Buzz

Ο Μάρτιν Σκορσέζε εξηγεί γιατί δεν ήταν ώριμος αρκετά για να σκηνοθετήσει το «Νονό ΙΙ»

στα 10

Μιλώντας στο Deadline, ο Σκορσέζε αναφέρθηκε στην εποχή που ο Φράνσις Φορντ Κόπολα του ζήτησε να αναλάβει την σκηνοθεσία του «Νονού ΙΙ» και την πεποίθησή του ότι δεν ήταν η σωστή επιλογή.

Ο Μάρτιν Σκορσέζε εξηγεί γιατί δεν ήταν ώριμος αρκετά για να σκηνοθετήσει το «Νονό ΙΙ»

Το «Killers of the Flower Moon» του Μάρτιν Σκορσέζε είναι μια από τις πιο αναμενόμενες ταινίες της χρονιάς. Η 3 ώρες και 26 λεπτά σε διάρκειά του ταινία μπορεί να ετοιμάζεται να κάνει την πρεμιέρα της σε λίγες μέρες στο Φεστιβάλ των Καννών, αλλά ο ίδιος, πριν από αυτό, έδωσε μια εκ βαθέων συνέντευξη για τη ζωή και την καριέρα του στο Deadline.

Μέσα σε όλα αυτά αναφέρθηκε στην περιβόητη εκείνη στιγμή όταν ο Φράνσις Φορντ Κόπολα του ζήτησε να αναλάβει την σκηνοθεσία του «Νονού ΙΙ», ακόμα όταν η πρώτη ταινία βρίσκονταν ήδη στα στάδια παραγωγής. Αν και ο, νεαρός τότε, Σκορσέζε ένιωσε μεγάλη τιμή με την πρόταση, αποφάσισε να την αρνηθεί πιστεύοντας πως δεν ήταν η σωστή επιλογή να αναλάβει κάτι τόσο μεγάλο, μια άποψη που συμμερίζονταν και το ίδιο το στούντιο της Paramount. Εξάλλου όταν κυκλοφόρησε η ταινία το 1974 ο Σκορσέζε είχε μια πολύ μικρή καριέρα - δεν είχε κάνει ακόμη τον «Ταξιτζή».

Διαβάστε ακόμα: Ο Ρούμπεν Εστλουντ ήθελε το «Killers of the Flower Moon» να διαγωνιστεί φέτος στις Κάννες

martin scorsese

«Ειλικρινά, δε νομίζω ότι θα μπορούσα να είχα κάνει μια τέτοιου είδους ταινία εκείνη τη στιγμή της ζωής μου. Για να κάνω μια ταινία τόσο κομψή και αριστοτεχνική και ιστορικά σημαντική όσο “Ο Νονός ΙΙ” δεν νομίζω να το έκανα… Τώρα θα είχα κάνει απλά κάτι ενδιαφέρον. Τότε απλά ήμουν αυτό το νευρικό, άγριο παιδί που έτρεχε τριγύρω».

Και συνέχισε λέγοντας «δεν ένιωθα τόσο άνετα με την απεικόνιση τόσο υψηλού επιπέδου μορφών του υποκόσμου. Ημουν σε ένα πιο street-level. Υπήρχαν τέτοιου είδους άτομα υψηλότερου επιπέδου στο δρόμο και αυτό θα μπορούσα να κάνω. Το έκανα “Goodfellas”. Εκεί μεγάλωσα. Αυτό που είδα γύρω μου δεν ήταν παιδιά σε μια αίθουσα ή να κάθονται γύρω από ένα μεγάλο τραπέζι και να συζητούν. Αυτό ήταν ένα άλλο καλλιτεχνικό επίπεδο που είχε ο Φράνσις εκείνο την περίοδο. Δεν ήρθε από αυτόν τον κόσμο από τον οποίο ήρθα εγώ. Η ιστορία του "Νονού II" μοιάζει περισσότερο με το "Le Morte d'Arthur" του Τόμας Μάλορι. Είναι υπέροχη τέχνη.»

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την συνέντευξη του Μάρτιν Σκορσέζε στο Deadline εδώ.