Από τις εκπομπές της βραδινής αμερικάνικης τηλεόρασης μέχρι τα πάρτι της οσκαρικής περίοδου όπου όλοι θέλουν να φωτογραφηθούν μαζί του, ο Μπονγκ Τζουν-χο μοιάζει να είναι τόσο αγαπητός και περιζήτητος που ακόμη και η διερμηνέας του πήρε το δικό της μερίδιο των δεκαπέντε λεπτών της δόξας της στα αμερικάνικα media.
Και τώρα σαν επισφράγισμα αυτής της ξέφρενης πορείας στον αφρό του hype, ο κορεάτης δημιουργός βρίσκεται να φωτογραφίζεται για το εξώφυλλο του Vanity Fair, ή έστω του οσκαρικού του extra αφού το εξώφυλλο του κανονικού του τεύχους ανήκει στη Ρου Πολ.
Ανάμεσα στα πράγματα που μαθαίνουμε γι αυτόν από το πορτρέτο του στο περιοδικό ειναι ότι μεγάλωσε βλέποντας τα πάντα σε VHS, αλλά ήταν οι ταινίες άλλων δημιουργών από την Ασία όπως αυτές του Χου Χσιάο-χσιέν και του Εντουαρντ Γιανγκ που του δίδαξαν ότι το σινεμά δεν είναι απλά διασκέδαση, η αγαπημένη του ταινία όλων των εποχών είναι το «Cure» του Κιγιόσι Κουροσάουα, λατρεύει τον Ινγκμαρ Μπέργκμαν και θεωρεί ότι το τράβελινγκ της Κέλι Ράιχαρντ στην αρχή του «Wendy and Lucy» όπου η Μισέλ Γουίλιαμς περπατά με τον σκύλο της είναι μια από τις πιο όμορφες αρχικές σκηνές στην ιστορία του σινεμά.
Επίσης μπορεί να μην το φανταζόσασταν από τον τρόπο που «τρέχει» την οσκαρική καμπάνια της ταινίας του αλλά ο ίδιος λέει πως «είμαι εξαιρετικά αγχωμένος 24 ώρες την ημέρα. Στην πραγματικότητα ένας ψυχίατρος μου έχει πει πως έχω εξαιρετικά υψηλά επίπεδα άγχους και ψυχαναγκαστικές τάσεις, σε βαθμό που υπό άλλες συνθήκες θα μου ήταν αδύνατον να έχω μια φυσιολογική κοινωνική ζωή. Αλλά χάρη στο σινεμά έχω κατορθώσει να επιβιώνω».
Ακριβώς γι αυτό όπως έχει ξαναπεί δηλώνει μια ακόμη φορά ότι δεν πρόκειται ποτέ να κάνει μια μεγάλη ταινία για ένα από τα αμερικανικά στούντιο. «Νομίζω ότι θα με αγχώσει ακόμη περισσότερο, αν κάνω κάτι τέτοιο, φοβάμαι ότι θα πεθάνω από ασφυξία. Για να αισθάνομαι ασφαλής πρέπει να ξεκινήσω ένα πρότζεκτ από την αρχή και να χτίσω κάθε κομμάτι του και το φέρω ως την ολοκλήρωσή του. Πραγματικά θαυμάζω τους σκηνοθέτες που μπορούν με ευκολία να σκηνοθετήσουν μια μεγάλη superhero ταινία ή ένα blockbuster».
Οσο για τα επόμενα σχέδιά του, ο Μπονγκ γράφει τα σενάρια για δυο ταινίες «πολύ αργά εξαιτίας όλων των υποχρεώσεων για τα Οσκαρ» όπως λέει. Το ένα είναι μια κορεάτικη ταινία τρόμου και το άλλο ένα αγγλόφωνο σενάριο για μια «πολύ ανθρώπινη ιστορία» που διαδραματίζεται στην Αγγλία το 2016 και θα ήθελε να δουλέψει με τον Λούκας Χέτζες («μου αρέσει η υφή του» λέει) αλλά και την Τόνι Κολέτ («την αγαπώ τόσο πολύ»), αλλά το τι θα έρθει πρώτο και ποιος θα πρωταγωνιστεί στην επόμενη ταινία του είναι κάτι που μένει να δούμε. Οπως λέει και ο κύριος Κιμ ένας από τους ήρωές του στα «Παράσιτα»: Ξέρεις ποιο σχέδιο δεν διαψεύδεται ποτέ; Το σχέδιο που δεν έκανες.
Δείτε ακόμη: Ο Μπονγκ Τζουν-χο αναλύει μια σκηνή από τα «Παράσιτα»