Το πολυαναμενόμενο σίκουελ του «Beetlejuice», 36 χρόνια μετά την αρχική ταινία του Τιμ Μπάρτον, βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ στην κυκλοφορία του, με την αγάπη και τον ενθουσιασμό του κοινού να αντικατοπτρίζουν τον διπλασιασμό του τίτλου - «Σκαθαροζούμης Σκαθαροζούμης» στα ελληνικά.
Σε πρόσφατη συνέντευξή τους, οι επί χρόνια συνεργάτες Γουινόνα Ράιντερ και Τιμ Μπάρτον, καθώς και η νέα προσθήκη στο καστ, Τζένα Ορτέγκα, ανέλυσαν τη συλλογική εμπειρία που μοιράστηκαν, μιλώντας για τη μαγεία που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της νέας ταινίας.
Διαβάστε ακόμα: Νέο τρέιλερ του «Beetlejuice Beetlejuice»
«Μόλις αρχίσαμε να μιλάμε -θυμάμαι ήταν την τρίτη μέρα μας μαζί- την ημέρα που γυρίσαμε τη σκηνή στη σοφίτα, δεν σταματήσαμε ποτέ», δήλωσε η Ράιντερ.
«Είναι σχεδόν σαν να νιώθαμε κάτι το ιερό, σαν να ήταν μια ευλογία από ψηλά, κάτι που νομίζω ότι οφείλεται στο ότι μοιραζόμαστε την πεποίθηση ότι ο κινηματογράφος μπορεί να είναι ένα είδος θρησκευτικής εμπειρίας».
Η αγαπημένη ηθοποιός ανέφερε επίσης ότι σχημάτισε έναν βαθύ, «ιερό» δεσμό με την Ορτέγκα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του «Beetlejuice Beetlejuice» στο Λονδίνο, γεγονός που επιβεβαίωσε μέσα και από τα δικά της λεγόμενα η τελευταία: «Νιώθω ότι αν κλείδωνες εμένα και τη Γουινόνα σε ένα δωμάτιο χωρίς φως θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες, χωρίς να ασχολούμαστε καθόλου με τα κινητά μας».
Για τη νεαρή σταρ του «Wednesday», η περίοδος δημιουργίας της ταινίας ήταν εξίσου μοναδική. «Κάθε φορά που έμπαινα στο πλατό, ήθελα να το θυμάμαι για το υπόλοιπο της ζωής μου», δήλωσε η ίδια, προσθέτοντας ότι την πρώτη φορά που είδε τον Μάικλ Κίτον να μπαίνει στο πλατό με το μακιγιάζ του Beetlejuice, ένιωσε την ψυχή της να φεύγει από το σώμα της για μια στιγμή.
Στα όσα δήλωσε με τη σειρά του ο Μπάρτον, εξήγησε πως παρ’ όλο που η Ορτέγκα είναι «διαφορετική από οποιονδήποτε άλλο», ο χαρισματικός σκηνοθέτης πιστεύει ότι διαθέτει ένα είδος ποιότητας που είχε διακρίνει και στη Ράιντερ, όταν εκείνη ήταν νεότερη.
Το «Beetlejuice Beetlejuice» σε σκηνοθεσία του Τιμ Μπάρτον αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αίθουσες τον Σεπτέμβριο του 2024, ενώ λίγες μέρες πριν θα ανοίξει το 81o Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.