Η πολυβραβευμένη θεατρική, κινηματογραφική κι επιλεκτικά τηλεοπτική πρωταγωνίστρια Ελεν Μίρεν εμφανίστηκε πρόσφατα στο talk show του Τσάρλι Ρόουζ και μίλησε για όλους και για όλα. Αφορμή το «The Audience», το θεατρικό έργο που έγραψε ο Πίτερ Μόργκαν (σεναριογράφος του «The Queen») και σκηνοθέτησε ο Στίβεν Ντάλντρι («Οι Ωρες», «Μπίλι Ελιοτ»), για το οποίο η Μίρεν καλείται να ξαναγίνει Βασίλισσα. Να ξαναμπεί στο γαλαζοαίματο κουστούμι της δεύτερης μακροβιότερης μονάρχη του βρετανικού στέμματος, της Ελισάβετ Β' - αυτή τη φορά σε θεατρική σκηνή του Μπρόντγουεϊ. Το «The Audience» εξερευνά τις πολιτικές σχέσεις και ισορροπίες μεταξύ της Βασίλισσας Ελισάβετ και των 12 πρωθυπουργών που κυβέρνησαν κατά τη διάρκεια της ηγεμονίας της. Ο τίτλος αναφέρεται στις εβδομαδιαίες, προγραμματισμένες ιδιωτικές συζητήσεις μεταξύ της Βασίλισσας και των Πρωθυπουργών. Εδώ και 6 δεκαετίες, κάθε Τρίτη, η Ελισάβετ συναντιέται με τον Πρωθυπουργό της Αγγλίας, ο οποίος την ενημερώνει για τις πολιτικές εξελίξεις της χώρας.
Διαβάστε περισσότερα για το «The Audience» και γιατί η αληθινή Ελισάβετ Β' δε θέλει καμία ανάμιξη!
Είναι πολύ ενδιαφέρον να την ακούσετε να μιλά για αυτό το ρόλο στον Τσάρλι Ρόουζ. Πώς μεταπείστηκε να ξαναφορέσει το βασσιλικό στέμμα (καθώς μετά το Οσκαρ της για τη «Βασίλισσα» του Στίβεν Φρίαρς θα ήταν περίεργο να ξαναερμηνεύσει την Ελισάβετ), για ποια στοιχεία της προσωπικότητάς της θαυμάζει τη Βασίλισσα Ελισάβετ, πόσο τη γοητεύει μία γυναίκα που νιώθει τόσο έντονη την αίσθηση του καθήκοντος.
Διαβάστε ακόμα: Ελεν Μίρεν - Μόνο μία true Dame παίρνει ακομπλεξάριστα το μετρό!
Η Μίρεν μιλά στον Τσάρλι Ρόουζ και για την νέα της κινηματογραφική ταινία, το «Woman in Gold», όπου ερμηνεύει μία Εβραία γυναίκα που επιστρέφει στη Βιέννη, 60 χρόνια μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, για να διεκδικήσει έναν πίνακα του Κλιμτ που ανήκε στην οικογένειά της και τον είχαν κλέψει οι Ναζί.
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι όμως της συνέντευξης είναι η θέρμη με την οποία αναφέρεται στον Αλ Πατσίνο, συμπρωταγωνιστή της στην ταινία του ΗΒΟ «Phil Spector». Η Μίρεν ομολογεί ότι έμαθε πολλά από τον Πατσίνο και τον θαυμάζει ιδιαίτερα για τη συγκλονιστική του τεχνική και τον τρόπο που καταφέρνει να αφήνεται εντελώς ελεύθερος μπροστά στην κάμερα.
Δείτε τη συνέντευξή της:
.
Διαβάστε περισσότερα: