Συνεχίζοντας τις συνεργασίες με τα μεγαλύτερα φεστιβάλ του κόσμου, το Festival Scope σας δίνει την ευκαιρία να δείτε όλες τις ταινίες των πιο ανήσυχων νέων δημιουργών του πλανήτη μέσα από το πρόγραμμα Bright Future του Φεστιβάλ του Ρότερνταμ.
Οι ταινίες προβάλλονται εδώ δωρεάν, ξεκινώντας από τις 26 Ιανουαρίου και θα βρίσκονται οnline, αμέσως μετά την πρεμιέρα τους στο Φεστιβάλ μέχρι και τις 20 Φεβουαρίου.
Δείτε παρακάτω αναλυτικά τις ταινίες που μπορείτε να δείτε. Πατώντας στον τίτλο της κάθε μίας μεταφέρεστε στη σελίδα του Festival Scope όπου μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τις ταινίες, αλλά και τον τρόπο για να τις παρακολουθήσετε.
Ella & Nell της Αλίνα Τσουκουέντο (Γερμανία, 2018, 78')
Δύο φίλες που έχουν αποξενωθεί, προσπαθούν να βρουν κοινό σημείο επαφής. Η μια ζει μια άνετη ζωή, η άλλη κυνηγά μια ακαδημαϊκή καριέρα χωρίς μέλλον. Ενα ταξίδι στα βουνά της Τσεχίας θα είναι καθοριστικό για τη σχέση τους.
Milla της Βαλερί Μασάντιαν (Γαλλία, 2017, 128')
Η 17χρονη Μίλα και ο συνομίληκος της, Λεό, το σκάνε σε μια μικρή επαρχιακή πόλη, για να ζήσουν, να ερωτευτούν, να επιβιώσουν με τους δικούς τους όρους.
Sweating the Small Stuff του Νινομίγια Ρουιτάρο (Ιαπωνία, 2017, 114')
Ο 27χρονος Ρουιτάρο ζει μια απλή ζωή. Δουλεύει σε ένα συνεργείο, διαβάζει βιβλία και πίνει μερικές μπίρες. Μια μέρα θα δεχθεί ένα τηλεφώνημα από έναν παιδικό του φίλο ο οποίος ζει τις τελευταίες μέρες της μητέρας του. Ο Ρουιτάρο αποφασίζει να πάει να την επισκεφθεί.
Respeto του Αλμπέρτο Μοντέρας ΙΙ (Φιλιππίνες, 2017, 96')
Ο Χέντριξ ονειρεύεται να γίνει ράπερ. Αλλά πρέπει να βρει τις σωστές λέξεις για να το καταφέρει...
Counting Tiles της Σίνθια Τσουκαίρ (Λίβανος, 2018, 85')
Μια ομάδα κλόουν φτάνουν στη Λέσβο για να φέρουν χαμόγελα στα στόματα των προσφύγων.
Messi and Maud της Μαρλίν Γιόνκμαν (Ολλανδία, Γερμανία, 2017, 90')
Η Μοντ και ο Φρανκ βρίσκονται σε διακοπές στη Χιλή. Η σχέση τους είναι εύθραυστη, αφού μετά από πολλά χρόνια προσπάθειας, πρέπει να συνειδητοποιήσουν πως δεν μπορούν να κάνουν παιδιά. Η Μοντ όμως αρνείται να δεχτεί την αλήθεια, θα το σκάσει στα αφιλόξενα τοπία της Χιλής και θα συναντήσει ένα αγόρι με το όνομα Μέσι.
Amateurs της Γκαμπριέλα Πίτσλερ (Σουηδία, 2018, 100')
Σε μια επαρχιακή περιοχή της Σουηδίας, η προοπτική ενός πολυκαταστήματος φέρνει ελπίδα στους κατοίκους της. 500 θέσεις εργασίας περιμένουν την πόλη, ενώ ένα διαφημιστικό απειλεί να τους διχάσει για πάντα.
Nina της Ολγκα Τσάντας (Πολωνίας, 2018, 130')
Μετά από 20 χρόνια γάμου, η Νίνα και ο Βόιτσεκ αποφασίζουν να προτείνουν σε μια νέα κοπέλα να γίνει η παρένθετη μητέρα του παιδιού τους. Τα πράγματα θα μπλεχτούν ακόμη περισσότερο όταν η Νίνα θα νιώσει ερωτική έλξη για την κοπέλα.
Blue my Mind της Λίσα Μπρούλμαν (Ελβετία, 2017, 97')
Η 15χρονη Μία σοκάρεται από τον τρόπο που αλλάζει το σώμα της. Αλλά δεν είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει για να το εμποδίσει...
Pin Cushion της Ντέμπορα Χέιγουντ (Ηνωμένο Βασίλειο, 2017, 82')
Η Λιν και η κόρη της, Ιόνα, είναι ενθουσιασμένες με τη ζωή τους στη νέα πόλη. Η Ιόνα κάνει καινούριες φίλες, αλλά η Λιν θεωρεί ότι η κόρη της την αγνοεί. Οπότε και πιάνει φιλίες με τη γειτόνισαα. Παρά το πόσο το θέλουν, η νέα τους ζωή δεν είναι όσο ονειρεμένη όσο θέλουν να πιστεύουν ότι είναι.
The Flower Shop του Ρούμπεν Ντεσιέρ (Βέλγιο, Σλοβακία, 2017, 78')
Στο πίσω μέρος ενός ανθωπολείου, τρεις άντρες προσπαθούν να διαρρήξουν ένα χρηματοκιβώτιο. Μέχρι που ξεκινάει η καταιγίδα...
Look Up του Φούλβιο Ρισουλέο (Ιταλία, 2017, 90')
Σε ένα διάλειμμα στην ταράτσα, ο Τέκο ο φούρναρης θα γίνει μάρτυρας της πτώσης ενός πουλιού. Εκεί θα ξεκινήσει μια τεράστια περιπέτεια στις ταράτσες της Ρώμης.
All You Can Eat Buddha του Ιάν Λαγκάρντ (Καναδάς, 2017, 84')
Σε ένα θέρετρο στην Καραϊβική, οι ορέξεις ενός μυστήριου ανθρώπου με υπερφυσικές δυνάμεις οδηγούν σταδιακά στην Αποκάλυψη.
Blockage του Μοχσέν Γκαρέι (Ιράν, 2017, 82')
Ο Γκασέμ εργάζεται στο Δήμο της Τεχεράνης. Η δουλειά του είναι να εμποδίζει μικροπωλητές να πουλάνε πράγματα στο δρόμο. Τον συναντάμε τη στιγμή που είναι έτοιμος να απολυθεί, επειδή έκανε συμφωνίες με τους μικροπωλητές. Η νέα του δουλειά θα είναι οδηγός φορτηγών.
Yeah του Σουζούκι Γιοχέι (Ιαπωνία, 2018. 45')
Μια νεαρή γυναίκα, η Ακο, περιπλανιέται στην αραιοκατοικημένη περιοχή του Μίτο. Εκεί μιλάει με τα αντικείμενα και τα φυτά, μπαίνοντας και βγαίνοντας συνεχώς από την πραγματικότητα.
Ambiguous Places του Ικέντα Ακίρα (Ιαπωνία, 2017, 93')
Η Κονόκο ξυπνάει στην παραλία και αναζητά ένα κομμωτήριο για να της αφαιρέσουν το έντομο που βρίσκεται καρφωμένο στο κεφάλι της. Ο Ντόι, που θα γίνει σύντομα πατέρας, φτιάχνει χειροποίητα γάντια για τη συζυγό του. Η Καζούκο ξυπνάει στο θέατρο και επιστρέφει σπίτι για να βρει ένα μπλε τέρας.
Sol Alegria του Ταβίνιο Τεισέρα (Βραζιλία, 2018, 90')
Η χώρα βρίσκεται σε δικτατορία και οι ιερείς διακηρύσσουν την Αποκάλυψη. Μια εκκεντρική οικογένεια προσπαθεί να μεταφέρει κρυφά όπλα σε στρατευμένες καλόγριες.
Hit The Night της Τζεόνγκ Γκ-γιάνγκ (Νότια Κορέα, 2017, 85')
Με την πρόφαση ότι κάνει έρευνα για ένα σενάριο, η Γκα-γέονγκ παίρνει συνέντευξη από έναν άντρα που θέλει να γνωρίσει. Τον ρωτάει για τις σεξουαλικές του φαντασιώσεις. Και αυτός απαντάει ειλικρινά.
The Tower του Σεμπαστιάν Μουνέρα (Κολομβία, Μεξικό, 2018, 78')
Στις 17 Μαρτίου 2004, ένας εκρηκτικός μηχανισμός κατέστρεψε όλο το φωτογραφικό αρχείο της Ιστορίας της Κολομβίας. Μια φωτογραφία είναι η μόνη μαρτυρία της βάρβαρης αυτής πράξης.
The Watchman του Αλεχάντρο Αντουχάρ (Δομινικανή Δημοκρατία, Πουέρτο Ρίκο, Βραζιλία, 2017, 85')
Ο Χουάν εγκατέλειψε το ψάρεμα και έγινε οικονόμος σε ένα σπίτι στην παραλία για να συντηρήσει τη γυναίκα του, η οποία θα τον αφήσει για έναν άλλον άντρα. Νιώθοντας πως όλοι τον κοροϊδεύουν, θα απομονωθεί σε μια αυτοεξορία.
Permanent Green Light των Ντενίς Κούπερ, Ζακ Φάρλεϊ (Γαλλία, 2018, 91')
Ενας νεαρός με κινητικές δυσκολίες θέλει να ανατιναχθεί δημόσια. Τον ενδιαφέρει η συνέπεια της πράξης του και όχι το γεγονός ότι θα πεθάνει. Δεν το κάνει για καμία ιδεολογία. Και δεν θέλει ο κόσμος να θεωρήσει την ανατίναξή του ως το θάνατό του.
The Gulf του Εμρέ Γιεκσάν (Τουρκία, Γερμανία, Ελλάδα, 2017, 110')
Ο 32χρονος Σελίμ επιστρέφει στο σπίτι του στο Ιζμίρ μετά από ένα χρόνο ανεργίας και ένα δυσάρεστο διαζύγιο. Χωρίς σχέδια για το μέλλον, θα κάνει παρέα με μια ομάδα αργόσχολων, μέχρι που μια περίεργη μυρωδιά που έρχεται από τον κόλπο κοντά στο σπίτι του θα εξαπλωθεί σε όλη την πόλη.
My Own Private Hell των Γκούτο Παρέντε και Πέδρο Διόγκενες (Βραζιλία, 2018, 82')
Η Ντεσιμάρ είναι ιδιοκτήτης ενός μπαρ. Το όνειρό της είναι να τα αφήσει όλα πίσω και να φύγει μακριά. Οταν θα ερωτευτεί τον Γιαρμπάς, έναν όμορφο ναύτη που έρχεται στο μπαρ, όλα θα αλλάξουν για πάντα.
Gutland του Γκοβίντα Βαν Μέλε (Λουξεμβούργο, Γερμανία, Βέλγιο, 2017, 107')
Ενας ξένος βρίσκει καταφύγιο σε ένα μικρό χωριό. Καθώς γίνεται μέρος της κλειστής κοινότητας, ανακαλύπτει πως δεν είναι ο μόνος με μυστηριώδες παρελθόν.
Μια πρωτοεμφανιζόμενη σκηνοθέτης κάνει ένα ντοκιμαντέρ για μια άνερη Πολωνή ηθοποιό. Σιγά σιγά ανακαλύπτει πως το ντοκιμαντέρ που γυρίζει έχει σαν θέμα του τον τρόπο με τον οποίο ζουνε στην - μετά το Brexit - Μ. Βρετανία οι πρόσφυγες.
Impermanence του Ζενγκ Ζενγκ (Κίνα, 2018, 94')
Η μοίρα φέρνει κοντά τρεις χαμένες ψυχές: ένα μοναχό με ένα σάκο χρήματα, ένα πανδοχέα με βαριά συνείδηση και έναν πατέρα που έχει χάσει το γιο του.
Drift της Ελένα Γουίτμαν (Γερμανία, 2017, 95')
Δύο νέες γυναίκες περνούν μαζί τις διακοπές τους στην παραλία. Η μία γυρίζει σπίτι, ενώ η άλλη συνεχίζει το ταξίδι.
Wandering Star του Αλμπέρτο Γκράσια (Ισπανία, 2018, 67')
Ο σκηνοθέτης ακολουθεί τον ηγέτη του πανκ συγκροτήματος Los Fiambres, οι οποίοι έκαναν μόνο ένα καλτ δίσκο το 1984. Η διαδρομή είναι αποκαλυπτική...
The Heart της Φανί Μετέλιους (Σουηδία, 2018, 100')
Η Μίκα και ο Τεσφέ είναι καλλιτέχνες. Αυτή είναι φωτογράφος, αυτός μουσικός. Ερωτευμένοι από παιδιά, κρύβουν μέσα στην αγάπη τους ένα πικρό μυστικό.
August at Akiko's του Κρίστοφερ Μακότο Γιόγκι (Η.Π.Α, 2018, 75')
Ο μουσικός Αλεξ Ζανγκ Χουνγκτάι επιστρέφει στη Χαβάη. Λείπει πολύ καιρό και νιώθει ξένος. Η ηλικιωμένη Ακίκο θα τον πάρει υπό την προστασία της και θα του μάθει τον τρόπο να έρθει σε επαφή με τις ρίζες του.