Ο Μάρτιν Σκορσέζε για τους The Band. Ο Μάρτιν Σκορσέζε για τους Rolling Stones. Ο Κάμερον Κρόου για τους Pearl Jam. Ο Τζιμ Τζάρμους για τους Stooges. Ο Εντγκαρ Ράιτ για τους Sparks. Πώς;
Ο 44χρονος Βρετανός σκηνοθέτης, έχοντας εκτοξευθεί στα ουράνια της φήμης του με το fun και την επιτυχία του «Baby Driver», αναζητώντας πώς θα κεφαλαιοποιήσει την επιτυχία αυτή - ή πώς, απλώς, θα μπορέσει να κάνει το κέφι του τώρα που κανείς δεν τον πιέζει για την εισπρακτική επιτυχία που ήδη έκανε - βρήκε τον επόμενο κινηματογραφικό στόχο του.
Θα είναι αυτοί που η μουσική δημοσιογραφία χαρακτήρισε «the great upsetters», οι Αμερικανοί Sparks, τ΄ αδέλφια Ρον και Ράσελ Μελ που, ωστόσο, από το 1973 και μετά εγκαταστάθηκαν στην Αγγλία κι απέκτησαν τη δική τους fan base.
«Είμαι φανατικός θαυμαστής τους,» δηλώνει ο Εντγκαρ Ράιτ, «απ' όταν τους πρωτοείδα στο Top of the Pops το 1979 κι αγόρασα το "Beat the Clock" σε βινύλιο», διότι, έτσι κι αλλιώς, το 1979 μόνο σε βινύλιο ή κασέτα θα μπορούσε να το έχει αγοράσει. Ο Ράιτ αυτή την περίοδο συλλέγει αρχειακό υλικό, ενώ ήδη μαγνητοσκόπησε τη συναυλία των Sparks τον Μάιο, στο O2 Forum Kentish Town στο Λονδίνο, όπως ο ίδιος πόσταρε περήφανα.
Κι εδώ ένα ακόμα post, με όλους τους αγαπημένους του μουσικούς, δηλαδή τους Sparks και τον Beck, για τον οποίο μόλις φέτος σκηνοθέτησε το «Colors»:
Διαβάστε ακόμη:
Tags: baby driver, εντγκαρ ράιτ, sparks