Το γεγονός, βέβαια, ότι οι «Απόγονοι» του Αλεξάντερ Πέιν και το «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» του Γούντι Αλεν κέρδισαν τα βραβεία διασκευασμένου και πρωτότυπου σεναρίου αντίστοιχα, από το Writers Guild of America δεν εξέπληξε κανέναν: οι ταινίες είναι τα φαβορί και στις αντίστοιχες οσκαρικές κατηγορίες.
Τα βραβεία του WGA, ωστόσο, φέτος, έχουν χάσει μεγάλο μέρος από τη δύναμη των προβλέψεών τους, μια και λόγω της αυστηρής τους συνδικαλιστικής πολιτικής, από τις ταινίες που προτείνονται για Οσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, μόνο το «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» και οι «Φιλενάδες» συμπεριλαμβάνονταν στη λίστα τους, ενώ τα «The Artist», «Margin Call» και «Ενας Χωρισμός» δεν είχαν κριθεί καν εκλόγιμα. Ομοίως, στην κατηγορία διασκευασμένου σεναρίου, το «Tinker Tailor Soldier Spy» δε συμπεριλήφθηκε στη λίστα του WGA.
Στα τηλεοπτικά σενάρια, το «Modern Family» και το «Breaking Bad» κέρδισαν την ψήφο εμπιστοσύνης των σεναριογράφων, ως κωμική και δραματική σειρά αντίστοιχα, ενώ το «Homeland» ανακηρύχθηκε καλύτερη νέα τηλεοπτική σειρά.
Μια μέρα νωρίτερα δόθηκαν τα Eddie Awards, τα βραβεία του Σωματείου των μοντέρ της Αμερικής κι εκεί οι «Απόγονοι» επίσης τιμήθηκαν με το Βραβείο Καλύτερου Μοντάζ για μεγάλου μήκους δράμα.
Στην αντίστοιχη κατηγορία της κωμωδίας, το Eddie κέρδισε το «The Artist», συνεχίζοντας το θεαματικό του σερί. Στην κατηγορία του animation νικητής αναδείχθηκε το «Rango» και το μοντάζ ντοκιμαντέρ απέσπασε το «Freedom Riders».
Τα τηλεοπτικά Eddie κέρδισαν επεισόδια του «Homeland» και του «Curb Your Enthusiasm».
Θυμηθείτε ολόκληρη την πορεία των φετινών κινηματογραφικών βραβείων εδώ.
Μετρήστε, υπολογίστε, στοιχηματίστε μέχρι την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου, όταν θ’ ακουστεί το κινηματογραφικό rien ne va plus.