Buzz

Ο Κέβιν Σπέισι ταξιδεύει μόνο πρώτη θέση!

στα 10

Παίζοντας τον εαυτό του και μερικούς άλλους ρόλους, ο Κέβιν Σπέισι υπηρετεί το όραμα της American Airlines για τις ανάγκες ενός διαφημιστικού που μπορεί να του στοιχίσει την υποψηφιότητα για Οσκαρ που κυνηγάει με το «Margin Call».

Ο Κέβιν Σπέισι ταξιδεύει μόνο πρώτη θέση!
Αυτό το ρόλο, σε μια τέτοια ταινία, θα θέλαμε να δούμε κύριε Σπέισι!

Τι ενώνει το «Margin Call», την ταινία του Τζ. Σι. Τσάντορ που αφηγείται μια ιστορία με φόντο την οικονομική κρίση στην Αμερική του 2007 - 2008 και το διαφημιστικό της American Airlines που μπορείτε να δείτε παρακάτω;

Η σωστή απάντηση είναι ο Κέβιν Σπέισι, που με τον κοινωνικά επίκαιρο ρόλο του στο «Μargin Call» προσδοκά μια υποψηφιότητα για Οσκαρ και με τη διαφήμιση της πρώτης θέσης της εν λόγω αεροπορικής εταιρείας δείχνει πόσο δύσκολο του είναι τελευταία να πείσει (και εμάς και την Ακαδημία) για την αφοσίωσή του στην τέχνη του.

Κι μπορεί η παραπάνω διαπίστωση των ειδικών οσκαρολόγων να μοιάζει «τραβηγμένη», αλλά είναι γνωστό τοις πάσι πως τα μέλη της Ακαδημίας δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην γενικότερη συμπεριφορά των σταρς παρά στο αν η ερμηνεία τους είναι αρκετή για να τους χαρίσει το χρυσό αγαλματάκι.

O τίτλος του μονόλεπτου διαφημιστικού είναι «The Individual» και το tagline του ότι «Η American Airlines καταλαβαίνει τις ανάγκες κάθε επιβάτη» και για αυτό ο Σπέισι ερμηνεύει τρεις διαφορετικούς κατοίκους του Λος Αντζελες - έναν εργένη designer, έναν οικογενειάρχη και πατέρα καλλιτέχνη του Μάλιμπου, κι έναν μικρομεσαίο μεσήλικα συγγραφέα (την ομολογουμένως πιο ενδιαφέρουσα μετάλλαξή του). Στο τέλος του διαφημιστικού όταν όλοι κάτσουν στην πρώτη θέση, εμφανίζεται και ο ίδιος ως ο εαυτός του.

Ο Σπέισι είχε εκπροσωπήσει ξανά την αεροπορική εταιρία με διαφημιστικά το 2009, και οι φήμες θέλουν να επιστρέφει για να βοηθήσει στις πωλήσεις της ΑΑ όσο οι τελευταίες μετρήσεις τη θέλουν να χρεοκοπεί και να κλείνει.

Πάντως, πέρα από το αν αυτή η «επί πληρωμή» ξενάγησή του για το «πώς πρέπει ο ηθοποιός να γλιστράει κάτω από το δέρμα των ρόλων» του στοιχίσει το Οσκαρ, εμείς θα του προτείναμε να αφήσει τα αυτάρεσκα διαφημιστικά και να σπαταλάει την ενέργειά του κάνοντας καλύτερες κινηματογραφικές επιλογές.

Πόσο ξόδεμα αποτέλεσε για το ταλέντο του η πρώτη δεκαετία των 00ς!