Ο Μπεν Αφλεκ υπήρξε ο σκηνοθέτης της χρονιάς, πολύ πριν κερδίσει τη Χρυσή Σφαίρα Σκηνοθεσίας για το «Επιχείρηση: Argo» (διαβάστε περισσότερα εδώ) και απουσιάσει επιδεικτικά από την πεντάδα της Καλύτερης Σκηνοθεσίας στις φετινές υποψηφιότητες των Οσκαρ (διαβάστε περισσότερα εδώ), πετυχαίνοντας να μιλάνε όλοι περισσότερο γι' αυτόν παρά για τους πέντε υποψήφιους.
Οχι, άδικα. Το «Επιχείρηση: Argo», η τρίτη του μεγάλου μήκους ταινία (μετά το «Gone Baby Gone» και το «The Town») απέδειξε πως ο Αφλεκ είναι κάτι παραπάνω από ένας ακόμη ηθοποιός που την είδε σκηνοθετης, εντυπωσιάζοντας κοινό (η ταινία ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια δολάρια στο αμερικανικό box-office), κριτικούς (υπήρξε μια από τις πιο θετικά σχολιασμένες ταινίες της χρονιάς) και συναδέλφους (όχι όλους όπως φάνηκε στις υποψηφιότητες των Οσκαρ!) με τη συνέπειά του και το στιβαρό σκηνοθετικό του βλέμμα.
Και κάπως έτσι...ξανά προς τη δόξα τραβά, αφού βρίσκεται ήδη στην προετοιμασία της νέας του σκηνοθετικής απόπειρας, που δεν είναι άλλη από το «Live by Night», της διασκευής, δηλαδή, του ομώνυμου best-seller του Ντένις Λεχέιν (συγγραφέας και του «Gone Baby Gone»).
Προκειμένου να γυρίσει το «Live by Night», μια ιστορία αστυνομικού μυστηρίου στη Βοστόνη του 1920, ο Αφλεκ απέρριψε την πρόταση που είχε να πρωταγωνιστήσει στο «Focus» με την Κρίστεν Στίουαρτ: «Βασικά κάνω μια ταινία με τίτλο "Live by Night" και προσπαθώ να οργανώσω το χρόνο μου για να τα καταφέρω και να την ολοκληρώσω μέσα στην προθεσμία που έχω. Επρεπε να διαλέξω ανάμεσα σε αυτήν την ταινία και το "Focus", οπότε διάλεξα το πρώτο.»
Κι όλα αυτά ενώ εκρεμμεί το «Τhe Stand», βασισμένο στο μυθιστόρημα του Στίβεν Κίνγκ που έχει αναλάβει να σκηνοθετήσει ο Μπεν Αφλεκ, αλλά και το σενάριο που γράφει μαζί με τον Ματ Ντέιμον για τον Βοστονέζο μαφιόζο Γουάιτι Μπούλγκερ.
Διαβάστε περισσότερα:
Tags: Μπεν Αφλεκ, argo