Buzz

Αποκρυπτογραφήστε την είδηση αν μπορείτε: ο Μαρκ Ρόμανεκ σκηνοθετεί τον επόμενο Νταν Μπράουν;

στα 10

Τι δουλειά έχει ένας σκηνοθέτης ιδιοσυγκρασιακών ψυχολογικών δραμάτων («Μη μ'Αφήσεις Ποτέ», «One Hour Photo») να σκηνοθετήσει το επόμενο larger-than-life έπος του Νταν Μπράουν; Κι όμως, με τον Ρον Χάουαρντ να αποχωρεί μετά τα δύο πρώτα blockbuster («Κώδικας Ντα Βίντσι», «Αγγελοι και Δαίμονες»), ο επικρατέστερος για τη σκηνοθετική καρέκλα του «The Lost Symbol» είναι ο Μαρκ Ρόμανεκ!

Αποκρυπτογραφήστε την είδηση αν μπορείτε: ο Μαρκ Ρόμανεκ σκηνοθετεί τον επόμενο Νταν Μπράουν;
Ο Μαρκ Ρόμανεκ τώρα και σε blockbuster έκδοση!

O πιτσιρικάς που είδε την «Οδύσσεια του Διαστήματος» του Κιούμπρικ στα 9 του χρόνια και κατάλαβε ότι θέλει να γίνει σκηνοθέτης, ξεκίνησε από το χώρο των music videos όπου διέπρεψε. Από το «Hurt» του Τζόνι Κας, μέχρι το «Scream» των Μάικλ και Τζάνετ Τζάκσον, μέχρι το «Rain» της Μαντόνα και το «Are you Gonna Go My Way» του Λένι Κράβιτς, τα βίντεό του έχουν φορτωθεί βραβεία Grammy, MTV κι άλλες τιμητικές διακρίσεις. Μεγαλύτερη όλων; Τα «Bedtime Stories» της Μαντόνα και «Closer» των Nine Inch Nails βρίσκονται στην μόνιμη συλλογή του ΜΟΜΑ στην Νέα Υόρκη.

Από τότε ο Μαρκ Ρόμανεκ έχει μεγαλώσει και τολμήσει κινηματογραφική καριέρα. Το «One Hour Photo» με τον Ρόμπιν Γουίλιαμς, έκανε ευρέως γνωστό τον τρόπο που ο ίδιος αφουγκράζεται τα ψυχολογικά θρίλερ, ενώ το πρόσφατο «Μη μ'Αφήσεις Ποτέ» διασκεύασε με κινηματογραφικό θαυμασμό, ρομαντισμό και απόγνωση το μυθιστόρημα του Καζούο Ισιγκούρο.

Και τώρα... Νταν Μπράουν; «Τόση μεγάλη ανάγκη για blockbuster επιτυχία;» αναρωτιέται από το πρωί ο αμερικανικός Τύπος και θα συμφωνήσουμε! Το γιατί τον επέλεξαν τα στούντιο για την τρίτη μεταφορά βιβλίου του Νταν Μπράουν μπορούμε να το καταλάβουμε: για αυτή ακριβώς την ικανότητά του να διαπερνά χαρακτήρες και να τρυπώνει κάτω από την επιφάνεια των πραγμάτων. Αφού όμως είναι από την αρχή γνωστό: το Χόλιγουντ αναγνωρίζει τέτοια ταλέντα σε σκηνοθέτες, πολλές φορές τους φέρνει από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού ακριβώς επειδή θέλει να χρησιμοποιήσει αυτά τους τα ταλέντα, και στο τέλος καταλήγει να επιβάλει τα δικά του final cut σε blockbusters που δεν φέρουν τίποτα από το στιλ του σκηνοθέτη τους!

Κρατώντας μικρό καλάθι λοιπόν, διαβάζουμε ότι το «The Lost Symbol» επιστρέφει την πλοκή και το μυστήριο στην μαμά Αμερική και συγκεκριμένα στην Ουάσινγκτον. Ο καθηγητής Ρόμπερτ Λάνγκτον, καλεσμένος του μέντορά του Πίτερ Σόλομον, επισκέπτεται την πόλη για να δώσει μία διάλεξη, αλλά φυσικά βρίσκει τον πρώην καθηγητή του δολοφονημένο με το χέρι του να δείχνει το ταβάνι με το ψηφιδωτό του Τζορτζ Ουάσινγκτον το οποίο κρύβει το δικό του κώδικα. Και ο Λάνγκτον πρέπει να βρει το κλειδί του μυστηρίου πριν από τον υπέρτατο κακό Μαλ' ακ (δε θέλουμε κακόβουλους συνειρμούς!) ο οποίος σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτό το αρχέγονο μυστικό για να αποκτήσει παγκόσμια κυριαρχία.

Δεν υπάρχει ακόμα πληροφόρηση αν ο Τομ Χανκς θα συνεχίσει στον πρωταγωνιστικό ρόλο.