Ο Τζέιμς Μάνγκολντ είναι ένας σκηνοθέτης ο οποίος έχει δουλέψει σε μερικά από τα μεγαλύτερα franchises του σινεμά, όπως τα «X-Men», με την ταινία «Logan», στο πιο πρόσφατο «Indiana Jones και ο Δίσκος του Πεπρωμένου», αλλά και σύντομα ετοιμάζεται να ταξιδέψει σε έναν γαλαξία πολύ πολύ μακριά με μια νέα ταινία στο σύμπαν του «Star Wars».
Κι όμως, παραόλα αυτά, ο ίδιος δηλώνει πως δεν είναι φαν των ταινιών που χτίζουν ολόκληρα σύμπαντα. Μίλώντας στο Rolling Stone για την ταινία του «A Complete Unknown» - την ιστορία του Μπομπ Ντίλαν με πρωταγωνιστή τον Τίμοθι Σαλαμέ - ο Μάνγκολντ ρωτήθηκε αν σκέφτηκε να επαναφέρει τον Χοακίν Φίνιξ ως Τζόνι Κας στην βιογραφική ταινία του Μπομπ Ντίλαν, καθώς ο ίδιος σκηνοθέτησε τον Φίνιξ στον ρόλο του Κας στη βραβευμένη με Οσκαρ ταινία του 2005 «Walk the Line», με τον ίδιο να απαντά πως δεν κάνει πολυσύμπαντα στις ταινίες του.
«Δεν κάνω πολυσύμπαντα. Αλλά πέρα από αυτό ο Τζόνι Κας ήταν 30 τότε. Λατρεύω τον Χοακίν, αλλά δεν είναι 30 ή ό,τι άλλο ήταν ο Τζόνι εκείνη την περίοδο της ζωής του» - γι' αυτό τον λόγο τον ρόλο παίζει ο Μπόιντ Χόλμπρουκ, με τον οποίο συνεργάστηκε στο «Indiana Jones και ο Δίσκος του Πεπρωμένου».
Διαβάστε ακόμα: Ο Τίμοθι Σαλαμέ τραγουδά ως Μπομπ Ντίλαν το «A Hard Rain's Gonna Fall»
Και συνέχισε λέγοντας πως «είναι περίεργο το γεγονός ότι έχω δουλέψει ακόμη και στον κόσμο της ψυχαγωγίας, επειδή δεν μου αρέσει η δημιουργία σύμπαντος πολλών ταινιών. Είναι ο εχθρός της αφήγησης. Ο θάνατος της αφήγησης. Είναι πιο ενδιαφέρον για το κοινό ο τρόπος με τον οποίο συνδέονται τα Lego παρά ο τρόπος που λειτουργούν τέτοιου είδους ιστορίες μπροστά τους.»
Αντίθετα, ο Μάνγκολντ προτιμά ταινίες με περισσότερα συναισθήματα. «Για μένα, ο στόχος είναι πάντα το τι είναι μοναδικό σε αυτή την ταινία και σε αυτούς τους χαρακτήρες; Δεν σας κάνω να σκεφτείτε κάποια άλλη ταινία ή κάποιο easter egg ή κάτι άλλο, που είναι όλα μια διανοητική πράξη, όχι μια συναισθηματική πράξη. Θέλετε η ταινία να λειτουργεί σε συναισθηματικό επίπεδο».
Κι όμως, όπως απέδειξε με το «Logan», κάποιες τέτοιου είδους ταινίες μπορούν να λειτουργούν και στα δυο αυτά επίπεδα. Για να δούμε όμως πως θα τα πάει με το «Star Wars» γιατί στο «Indiana Jones» κάπου το έχασε η αλήθεια είναι.