Προκειμένου να βρουν το κόνσεπτ για το διαφημιστικό σποτ του αρώματος του Ιταλικού οίκου μόδας ο Τζάρεντ Λέτο λέει πως «κουβεντιάζαμε και σκεφτόμασταν πόσο διασκεδαστικό θα ήταν να κληρονομούσες μια βίλα στην Βενετία από έναν μακρινό συγγενή και που θα σε οδηγούσε αυτό».
Αν πιστέψουμε το σποτ το οποίο σκηνοθέτησε ο Γκλεν Λατσφορντ και στο οποίο πρωταγωνιστούν ο Τζάρεντ και τα μοντέλα Τζούλια Χάφστρομ και Βέρα Βαν Ερπ, μάλλον θα σε οδηγούσε στο κρεβάτι ή την μπανιέρα με δυο κορίτσια, υπό τους ήχους του «Θανάτου στη Βενετία» του Γκούσταβ Μάλερ.
Εκτός φυσικά κι αν έπρεπε να πληρώσεις ΕΝΦΙΑ...
Δείτε ακόμη: «My Mutant Brain»: Δείτε το ντελιριακό μικρού μήκους του Σπάικ Τζόουνς για την Kenzo
Δείτε ακόμη