Πριν ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ καταλήξει στην κλασική αφίσα της «Λάμψης» φημολογείται ότι ο Σολ Μπας - ο μεγαλύτερος σχεδιαστής που γνώρισε ποτέ το Χόλιγουντ - του είχε δείξει τουλάχιστον 300 προσχέδια τα οποία δεν τον ικανοποίησαν.
Μερικά από αυτά εκτίθενται αυτές τις ημέρες στη μεγάλη έκθεση για τον Κιούμπρικ που γίνεται στο Los Angeles County Museum of Art (περισσότερα για την έκθεση μπορείτε να διαβάσετε και να δείτε εδώ). και κάποια από αυτά είδαν μόλις το φως της δημοσιότητας.
Δείτε τα παρακάτω, μαζί με τις «παράξενες» σημειώσεις του Κιούμπρικ (πόσο άσχετα δηλαδή είναι το χέρι και το ποδήλατο;) για να ανακαλύψετε όχι μόνο την ιδιομορφία ενός σκηνοθέτη που ήξερε (δυστυχώς για τους άλλους) ακριβώς τι ήθελε, αλλά και την ευελιξία ενός δημιουργού όπως ήταν ο Σολ Μπας...
Στο τέλος τους βρείτε ένα γράμμα του Σολ Μπας προς τον Κιούμπρικ και τη διάσημη κίτρινη αφίσα της «Λάμψης» που τελικά πήρε την έγκριση του Κιούμπρικ. Μάλλον είχε δίκιο!
Tags: Στάνλεϊ Κιούμπρικ, λάμψη