Με κάθε εισιτήριο για το «Spy Kids 4», ο θεατής θα παίρνει και μια κάρτα με αριθμούς, τους οποίους και θα ξύνει κάθε φορά που αυτοί θα εμφανίζονται στην οθόνη. Μετά μπορεί απλά να μυρίζει την έκπληξη που κρύβεται κάτω από κάθε αριθμό.
«Οι οικογένειες θα λατρέψουν την διαδραστικότητα, ως μέρος μιας ολοκληρωμένης κινηματογραφικής εμπειρίας. Και το καλύτερο. Δεν χρειάζεται να πληρώσεις παραπάνω για το Aroma-Scope, το οποίο θα διατίθεται τόσο στις δισδιάστατες όσο και στις τρισδιάστατες αίθουσες», δηλώνει ενθουσιασμένος ο Ρόντρίγκεζ.
Η ιδέα, φυσικά, δεν είναι καινούρια και επιπλέον ο Ροντρίγκεζ δεν διεκδικεί τα ηνία της αναβίωσης της. Νωρίτερα μέσα στο χρόνο η Full Moon Pictures κυκλοφόρησε σε περιορισμένες αίθουσες το «Evil Bong 3D» συνοδεύοντας το με αρωματισμένες κάρτες.
Οσο για το Aroma - Scope, γεννήθηκε στα 50s και μεσουράνησε στις αμερικανικές αίθουσες αρχικά ως «Smell-O- Vision» και αργότερα ως «Smell-o-Rama» και «AromaRama». Η ιδέα, όμως, δεν ήταν ακριβώς όσο επιτυχημένη θεώρησαν πως είναι οι εμπνευστές της και έτσι η καινοτομία έπεσε σταδιακά σε αχρησία. Το 1982 ο Τζον Γουότερς χρησιμοποίησε τις αρωματισμένες κάρτες στην «Odorama» εκδοχή του «Polyester» ενώ σαν φόρος τιμής στον Γούοτερς πλέον χρησιμοποιήθηκαν άλλη μια φορά το 2003 στο «Rugrats Go Wild!».
Σήμερα, η αρωματική προβολή χρησιμοποιείται από την Disney World και τα Disneyland Resorts στις 3D προβολές τους, ενώ μεμονωμένα έχει χρησιμοποιηθεί από την Ιαπωνία (για το «A New World» του Τέρενς Μάλικ, όπου οσμές ελευθερώνονταν σε επτά σημεία της ταινίας σαν μέσα από την οθόνη) και τη Νορβηγία (στην ταινία «Kurt Josef Wagle And The Legend of the Fjord Witch» του Τόμι Βιρκόλα με αρωματικές κάρτες).
Αραγε, στην Ελλάδα θα μυρίσουμε ή μόνο θα δούμε «Spy Kids 4»;
Tags: SPY KIDS, RODRIGUEZ, ΡΟΝΤΡΙΓΚΕΖ, ΑΛΜΠΑ, ALBA