Buzz

Η Κάθλιν Κένεντι «πιέζει» για Τιμητικό Οσκαρ στον Μπομπ Αϊγκερ

στα 10

Η πολιτική πίσω από τις βραβεύσεις στην Ακαδημία έχει αρχίζει να θυμίζει τα σκοτεινά παιχνίδια των Σιθ ή είναι η ιδέα μας;

Η Κάθλιν Κένεντι «πιέζει» για Τιμητικό Οσκαρ στον Μπομπ Αϊγκερ

Η Δύναμη στην περίπτωση της Κάθλιν Κένεντι δεν είναι πλέον κάτι μυθικό όπως στο Star Wars, είναι πολιτική επιρροή, και φαίνεται να τη χρησιμοποιεί στο έπακρο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Variety, η πρόεδρος της Lucasfilm έχει αναλάβει παρασκηνιακή εκστρατεία για να εξασφαλίσει ένα Τιμητικό Οσκαρ για τον διευθύνοντα σύμβουλο της Disney, Μπομπ Αϊγκερ.

Ο Αϊγκερ είναι ο άνθρωπος που μετέτρεψε τη Disney σε γίγαντα της πνευματικής ιδιοκτησίας, αποκτώντας εταιρείες όπως η Pixar, η Marvel και η Lucasfilm. Ωστόσο, η προσέγγιση «περισσότερο σημαίνει καλύτερα» έχει οδηγήσει σε κορεσμό περιεχομένου και, σύμφωνα με πολλούς, στη δημιουργική κόπωση του στούντιο.

Η Κένεντι, πάντα καλά δικτυωμένη, λέγεται ότι έχει ξεκινήσει συζητήσεις με μέλη της Ακαδημίας Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών, προωθώντας την υποψηφιότητα του Αϊγκερ για το τιμητικό βραβείο που απονέμεται κάθε χρόνο στα Governors Awards. Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια περίεργη χρονική συγκυρία: η Disney διαπραγματεύεται αυτή την περίοδο νέο συμβόλαιο μετάδοσης των Οσκαρ με την ABC, κανάλι που επίσης ανήκει στην εταιρεία.

Διαβάστε ακόμα: Η Κάθλιν Κένεντι αποχωρεί από τη Lucasfilm

TIME 100 2016 Kathleen Kennedy 607

Επισήμως, ο Αϊγκερ δεν φαίνεται να έχει ζητήσει τη διάκριση, και πιθανότατα αγνοεί την καμπάνια της Κένεντι. Ομως οι κακές γλώσσες λένε πως η Κένεντι μπορεί να έχει και δικούς της λόγους για αυτή την πρωτοβουλία. Με τη θέση της στη Lucasfilm να φαίνεται λιγότερο ασφαλής όσο περνά ο καιρός, ένα ισχυρό πολιτικό «δώρο» στον ισχυρό άνδρα της Disney ίσως αποτελεί έναν τρόπο να εξασφαλίσει μια πιο ομαλή έξοδο ή απλώς ένα ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί.

Η διαχείρισή της στο franchise του Star Wars υπήρξε αμφιλεγόμενη. Από τη μια, είδαμε επιτυχίες όπως το «The Mandalorian» και το «Andor», από την άλλη όμως, απογοητεύσεις όπως το «Solo» και το πρόσφατο «The Acolyte». Στον κινηματογράφο, η «παγωμένη» κατάσταση συνεχίζεται από το 2019, με ελάχιστη πρόοδο σε νέες παραγωγές, παρότι φήμες θέλουν τον Σον Λέβι να προσπαθεί να σηκώσει ένα πρότζεκτ με πρωταγωνιστή τον Ράιαν Γκόσλινγκ.

Παράλληλα, λέγεται πως η Κένεντι εξετάζει το ενδεχόμενο αποχώρησής της ίσως μέσα στο 2025. Μέχρι τότε, όμως, φαίνεται να παίζει δυνατά τα τελευταία της χαρτιά με τον Μπομπ Αϊγκερ να βρίσκεται στο επίκεντρο. Το αν θα καταφέρει να εξασφαλίσει το τιμητικό Οσκαρ για εκείνον, παραμένει ανοιχτό. Ομως το ερώτημα που πλανάται είναι άλλο: έχει η Ακαδημία το θάρρος να αντισταθεί όταν η πολιτική πίσω από τις βραβεύσεις αρχίζει να θυμίζει τα σκοτεινά παιχνίδια των Σιθ;