Η δημοτικότητα του κινηματογραφικού «Fifty Shades of Grey» μπορεί να θεωρείται ήδη δεδομένη...
Το πρώτο τρέιλερ της ταινίας (μπορείτε να το δείτε εδώ) που κυκλοφορήσε πριν λίγες ημέρες είναι ήδη αυτό με τα περισσότερα views μέσα στο 2014, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει 36.4 εκατομμύρια χτυπήματα μέσα σε μια εβδομάδα.
To τρέιλερ επίσης είναι και το πιο δημοφιλές της χρονιάς στα social media, αφού μέσα σε 24 ώρες είχε συγκεντρώσει 1.2 εκατομμύρια likes, shares και σχόλια στο Facebook.
Το ρεκόρ των περισσότερων views για το 2014 κατείχε πριν από το «Fifty Shades of Grey» το «Teenage Mutant Ninja Turtles» με 31 εκατομμύρια views στο τέλος του Μαρτίου, το οποίο με τη σειρά του είχε ξεπεράσει το «Transformers: Age of Extinction» που είχε ξεπεράσει τα 26 εκατομμύρια views.
Η επιτυχία του τρέιλερ της πολυαναμενόμενης μεταφοράς του best - seller του E.Λ. Τζέιμς φυσικά δεν προεξοφλεί μια ανάλογη αστρονομική επιτυχία στο box-office, όταν με το καλό βγει στις αίθουσες το Φεβρουάριο του 2015, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι μια ικανή βάση για να χτιστεί ένα από τα πιο σκανδαλιστικά promos ταινίας που θα μας απασχολήσουν μέχρι το ημερολόγιο να δείξει... Αγίου Βαλεντίνου!
Διαβάστε ακόμη:
- «50 Αποχρώσεις του Γκρι»: πρώτο επίσημο, 2 1/2 καυτών λεπτών, τρέιλερ
- Ο Τζέιμι Ντόρναν του «Fifty Shades of Grey» αποκαλύπτεται
- Κυρίες, ο κ. Γκρέι είναι έτοιμος να σας δει
- Χωρίς προκαταρκτικά: πρώτες in character φωτογραφίες των πρωταγωνιστών του «50 Shades of Grey»
- Τζέιμι Ντόρναν: Αυτός είναι ο «φάτε μάτια ψάρια» πρωταγωνιστής του «Fifty Shades of Grey»