Το σενάριο του διαφημιστικού μοιάζει με το ροζ αντίδοτο των ανδρικών «Hangover»: ένα κορίτσι ξυπνάει μετά από άγρια νύχτα σε δωμάτιο πολυτελούς ξενοδοχείου και εξετάζει με απορία το περιβάλλον. Πρώτο σοκ το τεράστιο μονόπετρο στο χέρι της, ακολουθεί το νυφικό στο πάτωμα και κορυφώνεται με τον άντρα που βγαίνει από το μπάνιο. Ο Τζορτζ Κλούνεϊ ενημερώνει την (αρκετά αστεία οφείλουμε να ομολογήσουμε) κοπέλα ότι ψάχνει για το σπίτι που θα στεγάσει την ευτυχία τους και της δείχνει μερικές φωτογραφίες από βίλες προς πώληση. Εκεί πέφτει το tagline της τράπεζας: «Κάποιοι είναι τυχεροί στη ζωή. Οι υπόλοιποι ας αποταμιεύσουμε...»
Είναι γνωστή και μακρά η παράδοση των μεγάλων χολιγουντιανών σταρ να γυρίζουν διαφημιστικά σε χώρες και αγορές μακριά από την Αμερική («For relaxing times, make it a Suntory time»). Οσα όμως έκαναν οι Μάικλ Τζάκσον, Κέβιν Κόστνερ, Μπρους Γουίλις και Σάρον Στόουν, για να αναφέρουμε μερικούς, στα 80ς και 90ς στην Απω Ανατολή, έμειναν στην Απω Ανατολή καθώς τότε ήταν τυχεροί και δεν υπήρχε Internet. Στην εποχή μας όμως, Τζορτζ, είναι δυνατόν να μη χτυπήσει η νορβηγική διαφήμιση την πόρτα σου;
Viral έγινε το σποτάκι μέσα σε 15 ώρες και τα σχόλια στα social media δίνουν και παίρνουν. «Δεν ονειρευόμαστε όλες οι γυναίκες να παντρευτούμε τον Κλούνεϊ, ΟΚ;» γράφουν θυμωμένες αμερικανίδες φεμινίστριες. «Μπορώ να σκεφτώ έναν και μόνο λόγο που ο Κλούνεϊ δέχτηκε να γυρίσει αυτό το διαφημιστικό: η DnB NOR έχει δεσμεύσει τα χρήματά του...». «Δε βρίσκω κανένα χιούμορ στη περίεργη και ανατριχιαστική διαφήμιση του Κλούνεϊ...»
Μεγάλη αυστηρότητα βρε παιδιά. Διαφήμιση είναι και σε 30 δευτερόλεπτα ακολουθεί η επόμενη. Κι αν θέλετε να συζητήσουμε για ποιες μας υποβιβάζουν ως σύγχρονες γυναίκες (και σύγχρονους πολίτες, νοήμονες ανθρώπους γενικότερα)... πόσο καιρό διαθέτετε, γιατί αποτελούν και το 98% του τι κυκλοφορεί εκεί έξω!
Εμείς γελάσαμε - περισσότερο με το ανεκτίμητο ύφος της κοπέλας.