Στη δεύτερη συνεργασία της με τον Τζορτζ Κλούνεϊ, μετά το «Gravity», η Σάντρα Μπούλοκ μένει μπροστά από την κάμερα, ενώ ο Κλούνεϊ εκτελεί χρέη παραγωγού στο «Our Brand is Crisis» που δεν μιλάει για την ελληνική κρίση (!) αλλά είναι ελεύθερα εμπνευσμένο από το ομότιτλο ντοκιμαντέρ του 2005 της Ρέιτσελ Μπόιντον.
Το φιλμ αφηγείται την ιστορία της «Καλάμιτι» Τζέιν Μποντίν, μιας ευφυούς, υπεύθυνης στρατηγικής που μόλις έχει αρχίσει να επιβιώνει από ένα σκάνδαλο που της στοίχισε την καλή της φήμη και κλόνισε την εμπιστοσύνη της. Μια δεύτερη ευκαιρία θα της δοθεί όταν ο υποψήφιος για τη θέση του Προέδρου της Βολιβίας θα την προσλάβει για να οργανώσει την προεκλογική του καμπάνια. Η Μποντίν θα δεχθεί, χωρίς να γνωρίζει πως ο χειρότερος επαγγελματικός της εχθρός, ο Πατ Κάντι έχει αναλάβει την καμπάνια του πολιτικού αντιπάλου του υποψήφιου της. Ο αγώνας θα παιχθεί σε περισσότερα από ένα επίπεδα...
Στην πιο mainstream (και οσκαρική) στιγμή της καριέρας του, ο Ντέιβιντ Γκόρντον Γκριν δίνει τέμπο και χιούμορ σε μια ιστορία προσωπικής ανόρθωσης, ενώ η Σάντρα Μπούλοκ εξαργυρώνει για ακόμη μια φορά το πόσο εύκολα μπορεί να σηκώσει στους ώμους της μια ταινία.
Δείτε εδώ το τρέιλερ του «Our Brand is Crisis» που ετοιμάζεται για την πρεμιέρα του στο επερχόμενο Φεστιβάλ του Τορόντο και την εξοδό του στις αμερικάνικες αίθουσες στις 30 Οκτωβρίου:
Διαβάστε και δείτε ακόμη: