Το καθένα από τα δύο διαφημιστικά που σκηνοθέτησε ο Γουες Αντερσον για λογαριασμό της Hyundai διαρκεί 30 δευτερόλεπτα και ακόμη και αν δεν σας αποκάλυπτε κανείς τον σκηνοθέτη τους είναι σίγουρο πως θα διακρίνατε με την πρώτη ματιά πως ανήκουν στο σύμπαν που χρόνια τώρα χτίζει ταινία με την ταινία ο σκηνοθέτης του «Rushmore» και της «Οικογένειας Τένενμπαουμ».
Παστέλ χρώματα, vintage αισθητική, μαύρο χιούμορ και φόρος τιμής στην ίδια τη φιλμογραφία του (αναγνωρίστε στοιχεία τόσο από την «Οικογένεια Τενενμπάουμ» όσο και από το «Life Aquatic With Steve Zissou») θα σπάσουν την πολυτελή μονοτονία της αυριανής τελετής των Οσκαρ, κάνοντας τους τηλεθεατές να μείνουν καρφωμένοι στις οθόνες τους και κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμάτων.
Ασε που αποτελούν και το τέλειο πρόγευμα για την διαρκώς διογκούμενη αναμονή για το «Moonrise Kingdom», τη νέα ταινία του Αντερσον που απ' ότι φαίνεται θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα της στο επερχόμενο Φεστιβάλ Καννών τον Μάιο.
Δείτε τα δύο διαφημιστικά παρακάτω και διαβάστε τα πάντα γύρω από το «Moonrise Kindgom».