Ναι είναι επιτυχία να φτιάξεις μία εξαιρετική αφίσα για την προώθηση της ταινίας σου. Ομως αυτό που συμβαίνει με το teaser-poster του «Wolverine» είναι κατάρα μεταμφιεσμένη σε κοπλιμέντο: το αλά Sumi Ink αφαιρετικό σκίτσο σε λευκό φόντο του Χιου Τζάκμαν με τα νύχια-λεπίδες σταυρωμένα μπροστά από το πρόσωπό του έχει ενθουσιάσει τόσο τους φανς της Marvel και της ταινίας, που οι αφίσες εξαφανίζονται από τους δρόμους και τις στάσεις των λεωφορείων σε όλη τη χώρα.
Αυτό το ομολόγησε ένα στέλεχος της Fox στο φεστιβάλ της CinemaCon, ο οποίος πρόσθεσε ότι η εταιρία πρέπει να χρεωθεί ένα έξτρα μπάτζετ αντικατάστασης των αφισών καθώς 50% της εξωτερικής της διαφήμισης έχει χαθεί.
Θα ήταν... αστείο αν δεν ξέραμε πόσο σοβαρά αντιμετωπίζουν τις χασούρες τα στελέχη των στούντιο. Γιατί μόνο να επαινέσεις μπορείς τον designer που βρήκε το concept αυτής της «γιαπωνέζικης» κλασάτης αφίσας. Οχι να τον απολύσεις γιατί... χρέωσε την εταιρία.
To poster του «Wolverine» σε στάση λεωφορείου του Λος Αντζελες
To made in japan μοτίβο του poster συνδέεται φυσικά με την πλοκή της ταινίας, καθώς είναι τοποθετημένη στην Ιαπωνία. Ο Wolverine βρίσκεται στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου για να συναντήσει έναν φίλο από τα παλιά του οποίου τη ζωή κάποτε έσωσε κι ο εκείνος θέλει να του ξεπληρώσει το χρέος: δίνοντάς του πίσω όλα όσα του στέρησαν, κάνοντάς τον και πάλι θνητό. Διαβάστε περισσότερα για την ταινία και δείτε trailer.
H αμερικανική πρεμιέρα του «Wolverine» είναι προγραμματισμένη για τις 26 Ιουλίου.