Xθες το βράδυ πραγματοποιήθηκε στο Λος Αντζελες η 19η τελετή απονομής των βραβείων της Ενωσης Αμερικανών Ενδυματολόγων (Costume Designers Guild Awards), όπου είχαμε την δυνατότητα να πληροφορηθούμε για δουλειές που υπογράφουν οι σχεδιαστές στη διαφήμιση ή τα μουσικά βίντεο που έχουν το όραμα και το μπάτζετ να τους προσλάβουν.
Για παράδειγμα η Εϊμι Γκούντχαρτ (πρώην ηθοποιός και εδώ και χρόνια ενδυματολόγος μικρού μήκους ταινιών) η οποία απέσπασε το βραβείο για τη δουλειά της για το «Momotaro» - ένα διαφημιστικό φιλμάκι της Pepsi Ιαπωνία με πρωταγωνιστή τον Τζουντ Λο.
Θυμηθείτε κι αυτό: «My Mutant Brain»: Δείτε το ντελιριακό διαφημιστικό του Σπάικ Τζόουνς για την Kenzo
Εμπνευσμένη από την ιαπωνική παράδοση των σαμουράι, αλλά και την πανκ σκηνή του Λονδίνου των 70ς, η Γκούντχαρτ παρέδωσε έναν κόσμο από μονομάχους με πολύχρωμα κουρέλια, παιδιά-βασιλείς που φορούν χειροποίητες κάπες από ζωγραφισμένα χρυσά φτερά και μαυροντυμένια αγόρια-λύκους μεγαλωμένους από αγρίμια στις Ανδεις.
Κι αυτό της το όραμα κέρδισε τον ανταγωνισμό: το μουσικό βίντεο «Hold Up» της Beyonce, αλλά και το υπέροχο χριστουγεννιάτικο διαφημιστικό του Γουες Αντερσον «Come Together» για την H&M.
Πατήστε play και ψηφίστε κι εσείς:
.
Διαβάστε και δείτε ακόμα: