Buzz

Ο Μπραντ αναρωτιέται: φοράτε Chanel No 5;

στα 10

Σκοτώνει γλυκά, σχεδιάζει σπίτια για τους άστεγους της Νέας Ορλεάνης και είναι και το πρόσωπο της νέας καμπάνιας της Chanel No 5. Μόνο που το διαφημιστικό concept είναι εντελώς άτεχνo, μελό και ανέμπνευστο. Κάτι ...βρωμάει εδώ; Πατήστε το play.

Ο Μπραντ αναρωτιέται: φοράτε Chanel No 5;

Update 16/10: Η καμπάνια της Chanel No5, του αρώματος που αν επιλέξετε να φορέσετε υπόσχεται να γυρίζει το κεφάλι του ο Μπραντ Πιτ στο πέρασμά σας, κυκλοφόρησε. Επιμένουμε ότι είναι αποτυχημένο concept (που μάλλον πήγε να μιμηθεί, χωρίς όμως χιούμορ, το «Hey Girl» Ράιαν Γκόσλινγκ ιντερνετικό αστείο). Δείτε στο gallery όλες τις επίσημες πόζες, αλλά και φωτογραφίες από το παρασκήνιο του γυρίσματος του διαφημιστικού.

Ο Μπραντ Πιτ δανείζει το πρόσωπό του στην νέα καμπάνια της θρυλικής Chanel No 5. Ή μάλλον προς το παρόν το κρύβει. Το teaser poster τον έχει πλάτη, τα teaser trailers επίσης. Η επίσημη καμπάνια θα κυκλοφορήσει στις 15 Οκτωβρίου, ενώ οι καταχωρήσεις στα περιοδικά και οι αφίσες θα βγουν αρχές Νοεμβρίου.

Γιατί μία παραδοσιακή brand όπως η Chanel No 5 θα σκότωνε για τον Μπραντ Πιτ είναι κατανοητό. Οι αληθινοί σταρ -κι όχι οι για 15 λεπτά χοτ κομήτες- του Χόλιγουντ είναι μετρημένοι στα δάχτυλα. Ο Πιτ μπορεί να προσδώσει στο κατεξοχήν συνυφασμένο με τη λάμψη των Old Hollywood stars άρωμα (δεν ξεχνάμε τη θρυλική φράση της Μέριλιν ότι κοιμάται «φορώντας μόνο Chanel No 5») το δικό του κύρος. Αυτό επιβεβαιώνει και η διευθύντρια αρωμάτων της Chanel Αντρια Ντ' Αβάκ: «Για να κρατήσεις ένα θρυλικό άρωμα ζωντανό πρέπει συνεχώς να του δίνεις νέα όψη. Για πρώτη φορά χρησιμοποιούμε έναν άντρα να διαφημίσει ένα γυναικείο άρωμα. Κι αυτό γιατί πιστεύουμε ότι η μυρωδιά είναι μέρος της αποπλάνησης, του παιχνιδιού μεταξύ άντρα-γυναίκας...»

Γιατί να δεχτεί ο Μπραντ Πιτ να το κάνει, επίσης το καταλαβαίνουμε. Mainstream όνομα είναι, στις μάζες απευθύνεται, τίποτα δεν είναι φάουλ με την προσωπική του εικόνα. Επίσης είμαστε της γνώμης ότι καλύτερα να δέχεται ένας ηθοποιός να πληρώνεται αδρά για μία διαφήμιση, παρά να κάνει αρπαχτές στις κινηματογραφικές του επιλογές.

brad

Ομως... τα teaser της καμπάνιας μας προβλημάτισαν. Παραείναι πρόχειρα, αφελή, πομπώδη, κενά. Ο Πιτ παίρνει την «Tree of Life» φωνή του και ρωτάει τις γυναίκες αν φεύγουν, που πάνε, γιατί, ποιο το μυστήριο. Η απάντηση που μας έρχεται αυθόρμητα στο μυαλό ακούγοντάς τον δεν ...τυπώνεται.

Ισως είναι ακόμα νωρίς. Ισως η καμπάνια που θα αποκαλυφθεί σε μία εβδομάδα να κρύβει φινέτσα και μία έξυπνη ιδέα που θα μας εκπλήξει. Διαφορετικά, γιατί τόση προχειρότητα;

Δείτε τα και πείτε μας τη γνώμη σας. Σας ψήνουν ή σας αφήνουν με την απορία;


.


.