Buzz

Ο Τζον Μάλκοβιτς κι ο Ντέιβιντ Μάμετ δρέπουν πικρές κριτικές για το «Bitter Wheat» στο West End

στα 10

To θεατρικό που μιλά για τον (ή έστω κάποιον σαν) τον Χάρβεϊ Γουάινστιν δεν μοιάζει να είναι αυτό που θα άξιζε στο θέμα και την εποχή μας.

Ο Τζον Μάλκοβιτς κι ο Ντέιβιντ Μάμετ δρέπουν πικρές κριτικές για το «Bitter Wheat» στο West End

Ο Ντέιβιντ Μάμετ είναι συνήθως ένας θεατρικός συγγραφέας που στο παρελθόν έχει μιλήσει μέσα από τα έργα του τόσο για την σεξουαλική παρενόχληση (στο «Oleanna») όσο και για το Χόλιγουντ στο «Speed-the-Plow», αλλά όταν οι δυο αυτές θεματικές συγκλίνουν με αφορμή την υπόθεση του Χάρβεϊ Γουάνινστιν κάτι φαίνεται ότι πάει στραβά, αν κρίνουμε από τις κριτικές που διαβάζουμε για το πιο πρόσφατο έργο του «Bitter Wheat» που παίζεται αυτόν τον καιρό στο West End του Λονδίνου.

Σε αυτό ο Τζον Μάλκοβιτς υποδυεται έναν καλοθρεμμένο αγενή παραγωγό του Χόλιγουντ τον Μπάρνεϊ Φιν (ναι κάνει ρίμα με το Γουάινστιν) ο οποίος εκβιάζει μια νεαρή ηθοποιό κορεάτικης καταγωγής, απειλόντας την ότι θα καταστρέψει την καριέρα της, αν δεν κάνει σεξ μαζί του. Και στην διάρκεια του έργου, την κλειδώνει στο γραφειο του, της στερεί το φαγητό της υπόσχεται δόξα και πλούτη αν του κάνει μασάζ ή υπόσχεται να «θάψει» την ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί αν του αρνηθεί. Και σε όλη την διάρκεια του έργου, νομίζει ότι είναι κινέζα.

Δείτε ακόμη: Ο Μπράιαν Ντε Πάλμα ετοιμάζει ταινία τρόμου βασισμένη στον Χάρβεϊ Γουάινστιν

bitter wheat 607

Ισως φταίει ότι έχει περάσει ελάχιστος χρόνος απ΄ όταν οι κατηγορίες εναντίον του Χάρβεϊ Γουάινστιν ήρθαν στο φως κι ότι ο καιρός για την σάτιρα δεν έχει έρθει ακόμη, ή ότι ο Μάμετ βιάστηκε περισσότερο απ΄ότι χρειαζόταν για να προλάβει την επικαιρότητα, αλλά οι κριτικές είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία εξαιρετικά αρνητικές.

bitter wheat 607

Η Guardian βρήκε την παράσταση «τερατώδη αποτυχία», το Variety «καταστροφικά λανθασμένη, φτηνή και κακή» το Time Out «κακή, αλλόκοτη και δίχως νοημα» και ούτω καθεξής. Κι ακόμη κι ο Τζον Μάλκοβιτς δεν μοιάζει να διασώζεται από μια αποτυχία που απ' ότι φαίνεται δεν μπορεί να ξεπεράσει την τοξικότητα της αληθινής ιστορίας στην οποία βασίζεται για να φτιάξει κάτι αυθύπαρκτο κι ενδιαφέρον.


Δείτε ακόμη: Tony Awards 2019: Ο θρίαμβος του «Hadestown», η πρωτιά της Ελέιν Μέι και ο Μπράιαν Κράνστον