Με κόστος μόλις δέκα χιλιάδες δολάρια, το εντυπωσιακό είναι η αλήθεια φιλμάκι του, κατορθώνει να χωρά σε εννιά λεπτά με τη βοήθεια ενός έξυπνου ευρήματος, κάθε κινηματογραφικό genre, σε ένα αποτέλεσμα που μοιάζει με κάτι παραπάνω από ένα showreel για τις δυνατότητες ενός προϊόντος.
Ο 27χρονος Γουόρλεϊ, ήταν υπέυθυνος για τα βίντεο μιας χριστιανικής οργάνωσης στο Νάσβιλ του Τενεσί, μέχρι τη στιγμή που ένα ερασιτεχνικό του κλιπ για έναν online διαγωνισμό του «Lost», τράβηξε την προσοχή της Red Giant, μιας εταιρίας λογισμικού που του ανάθεσε να γυρίσει ένα «διαφημιστικό» για το καινούριο της προϊόν.
Τα δέκα χιλιάδες δολάρια που είχε στη διάθεση το, δεν έφτασαν απλά για την διαφήμιση του Magic Bullet, αλλά αποτέλεσαν το καλύτερο promo και για το ταλέντο του.
Το τηλέφωνο του, από την στιγμή που το « Plot Device» ανέβηκε στο διαδίκτυο, δέχεται ασταμάτητα κλήσεις με κωδικό του Λος Αντζελες, κι ο ίδιος ετοιμάζεται να ταξιδέψει ως το Χόλιγουντ για μια σειρά από meetings με ατζέντηδες και παραγωγούς.
Είπε κανείς ότι τα happy ends είναι ξεπερασμένα;
Tags: Σεθ Γουόρλεϊ, plot device