Εχουν περάσει περίπου δυόμισι μήνες από τότε που αποχαιρετίσαμε τον Μάικλ Τσιμίνο, τον σκηνοθέτη του οποίου το όνομα συνδέθηκε άρρηκτα με τη μεγαλειώδη αποτυχία της υπερφιλόδοξης τοιχογραφίας της Αμερικής του 19ου αιώνα που λέγεται «Η Πύλη της Δύσης», δημιουργό επίσης του «Ελαφοκυνηγού» και μιας χούφτας ακόμα παραγνωρισμένων ταινιών.
Η θυελλώδης σχέση του Τσιμίνο με τα στούντιο του Χόλιγουντ και το βεβαρημένο ιστορικό της αποτυχίας του έκαναν τις μετέπειτα προσπάθειές του να γυρίσει ταινίες εξαιρετικά δύσκολες, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή τα απραγματοποίητα σχέδιά του να είναι περισσότερα από τις ταινίες της φιλμογραφίας του.
Το κύκνειο άσμα του ως σκηνοθέτη είναι το ξεχασμένο πλέον «Sunchaser» του 1996, με πρωταγωνιστή τον Γούντι Χάρελσον, δεν ήταν όμως ότι ο σκηνοθέτης δεν είχε προσπαθήσει έκτοτε να βρεθεί ξανά πίσω από τις κάμερες.
Διαβάστε ακόμη: Ενα μεγαλοπρεπές αντίο στον Μάικλ Τσιμίνο
Ο Μάικλ Τσιμίνο με την Ιζαμπέλ Ιπέρ
Σύμφωνα με πρόσφατη συνέντευξή του στο γαλλικό Sofilm, ο ιδρυτής της γαλλικής εταιρείας παραγωγής και διανομής, Wild Bunch, Βενσάν Μαραβάλ, αποκάλυψε πως τα τελευταία χρόνια είχε συνεργαστεί με τον Τσιμίνο πάνω σε μια σειρά από κινηματογραφικά σχέδια, από το οποία όμως κανένα δεν θα γινόταν πραγματικότητα – ανάμεσά τους και το «Che», το οποίο ανέλαβε τελικά ο Στίβεν Σόντερμπεργκ.
Το πιο αξιοπερίεργο από αυτά, πάντως, έφερε τον τίτλο «Cream Rises» και είχε ως ηρωίδες δύο αλαφρόμυαλες νεαρές, στα πρότυπα της Πάρις Χίλτον και της Νικόλ Ρίτσι, οι οποίες ζουν μια ηδονιστική ζωή στην Καλιφόρνια, γεμάτη με ανώνυμο σεξ, ξέφρενα πάρτι και ποταμούς αλκοόλ, μέχρι που η δολοφονία της μίας από αυτές οδηγεί τη φίλη της να καταφύγει στην εξοχή όπου θα επαναπροσδιορίσει τις αρχές και τις συνήθειές της.
Η Τέιλορ Σουίφτ στην ολιγόλεπτη εμφάνισή της στο πέρασε-και-δεν-ακούμπησε «The Giver», δίπλα στoν Τζεφ Μπρίτζες
Ακόμα πιο ενδιαφέρον κι από την ίδια την ιστορία, ίσως, είναι το γεγονός ότι, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του Μαραβάλ, ο Τσιμίνο ήθελε ως πρωταγωνίστρια της ταινίας την Τέιλορ Σουίφτ. Ολα αυτά, βέβαια, προτού εκείνη γίνει η διάσημη ποπ σταρ που γνωρίζουμε σήμερα και η οποία απασχολεί τα media με κάθε της κίνηση. Αντιθέτως, όταν το –άγνωστο τότε– όνομά της έπεσε στο τραπέζι, ο βασικός παραγωγός του πρότζεκτ αποχώρησε, αφήνοντας ορφανή την ταινία.
Σύμφωνα με κάποιους από αυτούς που είχαν την τύχη να διαβάσουν το σενάριο, η ιστορία του «Cream Rises» έμοιαζε με μια πιο μηδενιστική, θηλυκή εκδοχή του σκηνοθετικού ντεμπούτου του Τσιμίνο, «Thunderbolt and Lightfoot» (1974), ενώ υποψήφιος για έναν από τους δεύτερους ρόλους ήταν ο Κρίστοφερ Γουόκεν.
Δυστυχώς, δεν θα μάθουμε ποτέ πώς θα ήταν πραγματικά αυτό το εξαιρετικά αλλόκοτο σχέδιο, δεν μπορούμε ωστόσο να αναρωτηθούμε τι συνέπειες θα μπορούσε να έχει στην πορεία τόσο του σκηνοθέτη όσο και της Σουίφτ, αν ποτέ έφτανε στη μεγάλη οθόνη.
Διαβάστε ακόμη
- O συγκινητικός αποχαιρετισμός της Ιζαμπέλ Ιπέρ στον Μάικλ Τσιμίνο
- Ο Στίβεν Σόντερμπεργκ μοντάρει ξανά την «Πύλη της Δύσης» του Μάικλ Τσιμίνο
- To αστείο κράτησε όσο ένα καλοκαίρι! Ο Τομ Χίνλτστον και η Τέιλορ Σουίφτ δεν είναι πια μαζί!
- Ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ δουλεύει ψιλό γαζί τον Τομ Χίντλστον (και τον έρωτά του με την Τέιλορ Σουιφτ)
- Αυτό που ο Τομ Χίντλστον κι η Τέιλορ Σουιφτ ζουν τον έρωτά τους (κι ο κόσμος το 'χει τούμπανο)
Tags: Τέιλορ Σουίφτ, Μάικλ Τσιμίνο