Buzz

Ο Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου βρίσκεται μπλεγμένος στον κόσμο του εγκλήματος.

στα 10

Νέα ταινία ανακοίνωσε ο Μεξικανός σκηνοθέτης, λιγότερο ενδοσκοπική και περισσότερο περιπετειώδη από το «Biutiful» και το «Βαβέλ».

Ο Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου βρίσκεται μπλεγμένος στον κόσμο του εγκλήματος.

Δεν έχει εγκαταλείψει την ιδέα του «The Revenant», για το οποίο είχαν ακουστεί τα ονόματα του Κρίστιαν Μπέιλ και του Λεονάρντο Ντι Κάπριο. Μια και, ωστόσο, αυτό το πρότζεκτ μοιάζει να καθυστερεί, ο Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου αποφάσισε να διαλέξει άλλο μονοπάτι!

Ο Μεξικανός σκηνοθέτης έχει κάνει τέσσερις επιτυχίες με τέσσερις ταινίες: «Amores Perros», «21 Γραμμάρια», «Βαβέλ» και «Biutiful» και, μπορεί για την καθεμιά η κριτική ή το κοινό να είχε πολλά να σχολιάσει, κανείς όμως δεν μπορεί ν’ αρνηθεί ότι είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κι ενδιαφέροντες σύγχρονους σκηνοθέτες, άρα κάθε νέα του ταινία προκαλεί μια προσμονή.

Το νέο φιλμ του Ινιάριτου ονομάζεται «Flim-Flam Man: The True Story of My Father's Counterfeit Life» και βασίζεται στο ομότιτλο, αυτοβιογραφικό βιβλίο της Τζένιφερ Βόγκελ. Η Βόγκελ σχεδιάζει ένα πορτρέτο του πατέρα της (εκείνος είναι ο Flim-Flam Man), ενός επικίνδυνου αλλά και γοητευτικού πρωταγωνιστή του υποκόσμου, μπλεγμένου στα ναρκωτικά και την παρανομία, ο οποίος παράλληλα φρόντιζε για την κόρη του με όποιον τρόπο μπορούσε – ακόμα κι αν αυτό σήμαινε να την εισάγει σε κλειστές συμμορίες, για να μπορεί να την προστατεύει καλύτερα!

Ο Τζον Βόγκελ ήταν ληστής, εμπρηστής, ξάφριζε περιουσίες προσποιούμενος τον οικονομικό σύμβουλο, σχεδίαζε δολοφονίες, καταχράστηκε πάνω από 20 εκ. δολάρια, ενώ παράλληλα ήταν στοργικός πατέρας, έψηνε λεμονόπιτες στο σπίτι για να φάει η οικογένεια και κι έκανε δώρο Χριστουγένων στη 10χρονη, τότε, Τζένιφερ, μια ιδιωτική προβολή του «Rocky» σ’ έναν άδειο κινηματογράφο. Μετά τη σύλληψή του το 1995, ο Τζον Βόγκελ διέφυγε από την αστυνομία κι αγνοείται ακόμα.

Ενώ στο βιβλίο η αφήγηση ακολουθεί τις σκέψεις της Τζένιφερ, η ταινία θα έιναι ένα πορτρέτο του Τζον Βόγκελ και ένας σχολιασμός της οικογένειας και του κληροδοτήματος που, θέλοντας και μη, η μια γενιά αφήνει στην επόμενη. Γιατί, είπαμε, μπορεί η ταινία να έχει σκηνές δράσης, αλλά δεν είναι δυνατόν από ταινία του Ινιάριτου ν’ απουσιάζει εντελώς και η υπαρξιακή αναζήτηση!