Το φεστιβάλ Ολυμπίας επέστρεψε, δηλαδή... veni, vidi, vici, καθώς από τις 27 Νοεμβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου συγκέντρωσε (τηρώντας το υγειονομικό πρωτόκολλο, φυσικά), μικρούς και μεγάλους, για προβολές και παράλληλες δράσεις, στις αίθουσες του Πύργου και της Αμαλιάδας.
Διαβάστε ακόμη: 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους | Επιστροφή στα βασικά!
Τώρα, από τις 4 έως και τις 12 Δεκεμβρίου, το Φεστιβάλ μεταφέρεται σπίτι μας, δηλαδή στην ψηφιακή πλατφόρμα online.olympiafestival.gr, προκειμένου να απολαύσουν τη φετινή επιλογή ταινιών παιδιά και ενήλικες απ’ όλη την Ελλάδα. Παρακάτω οι 25 ταινίες (+ 1 βιβλίο) απ' όλες τις ενότητες του προγράμματος, που δεν πρέπει να χάσετε τις επόμενες ημέρες!
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες για το 24ο Φεστιβάλ Ολυμπίας στην online πλατφόρμα του Φεστιβάλ, στην επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους, όπως και στη επίσημη σελίδα του στο Facebook
ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ
Αγαπητέ κε Φίρερ / Dear mr. Führer / Das Glaszimmer / Christian Lerch, Γερμανία, 94', 2021
1945, λίγο πριν το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Η Anna και ο 11χρονος γιος της ο Felix αναγκάζονται να φύγουν από το βομβαρδιζόμενο Μόναχο προς τη βαυαρική ύπαιθρο. Κι ενώ η Anna δυσκολεύεται πολύ να προσποιείται την ένθερμη εθνικοσοσιαλίστρια, ο Felix μοιάζει να μαγεύεται όλο και περισσότερο από τη ναζιστική προπαγάνδα και τους υποστηρικτές της.
Η καρδιά του Μεσκίτ / Mezquite´s Heart / Corazón de Mezquite / Ana Laura Calderón, Μεξικό, 74', 2019
Η Lucía, ένα κορίτσι μιας φυλής ιθαγενών του βόρειου Μεξικού, των Yoreme, ονειρεύεται να γιατρέψει τη ραγισμένη καρδιά του πατέρα της παίζοντας άρπα, ένα μουσικό όργανο που παραδοσιακά παίζουν μόνο οι άντρες της κοινότητάς της.
Γείτονες / Neighbours / Nachbarn / Mano Khalil, Ελβετία, Συρία, Κατάρ, 125', 2021
Αρχές της δεκαετίας του '80, σ' ένα μικρό χωριό της συρο-τουρκικής μεθορίου. Ένα 6χρονο αγόρι κουρδικής καταγωγής πηγαίνει για πρώτη χρονιά στο αραβικό σχολείο και βλέπει τον μικρό του κόσμο να τον αλλάζει ριζικά ο ακατανόητος εθνικισμός. Με μια λεπτή αίσθηση του χιούμορ και μπόλικη σάτιρα, η ταινία αφηγείται τα γεγονότα μιας παιδικής ηλικίας, η οποία, παρά την απολυταρχία και το βαθύ σκοτάδι που την περιβάλλουν, έχει και τις ανάλαφρες στιγμές της. Πόση φιλία, αγάπη και αλληλεγγύη μπορείς να βρεις σε καιρούς καταπίεσης και δεσποτισμού;
Tip: Μια ταινία με φοβερή σκληρότητα, με κτηνωδίες και τραμπουκισμούς Τούρκων και με ασύλληπτες σκηνές αντισημιτικής προπαγάνδας στο σχολείο από τον δάσκαλο, αλλά ταυτόχρονα έχει χιούμορ και τρυφερότητα. Ο ήρωας στο σήμερα είναι Σύρος πρόσφυγας σε camp –η διήγηση είναι ένα φλας μπακ τη χρονιά που κλείνει τα έξι.
Ενα σχολείο στο Cerro Hueso / A school in Cerro Hueso / Una escuela en Cerro Hueso / Betania Cappato, Αργεντινή, 70’, 2021
Η 6χρονη Ema ετοιμάζεται να πάει στο δημοτικό, όμως κανένα σχολείο δεν δέχεται ένα παιδί διαγνωσμένο στο φάσμα του αυτισμού. Οι μόνοι πρόθυμοι είναι οι εκπαιδευτικοί ενός σχολείου σε μια αγροτική περιοχή κοντά στις όχθες του ποταμού Παρανά. Αυτό σημαίνει ότι η οικογένεια της Ema πρέπει να εγκαταλείψει τη μεγαλούπολη και να μετακομίσει στην ύπαιθρο. Η αλλαγή αυτή όμως θα αποδειχθεί ευεργετική. Η ζωή κοντά στη φύση, η παρέα με τη συμμαθήτριά της την Irena και μια φοράδα την Estrellita καθώς και η απροκατάληπτη τοπική κοινότητα θα βοηθήσουν την Ema να κάνει μικρά αλλά αποφασιστικά βήματα προς τα εμπρός.
Ποτέ δεν κλαίω / I never cry / Jak najdalej stad / Piotr Domalewski, Πολωνία, 100’, 2020
O μπαμπάς της δεκαεπτάχρονης Όλα, μονίμως απών καθώς δουλεύει σε εργοτάξιο στην Ιρλανδία, της έχει υποσχεθεί ένα αμάξι για τα γενέθλιά της. Όταν καταφθάνουν τα αιφνίδια νέα για τον θάνατό του, η Όλα ταξιδεύει από την Πολωνία για να παραλάβει τις στάχτες του, έρχεται όμως αντιμέτωπη με την αδυσώπητη γραφειοκρατία, ενώ παράλληλα ανακαλύπτει πως ο πατέρας της είχε μια κρυφή ζωή. Ένα γλυκόπικρο δράμα ενηλικίωσης, που εξερευνά την πολυπλοκότητα των οικογενειακών σχέσεων, σκιαγραφώντας το ζοφερό τοπίο της σύγχρονης Ευρώπης.
KIDS & DOCS (ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ)
Ο θείος Τούντορ / My Uncle Tudor / Nanu Tudor της Olga Lucovnicova / Βέλγιο-Πορτογαλία-Ουγγαρία-Μολδαβία / Belgium-Portugal-Hungary-Moldova, 21', 2020
Μετά από 20 χρόνια σιωπής, η σκηνοθέτρια επιστρέφει στο σπίτι των προπαππούδων της, εκεί όπου έχει ζήσει σκληρά βιώματα, τα οποία έχουν σημαδέψει ανεξίτηλα τη μνήμη της. Η πολυαναμενόμενη οικογενειακή συγκέντρωση αποτελεί πισωγύρισμα στις προσπάθειές της να ξεπεράσει το παρελθόν.
Τip: «Χρυσή Άρκτος» μικρού μήκους ταινίας, Φεστιβάλ Βερολίνου 2021. Το ντοκιμαντέρ πραγματεύεται σε πρώτο πρόσωπο, με συγκλονιστικό τρόπο, μια ιστορία κακοποιητικής συμπεριφοράς ενηλίκου προς παιδί. Πρόκειται για τον θείο της σκηνοθέτριας, από τον οποίο παίρνει συνέντευξη, ενήλικη ούσα, σήμερα… Η ταινία αποτέλεσε την αφορμή για την εκδήλωση Βήματα προς την εξάλειψη της κακοποιητικής συμπεριφοράς των ενηλίκων προς τα παιδιά (7/12, online) με τη συμμετοχή της σκηνοθέτριας αλλά και πάνελ ομιλητών, μεταξύ των οποίων η Ολυμπιονίκης και ψυχολόγος Σοφία Μπεκατώρου.
Αγιά / Aya / Βέλγιο, Γαλλία / Belgium, France, 90', 2021
Η Αγιά ζει με τη μητέρα της στο νησί Lahou. Χαρούμενη και ανέμελη, της αρέσει να μαζεύει καρύδες και να κοιμάται στην άμμο. Όμως ο παράδεισος της είναι καταδικασμένος να χαθεί κάτω από το νερό. Ενώ τα κύματα απειλούν το σπίτι της, η Αγιά παίρνει μια απόφαση: όσο κι αν ανέβει η στάθμη της θάλασσας, αυτή δεν θα εγκαταλείψει τη ζωή της.
Girlhood Ελλάδα / Greece, 30', 2021
Τρία έφηβα κορίτσια βρίσκουν καταφύγιο στη φιλία τους, καθώς παλεύουν με τα έμφυλα στερεότυπα, τις διατροφικές διαταραχές και τον εθισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κατά τη διάρκεια μιας μακράς και συναισθηματικά εξαντλητικής καραντίνας στην Ελλάδα.
Τα παιδικά χρόνια του Ιμάντ / Imad's Childhood / Imads Barndom / Σουηδία-Κουρδιστάν-Λετονία / Sweden-Kurdistan-Latvia, 77', 2021
Ο Ιμάντ, ένας 5χρονος Γιεζίντι Κούρδος, απελευθερώνεται από τον ISIS μετά από δυόμισι χρόνια ομηρίας. Η πλύση εγκεφάλου, που υπέστη σ' αυτό το διάστημα, τον έχει κάνει να θεωρεί τον εαυτό του μαχητή του ISIS. Παρότι το βλέμμα του ακόμα αναδύει αθωότητα, τα μόνα αισθήματα που εκφράζει είναι μίσος για τη μητέρα του και κακία για όσους τον περιβάλλουν. Θα καταφέρει η οικογένεια του Ιμάντ να τον βοηθήσει να ξεπεράσει το τραύμα του και να ξαναγίνει το παιδί που ήταν κάποτε;
ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ
Εγώ, η Γιούλια / I, Julia / Jag, Julia / Σουηδία / Sweden, 15', 2020
Η Γιούλια είναι ένα 14χρονο κορίτσι που ζει μια φαινομενικά ειδυλλιακή ζωή. Αλλά το σκοτάδι μέσα της μεγαλώνει. Ο πατέρας της ελέγχει την οικογένεια ασκώντας σωματική και ψυχολογική βία. Μια ιστορία καθημερινού αγώνα και ανθεκτικότητας, ειπωμένη απ' την οπτική γωνία ενός μικρού κοριτσιού.
Tip: Ρεσιτάλ ερμηνείας από τη νεαρή σουηδή πρωταγωνίστρια στον ρόλο μιας 14χρονης που παροτρύνει τη μητέρα της να φύγει για να γλιτώσει από την κακοποίηση που υφίσταται από τον πατέρα. Την ταινία σκηνοθέτησε ένας άντρας, σε συνεργασία με ένα shelter γυναικών. Μας είπε πως στη Σουηδία συχνά είναι καθοριστική η συμβολή των παιδιών σε τέτοιες περιπτώσεις.
Καναρίνι / Canary / Kanarialintu / Φινλανδία / Finland, 8', 2020
Κάθε πρωί, χιλιάδες παιδιά πηγαίνουν στο σχολείο όπως τα καναρίνια στα ανθρακωρυχεία, ως ελεγκτές τοξικότητας. Η ταινία πραγματεύεται την αλυσίδα της παρενόχλησης και το γεγονός ότι όλοι είμαστε ελλειμματικοί, ο καθένας με τον τρόπο του.
Tip: Μια αφαιρετική εμπνευσμένη προσέγγιση πάνω στο θέμα του σχολικού εκφοβισμού.
Καθημερινή σφαγή στην Τεχεράνη / Daily massacre in Tehran / کشتار روز تهران / Ιράν / Iran, 15', 2021
Ο Fuad είναι ένα 12χρονο αγόρι, που έχει έρθει στην πρωτεύουσα από τα περίχωρα, με σκοπό να υποστηρίξει οικονομικά τη διαβίωση και τη θεραπεία της άρρωστης μητέρας του. Είναι έτοιμος να αποδεχτεί οποιαδήποτε δουλειά θα του αποφέρει ένα μεροκάματο και να ασχοληθεί με οποιοδήποτε επάγγελμα. Η ταινία απεικονίζει κομμάτια και πτυχές της καθημερινής ζωής και των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ένα επαρχιωτόπουλο στη χαώδη πρωτεύουσα.
Tip: To παιδί κάνει απίστευτες δουλειές για να επιβιώσει (πχ σφάζει κοκόρια στο δρόμο διότι στο Ιράν οι οδηγοί θεωρούν πως αν στάξεις το αίμα του κόκορα στα νέα αυτοκίνητά τους φέρνει τύχη), ενώ και κάποια στιγμή καταλήγει (κυριολεκτικά) στα σκουπίδια. Ο πρωταγωνιστής ήταν ένα τέτοιο παιδί το οποίο χάρη στην ταινία, σήμερα είναι μαθητής και ηθοποιός.
Οπως τους ήξερα / Like the Ones I Used to Know / Les Grandes Claques / Καναδάς / Canada, 18', 2021
24 Δεκεμβρίου 1983, 10.50 μμ. Η Julie και τα ξαδέρφια της έχουν φάει πολλή ζάχαρη, ο Άγιος Βασίλης αργεί και ο Denis, μόνος στο αυτοκίνητο, αγχώνεται στην ιδέα ότι θα μπεί στο σπίτι των πρώην πεθερικών του για να πάρει τα παιδιά του. Μια ιστορία πρόωρης ενηλικίωσης, που είναι τόσο αμήχανη όσο και ποιητική.
Τip: ένας χωρισμένος πατέρας, έρχεται να πάρει τα παιδιά του από την οικογένεια της πρώην συζύγου του, την παραμονή των Χριστουγέννων –η ταινία καταγράφει την άβολη φάση καθώς έρχεται αντιμετωπος με τα πρώην πεθερικά του και τον νυν σύντροφο της νέας γυναίκας του.
Δέκα χρόνων / Ten years / Dix Ans / Γαλλία / France, 15', 2020
Στο πάρτι γενεθλίων του Léo, ένα παιχνίδι εξαφανίζεται. Τα παιδιά αναζητούν τον ένοχο.
Tip: Ένα χαμένο ακριβό ντροουν σε ένα παρτυ, οδηγεί σε μια σπουδή χαρακτήρων και παιδικής ψυχολογίας, καθώς το παιδί που κάνει το πάρτυ κατηγορεί ως κλέφτη ένα άλλο παιδάκι –που είναι ο προφανής στόχος…
Το Bανκούβερ / To Vancouver της Άρτεμης Αναστασιάδου / Ελλάδα-Κύπρος / Greece-Cyprus, 25', 2021
Δύο αδέλφια, ένα ξόρκι, πληγωμένα τοπία κι ένα αναπόφευκτο φευγιό. Το Βανκούβερ, μια καθημερινή ιστορία μετανάστευσης θα γίνει το χρονικό μιας εξαφάνισης.
Tip: Η ταινία είναι «παιδί» του Φεστιβάλ Ολυμπίας, καθώς πήρε το βραβείο του Pitching του Φεστιβάλ πρόπερσυ. Μιλά για τον δύσκολο αποχωρισμό δύο αδερφιών.
Νέοι / Young / Δανία / Denmark, 24', 2021
Όταν ανακαλύπτει ότι κυκλοφορεί μια περίεργη φήμη που την αφορά, η Pernille συμφωνεί με την προτροπή των φίλων της: πρέπει να βάλει την ύποπτη για τη διαρροή στη θέση της, στο πάρτι που θα συναντηθούν αργότερα. Η κατάσταση, όμως, κλιμακώνεται γρήγορα και η Pernille κάνει, υπό πίεση, πράγματα που δεν μπορεί να διορθώσει.
Tip: μια ιστορία για το μπούλινγκ, ιδωμένη όμως όχι υπό το πρίσμα του θύματος, αλλά υπό το πρίσμα του θύτη (μιας έφηβης, που βρίσκεται σε δεινή θέση και ξεσπά σκληρά σε κάποιον άλλο)
ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ANIMATION
Μαύρη τσουλήθρα / Black Slide / מגלשהשחורה / Ισραήλ / Israel, 12', 2021
Ο Eviah, ένα ντροπαλό αγόρι στο κατώφλι της εφηβείας, και ο κολλητός του τρυπώνουν στην Μαύρη Τσουλήθρα, την πιο επικίνδυνη διαδρομή στο Πάρκο με τις Νεροτσουλήθρες. Η τρομακτική εμπειρία της Μαύρης Τσουλήθρας θα προετοιμάσει τον Eviah για γεγονότα που θα εκτυλιχθούν αμέσως μετά στο σπίτι του.
Tip: Η διαχείριση της απώλειας ενός αγαπημένου προσώπου, με έναν απρόσμενο τρόπο –βασισμένο σε αληθινό περιστατικό από τη ζωή του σκηνοθέτη.
Πτήση / Fly / Vuela / Ισπανία / Spain, 15', 2020
Η ιστορία ενός πουλιού που λόγω μιας δυσπλασίας στη φτερούγα του δεν μπορεί να αποδημήσει. Παρατημένο από το σμήνος του, βυθίζεται στην απελπισία του. Ώσπου μια μέρα όλα αλλάζουν με την εμφάνιση του Pio-Pio. Αυτός ο ανυπεράσπιστος νεοσσός του δίνει χαρά και μια αίσθηση νοήματος στη ζωή. Μέχρι που μια μέρα, η μοίρα το φέρνει να κάνει πράγματα που δεν θα τα έκανε ούτε για τον εαυτό του, όπως το να πετάξει.
Κόκκινα παπούτσια / Red Shoes / Rudé boty / Τσεχία / Czech Republic, 14', 2021
Ο χορός έχει ξεκινήσει και κανείς δεν έχει ζητήσει στη Róza να χορέψουν. Ξαφνικά, ένας άγνωστος ξένος εμφανίζεται και προσκαλεί τη Róza σε χορό, δίνοντάς της κι ένα ζευγάρι κατακόκκινα παπούτσια. Η Róza αρχίζει να χορεύει παθιασμένα και γρήγορα γίνεται το επίκεντρο της προσοχής. Γρήγορα, όμως, συνειδητοποιεί ότι δεν μπορεί να ελέγξει τα παπούτσια. Τα παπούτσια έχουν πάρει τον έλεγχο...
Tip: Ενα εικαστικό αριστούργημα, στιγμές τρομακτικό, βασισμένο σε ένα λαϊκό παραμύθι.
Οταν μπαίνεις στο ποτάμι / Step Into the River / Κίνα-Γαλλία / China-France, 15', 2020
Η Lu και η Wei είναι δυο μικρά κορίτσια, που ζουν σ' ένα χωριουδάκι στις όχθες ενός ποταμού. Έχουν κι οι δύο ιδιαίτερους δεσμούς μ' αυτό το ποτάμι, που τα νερά του κρύβουν πολλές τραγικές ιστορίες.
Τip: animation με ηρωίδα ένα μικρό κοριτσάκι το οποιο ζει κοντά σε ένα ποτάμι στην Κίνα όπου κάποιες οικογένειες πνίγουν (!) τα νεογέννητα κορίτσια τους τα οποία λογω φύλου και φτώχιας είναι ανεπιθύμητα -το κοριτσάκι γνωρίζει ένα από αυτά που γλίτωσε χάρη στην καλοσύνη ενός ξένου.
CAMERA ZIZANIO (ταινίες φτιαγμένες από παιδιά)
Μαμά είμαι ένα αδέσποτο πουλί, Κίνα
Ενας έφηβος κάνει live stream ντυμένος ως κορίτσι, για τα tips. Oταν επιστρέφει στο χωριό του για το μνημόσυνο της μητέρας του, βιώνει την απαξίωση. Την ταινία γύρισε ένα 17χρονο αγόρι.
Πλήξη, Δανία
Ενας έφηβος, έγκλειστος κατά τη διάρκεια της καραντίνας, και τρελαμένος από την πλήξη, βλέπει ταινίες και στήνει στο σπίτι του ένα πολύπλοκο σκηνικό μάχης. Χιούμορ, εφέ και τεχνική δεινότητα σε μια υποδειγματική ταινία για την πανδημία.
Μια ιστορία στην άκρη του δρόμου, Ταϋλάνδη
Απολαυστική κωμωδία και animation αξιώσεων, σε μια ταινία με ήρωα έναν τύπο που ληστεύει μια τράπεζα κι επιχειρεί να διαφύγει με μια νταλίκα – οι συνέπειες θα είναι απρόσμενες…
Ι’ll be there for you, Γερμανία
Μια κοπέλα μιλά στο τηλέφωνο με τον ηλικιωμένο μπαμπά της ο οποίος νοσηλεύεται με covid. Η ταινία εστιάζει στην επικοινωνία τους. Την ίδια στιγμή έξω από το νοσοκομείο οι αντιεμβολιαστές διαμαρτύρονται…
Ζωή μετά εγκλήματος, Ελλάδα
Μια ταβέρνα σε ένα ελληνικό χωριό. Ο απολογισμός μιας ληστείας. Μια ταινία-παρωδία στα χνάρια του Οικονομίδη
KI ENA BΙΒΛΙΟ
«Οταν ο κινηματογράφος πήγε σχολείο και γύρισε με κλάματα» (Νίκος Θεοδοσίου, μία έκδοση του Φεστιβάλ Ολυμπίας)
Βασισμένος σε πρωτότυπη έρευνα, ο Νίκος Θεοδοσίου ανατρέχει στην ταραχώδη σχέση κινηματογράφου και σχολείου στη χώρα μας.
Μερικά tips:
To 1916 πραγματοποιήθηκε η πρώτη προβολή μεγάλου μήκους ταινίας σε σχολείο στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο ιδιωτικό σχολείο του Ηλία Κωνσταντινίδη στη συμβολή Πατησίων και Λ. Αλεξάνδρας. Για υγειονομικούς λογους (θέριζε η φυματίωση κλπ) η προβολή ήταν υπαίθρια. Προβλήθηκε μια ταινία βασισμένη στο «Με οικογένεια» του Έκτορα Μαλό. Στην προβολή κλήθηκε ο Γρηγόριος Ξενόπουλος, ο οποίος στη συνέχεια έγραψε χρονογράφημα στην «Διάπλαση των παίδων».
Την εποχή εκείνοι οι διανοούμενοι ήταν φανατικά εναντίον του σινεμά, μόνο ο Παλαμάς και ο Ξενόπουλος έβλεπαν τις δυνατότητες του είδους.
Στην πορεία συνολικά έξι σχολεία στην Ελλάδα άρχισαν να προβάλλουν ταινίες -διαθέτοντας μάλιστα κινηματογραφικές αίθουσες εντος του σχολείου. Ταυτόχρονα, σημαντική ήταν η συμβολή σωματείων για τα δικαιώματα της γυναίκας στην διάδοση του παιδικού κινηματογράφου στην χώρα μας (πρόβαλλαν ταινίες σε διάφορους χώρους).
Ο Μεταξάς χρησιμοποίησε το σινεμά για λόγους προπαγάνδας, μέσω της ΕΟΝ.
Κατά την διάρκεια του μεσοπολέμου αλλά και μεταπολεμικά πάντως το κράτος ήταν εντελώς εχθρικό απέναντι στο σινεμά, υποστηρίζοντας πως η ταχύτητα εναλλαγής των εικόνων είναι καταστροφική για τα μάτια, για την υγεία του θεατή κλπ.
Μεταπολεμικά το Υπουργείο Παιδείας απέκτησε σχετικό τμήμα, αντιμετωπίζοντας όμως το σινεμά ως εποπτικό όργανο (με ταινίες εκπαιδευτικού περιεχομένου), αντλώντας μάλιστα από καταλόγους ταινιών της …Αμερικανικής Υπηρεσίας Πληροφοριών!
Σημείωση: το βιβλίο θα διατίθεται σύντομα στα βιβλιοπωλεία. Κεντρική διάθεση: Βιβλιοπωλείο Εν Αθήναις, Μαυροκορδάτου 9.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες για το 24ο Φεστιβάλ Ολυμπίας στην online πλατφόρμα του Φεστιβάλ, στην επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους, όπως και στη επίσημη σελίδα του στο Facebook