Industry

Αχ και να μπορούσε ένα σποτάκι με τη Σκάρλετ Τζοχάνσεν να γίνει viral… Και να που έγινε!

στα 10

Μπορεί να προκάλεσε πολιτικές αντιδράσεις και ν’ απαγορεύτηκε από την τηλεόραση, αλλά (ή γι’ αυτό) το σποτάκι της Σκάρλετ Γιόχανσον για το SodaStream φτάνει τα 3 εκατομμύρια χτυπήματα στο YouTube!

Αχ και να μπορούσε ένα σποτάκι με τη Σκάρλετ Τζοχάνσεν να γίνει viral… Και να που έγινε!

Τα αναψυκτικά SodaStream προσέγγισαν φιλόδοξα τη φετινή τους καμπάνια: προσέλαβαν τη Σκάρλετ Τζοχάνσεν για να εκπροσωπήσει την μπράντα στην πανάκριβη διαφήμισή τους στη διάρκεια του αμερικανικού Super Bowl και, στη συνέχεια, όχι επίτηδες αλλά τελικά καλοδεχούμενα, είδαν την καμπάνια τους να απαγορεύεται από την τηλεόραση λόγω ακατάλληλου περιεχομένου. Οχι, ακατάλληλο δεν εννοούμε ότι η Σκάρλετ αποκαλύπτει το υπέροχο γυμνό κορμί της, παρά ότι ακούγονται φράσεις αθέμιτου ανταγωνισμού. Σε μια μέθοδο που ακολούθησε και πέρσι, η ισραηλινή εταιρεία SodaStream κοροϊδεύει τις αντιπάλους της, Coca-Cola και Pepsi, στο σποτάκι που μπορεί να κόπηκε από την τηλεοπτική του προβολή, αλλά μεταβλήθηκε στη μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια της εποχής στο ίντερνετ. «Αν μόνο μπορούσα να κάνω αυτή τη διαφήμιση viral», λέει η Σκάρλετ με αθώο αλλά γεμάτο υπαινιγμούς βλέμμα στην κάμερα και, presto, το κατάφερε! Κάτι η πικάντικη ιδέα της λογοκρισίας, κάτι οι αντιδράσεις που η Τζοχάνσεν εκπροσωπεί μια ισραηλινή εταιρεία που λειτουργεί στην Παλαιστινιακή Δυτική Πλευρά, κάτι το γεγονός ότι, πώς να το κάνουμε, η Σκάρλετ μπορεί να κάνει και μια κανάτα να δείχνει σέξι, η καμπάνια του SodaStream έχει ήδη εκπληρώσει το στόχο της και… αχρείαστο να είναι το Super Bowl! Δείτε το σποτάκι παρακάτω και τρέξτε ν’ ανοίξετε το ψυγείο.

Περισσότερη Σκάρλετ σύντομα στο «Her» του Σπάικ Τζόουνς - διαβάστε περισσότερα