Στο πλαίσιο του 25ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης την Τρίτη 7 Μαρτίου, η Ενωση Ελληνικού Ντοκιμαντέρ διοργανώνει masterclass με θέμα: «Πώς να αποκτήσουν τα ντοκιμαντέρ μεγαλύτερη ορατότητα».
Εισηγητής ο Γερμανός Πολ Ριθ, σχεδιαστής στρατηγικών για την προσέλκυση κοινού. To Masterclass θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 7 Μαρτίου στις 10:00 πμ στην Αίθουσα Τζον Κασαβέτης. To Masterclass θα δοθεί στην αγγλική γλώσσα, χωρίς ελληνική μετάφραση.
Αναζητήστε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το masterclass.
«Οι ταινίες γυρίζονται για να τις δει το κοινό»: Aν πάρουμε ως δεδομένο το παραπάνω αξίωμα παρατηρούμε ότι τα ντοκιμαντέρ δυσκολεύονται να βρουν τη θέση που τους αρμόζει στο κύκλωμα της διανομής. Εξετάζοντας τους τρόπους με τους οποίους τα ντοκιμαντέρ προσπαθούν να προσελκύσουν το κοινό τόσο στις αίθουσες όσο και στη VOD διανομή, είναι εμφανές ότι ο περιορισμένος προϋπολογισμός στους τομείς του μάρκετινγκ αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Στο πλαίσιο του masterclass, ο σχεδιαστής στρατηγικών για την προσέλκυση κοινού, σύμβουλος στους τομείς του μάρκετινγκ και του crowdfunding και παραγωγός Paul Rieth θα δώσει χρήσιμες συμβουλές για τη στόχευση και προσέλκυση του κοινού ήδη από τα αρχικά στάδια της διαδικασίας. Με εφόδια τις πρωτότυπες ιδέες, την έρευνα και το προσωπικό όραμα, οι επαγγελματίες του χώρου θα μάθουν πώς μπορούν να βελτιστοποιήσουν το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους, αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα, προσαρμόζοντας κάθε φορά την προσέγγισή τους στην ιστορία που θέλουν αφηγηθούν και στο κοινό που επιθυμούν να προσελκύσουν.
Ο Πολ Ριθ είναι παραγωγός, σχεδιαστής στρατηγικής στην προσέλκυση ακροατηρίων, σύμβουλοςμάρκετινγκ και crowdfunding με έδρα το Βερολίνο. Δίνει συχνά διαλέξεις και παρουσιάσεις σε πανεπιστήμια, κολέγια και κινηματογραφικά φεστιβάλ. Είναι καθηγητής και σύμβουλος στον τομέα σχεδιασμού κοινού για το Feature Lab του Torino Film Lab. Το πρακτορείο του GET YOUR CROWD προσφέρει συμβουλευτική ή εργαστήρια για εταιρείες, οργανισμούς και ιδιώτες στον σχεδιασμό στρατηγικής όσον αφορά προσέλκυση κοινού, crowdfunding και ψηφιακού μάρκετινγκ.Πέρα από στρατηγικό σχεδιασμό και καμπάνιες, η εταιρεία του παράγει ποικίλες μορφές οπτικοακουστικού υλικού για τους πελάτες της. Από το 2021 είναι στέλεχος του Film University Babelsberg στο τομέα του Σχεδιασμού Κοινού, Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας.
Αναζητήστε εδώ περισσότερες πληροφορίες για τον Πολ Ριθ.