Υπάρχει συνταγή για ένα τέλειο πάρτυ; Η απάντηση είναι μονολεκτική: «όχι». Τότε τι είναι αυτό που κάνει ένα πάρτυ αξέχαστο; Αυτό όντως μοιάζει με την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου, ωστόσο η απάντηση είναι εύκολη: η αίσθηση ότι κάτι ανατρεπτικό και πολύ διαφορετικό συμβαίνει εδώ. Κάτι που μόνο στο συγκεκριμένο πάρτυ θα μπορούσες να νιώσεις.
Αυτό ακριβώς συνέβη στο μεγάλο launch event του PULZE για τις νέες ράβδους τσαγιού iSENZIA, οι οποίες πηγαίνουν σε άλλο επίπεδο τη γευστική απόλαυση των ενήλικων καταναλωτών, προσφέροντας πλούσια γεύση. Σχεδιασμένες από φύλλα τσαγιού από την ποικιλία oolong και από πράσινο τσάι, οι ράβδοι iSENZIA αποτελούν ένα καινοτόμο προϊόν, απόλυτα #notobacco, δηλαδή χωρίς καπνό, αλλά με φρουτένια ή και δροσερή γεύση που δίνει κάτι περισσότερο από ό,τι είχες συνηθίσει έως τώρα - αυτό και αν είναι μια ξεχωριστή εμπειρία που σημαδεύει μια βραδιά.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το κοινό που είχε γεμίσει από νωρίς το Anassa City Events μαγνητίστηκε από τις τρεις ειδικά σχεδιασμένες προθήκες, μία για κάθε νέα γεύση iSENZIA, με high end αισθητική και φωτισμό και συγκεντρώθηκε γύρω από αυτές. Οι συσκευασίες ήταν πρωταγωνίστριες σε stories και reels με το #flavourthatmovesyou να δημιουργεί το δικό του hype στα social media όσο περνούσε η βραδιά. Ηταν τα crushes μας - και όχι τυχαία. Κόκκινο χρώμα λοιπόν για το έντονο και αρωματικό Watermelon Crush (με καρπούζι γιατί το καλοκαίρι είναι πάντα εδώ), μπλε για το Menthol Crush και τις δροσερές νότες μέντας που φέρνει και μωβ για το Berry Crush με την απολαυστική γεύση από Berries. Οι περισσότεροι είχαμε την ευκαιρία να τις δοκιμάσουμε και από τις πρώτες κιόλας εισπνοές καταλάβαμε κάτι πολύ απλό: όταν ακούγεται αυτό το «κλικ» στο φίλτρο, τότε ξέρεις ότι μόλις έχεις απογειώσει τη γευστική εμπειρία που σου προσφέρει το PULZE και οι ράβδοι iSENZIA.
Ήταν όμως μόνο το λανσάρισμα ενός πρωτοποριακού προϊόντος αυτό που έκανε τη βραδιά τόσο ξεχωριστή; Οχι βέβαια. Μπορεί το PULZE να ήταν ένας πολύ γενναιόδωρος οικοδεσπότης και οι ράβδοι iSENZIA οι απόλυτοι πρωταγωνιστές, ωστόσο από πολύ νωρίς είχε φροντίσει ο dj και ραδιοφωνικός παραγωγός Νίκος Μορφέσης να χτίσει το ταιριαστό vibe με τις μουσικές επιλογές του (με Peggy Gou δεν έχασε ποτέ κανείς), όπως άλλωστε κάνει και στις Spotify Playlists που επιμελείται αποκλειστικά για το PULZE. Τα εκλεκτά tunes, electric, pop και uptempo, δημιούργησαν την κατάλληλη ατμόσφαιρα ώστε να ζήσουμε και την εμπειρία των ειδικών activations της βραδιάς: neon facepainting εμπνευσμένο από τα χρώματα των τριών γεύσεων, αλλά και πιο fun καταστάσεις στο photobooth με τα iSENZIA-inspired props. Και όσοι δεν ήταν στα activations, ήταν στην μπάρα για να δοκιμάσουν signature cocktails που έκαναν ιδανικό pairing με τις νέες γεύσεις iSENZIA.
Ακόμα και αν η βραδιά ολοκληρωνόταν με όλα τα παραπάνω, θα ήταν ένα πολύ ξεχωριστό πάρτυ. Είχε όμως και συνέχεια με τους εκρηκτικούς INCO για τους οποίους οι συστάσεις είναι πλέον περιττές. Ανέβηκαν στη σκηνή και μέχρι να κατέβουν, αργά το βράδυ, δεν σταματήσαμε να χορεύουμε. Το setlist γεμάτο με δικές τους αλλά και κλασικές επιτυχίες, δικαίωνε με κάθε τραγούδι το #flavourthatmovesyou - και αυτά καλό είναι να γίνονται.