Buzz

Κανένα σίκουελ (για την ώρα) για την «Barbie»

στα 10

Παρά την τεράστια επιτυχία της, η ταινία της Γκρέτα Γκέργουιγκ μάλλον θα αποτελέσει μια αυτοτελή ιστορία, λόγω των συμβολαίων που υπογράφηκαν και των κατασταλτικών απεργιών του Χόλιγουντ.

Κανένα σίκουελ (για την ώρα) για την «Barbie»

Η «Barbie» της Warner Bros. έχει κατακτήσει τον κόσμο.

Ηδη τιτανοτεράστιο φαινόμενο της σύγχρονης ποπ κουλτούρας, έχει συγκεντρώσει εντυπωσιακά έσοδα 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων και έγινε έτσι η πρώτη σόλο σκηνοθετική προσπάθεια από γυναίκα που έφτασε αυτό το ιστορικό οροσυ. Ωστόσο, παρά τη μαζική της επιτυχία, ο δρόμος για μια συνέχεια δεν είναι στρωμένος με ροζ πέταλα.

Υπό κανονικές συνθήκες, ένα στούντιο θα ανακοίνωνε αμέσως ένα σίκουελ για μια τόσο επιτυχημένη ταινία. Ωστόσο, η παραγωγή της «Barbie» αντιμετώπισε απρόσμενες προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των απεργιών σεναριογράφων και ηθοποιών, που δυσχεραίνουν την επιβεβαίωση της επιστροφής της δημιουργικής ομάδας ή των πρωταγωνιστών.

Η κατάσταση εντείνεται και με το γεγονός ότι οι δημιουργοί που ευθύνονται για την επιτυχία της ταινίας δεν έχουν συμβόλαια για μια συνέχεια. Αντίθετα με μεγάλα φράντσαιζ, όπως η «Marvel», το «Star Wars» και τα «Transformers», που δεσμεύουν τους δημιουργούς για πολλές ταινίες, η Μάργκο Ρόμπι, που υποδύθηκε φανταστικά την Barbie στην μεγάλη οθόνη και συνέβαλε ως παραγωγός της ταινίας, δεν έχει υπογράψει να επιστρέψει ως η εμβληματική ηρωίδα. Αν και θα μπορούσε να επιστρέψει ως παραγωγός, η αμοιβή της και τα πιθανά μπόνους από τα ταμεία για το σίκουελ θα ήταν σίγουρα σημαντικοί παράγοντες να ληφθούν υπόψη.

Διαβάστε ακόμη: Barbie: Τα ρεκόρ συνεχίζονται, ο ροζ πανικός κορυφώνεται

Ο Ράιαν Γκοσλινγκ, ο οποίος υποδύθηκε τον Κεν, τον σύντροφο της Μπάρμπι, βρίσκεται σε παρόμοια θέση.

Γνωστός για την αποφυγή των μεγάλων παραγωγών στούντιο, ο Γκοσλινγκ επίσης δεν έχει υπογράψει για σίκουελ. Ακόμα κι αν ενδιαφερόταν, η αντίθεσή του προς τα σίκουελ κάνει δυσχερείς τις διαπραγματεύσεις για την επιστροφή του.

Στην εικόνα προστίθεται και η Γκρέτα Γκέργουιγκ, που έγραψε το σενάριο μαζί με τον σύζυγό της Νόα Μπάμμπαχ. Παρά την μαζική επιτυχία, ούτε η Γκέργουιγκ έχει υπογράψει για μια πιθανή συνέχεια. Το στούντιο την είχε προσεγγίσει προηγουμένως για τη σκηνοθεσία μιας συνέχειας πριν την κυκλοφορία της ταινίας, αλλά οι εκπρόσωποί της απέφυγαν τις συζητήσεις μέχρι να οριστικοποιηθεί το ταμείο της «Barbie». Αυτή η στρατηγική κίνηση αποδείχτηκε έξυπνη, καθώς η επιτυχία της ταινίας δυναμώνει τη θέση της Γκέργουιγκ στις διαπραγματεύσεις.

Η πορεία της «Barbie» προς τη μεγάλη οθόνη ήταν εξαιρετική. Αρχικά εγκρίθηκε υπό την καθοδήγηση του Τόμπι Έμεριχ, της COO Καρολίν Μπλάκγουντ και των εκτελεστών παραγωγών Κόρτνεϊ Βαλέντι και Κέιτ Ανταμς. Το έργο αντιμετώπισε αρχικά καχυποψία λόγω της έλλειψης παρόμοιων παραδειγμάτων. Ωστόσο, κατάφεραν να εξασφαλίσουν έναν προϋπολογισμό 140 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξάνοντας σημαντικά τα αρχικά 80 εκατομμύρια.

Την τύχη της ταινίας άλλαξε επίσης όταν η Warner Bros. συγχωνεύτηκε με την Discovery το 2022. Παρά την αλλαγή στη διοίκηση, ο Μάικλ Ντε Λούκα και η Πάμελα Αμπντί αναγνώρισαν τη δυναμική της ταινίας και υποστήριξαν την Γκέργουιγκ κατά τη διάρκεια του post-production. Η καμπάνια μάρκετινγκ διαχειρίστηκε επίσης με δεξιοτεχνία το μήνυμά της, προσελκύοντας τόσο τους λάτρεις της Barbie όσο και όσους είχαν επιφυλάξεις για τον χαρακτήρα.

Η Ρόμπι και η εταιρεία παραγωγής της, LuckyChap, έπαιξαν ζωτικό ρόλο στην προσέλκυση του έργου από τη Warner Bros., και η συμμετοχή της Γκέργουιγκ ήταν κρίσιμη για να πείσει τη Ρόμπι να αναλάβει τον ρόλο της Barbie. Η συμμετοχή του Ράιαν Γκόσλινγκ ως Κεν ήταν αποτέλεσμα επίμονων προσπαθειών όλης της δημιουργικής ομάδας.

Κατά τη διάρκεια του post production της ταινίας, η Γκέργουιγκ εργάστηκε ακούραστα για να τελειοποιήσει το όραμά της, συνδυάζοντας κωμωδία, κιτς, ανθρωπισμό και μουσικά στοιχεία, δημιουργώντας μια ταινία με καθολική έλξη και δυνατότητες για επαναλαμβανόμενες προβολές. Πέρα από την εμπορική επιτυχία, η προσέγγιση της Barbie στην αφήγηση από την οπτική γωνία των γυναικών έχει αποσπάσει πρόωρες συζητήσεις για βραβεία.

Οι διαρκείς απεργίες έχουν αναστείλει τις άμεσες διαπραγματεύσεις για μια συνέχεια, παρέχοντας περισσότερη επιρροή στους εμπλεκόμενους καλλιτέχνες στις μελλοντικές συζητήσεις. Προς το παρόν, η Γκέργουιγκ αφιερώνει χρόνο για να ξεκουραστεί και να απολαύσει την επιτυχία της. Οταν οι συζητήσεις για μια συνέχεια επανέλθουν στον πραγματικό κόσμο, αναμένεται να δούμε πολλά μηδενικά πίσω από κάποιον πρώτο αριθμό.

*Εσείς είδατε τη «Barbie». Διαλέξτε ένα σινεμά δίπλα σας.*