Η ιστορία μιας νεαρής φοιτήτριας που δέχεται να συμμετάσχει σε ένα ερωτικό παιχνίδι ως ωραία κοιμωμένη, έκανε την Τζέιν Κάμπιον να αναφωνήσει θριαμβευτικά υπερθετικά κοσμητικά επίθετα και να μας κάνει να αναρωτηθούμε ποια ακριβώς στροφή πήραν κάποτε οι φεμινιστικές σπουδές εκεί κάτω, για να γεννήσουν μια γενιά σκηνοθετών με τόσο απροσδόκητη ματιά πάνω στην σεξουαλικότητα και το φύλο τους.
Στο φιλμ της Λι, η ηρωίδα της Λούσι, (την υποδύεται η Eμιλι Μπράουνινγκ, κάνοντάς μας να της συγχωρήσουμε το «Sucker Punch» αυτοστιγμεί), ένα κορίτσι που γοητεύεται από τον θάνατο, δοκιμάζει την πορνεία, κάτω από μάλλον παράξενες συνθήκες. Αφήνεται στα χέρια ηλικιωμένων αδρών, αφού πρώτα πάρει μια γερή δόση υπνωτικών χαπιών. Οταν συνέλθει δεν θυμάται τίποτα, αλλά σύντομα η άγνοια της γίνεται βασανιστική και θέλει να μάθει τι συμβαίνει στο κορμί της όσο εκείνη κοιμάται.
Αν και το πρώτο βιβλίο της Λι «The Hunter» είναι ήδη στον δρόμο του για την οθόνη, και η ίδια έχει κάνει την μεταγραφή για το σινεμά ενός άλλου βιβλίου, του «The Witness», το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στα μελλοντικά σχέδια του Βάλτερ Σάλες, το «Sleeping Beauty» γράφτηκε κατ ευθείαν για την οθόνη. «Δεν μοιάζει με ένα σενάριο που θα συναντήσεις σε μια χολιγουντιανή ταινία, από αυτές που απαιτούν ένα background για τους χαρακτήρες και μια απόλυτη καθαρότητα στα κίνητρά τους» λέει η ίδια. «Δεν πιστεύω στην προϊστορία των ηρώων μου και είμαι εχθρός μιας ψυχολογικής εξήγησης των πράξεών τους, που συνήθως αποδίδεται σε ένα γεγονός στο παρελθόν τους. Αντίθετα προτιμώ ένα αίσθημα καταβύθισης, την εντύπωση ότι βλέπουμε μόνο την κορυφή του πάγοβουνου για τον χαρκτήρα στην οθόνη, κάτι λανθάνων, κάτι συναρπαστικό».
Το πρώτο τρέιλερ της ταινίας της μοιάζει γεμάτο από αυτή την αίσθηση, φέρνοντας στο νου κάτι από την κοριτσίστικη αθωότητα των ταινιών της Σοφία Κόπολα, την ανατρεπτική της «Ωραίας της Ημέρας», την ονειρική μεταφορά του «Σπιτιού των Κοιμισμένων Κοριστιών» του Γιασουνάρι Καουαμπάτα, ακόμη κι αυτό το «Σαλό» του Παζολίνι. Δες το τώρα!