Φαίνεται πως ο Μπιλ Κόντον πρέπει να συνεργάζεται με τον Ιαν ΜακΚέλεν για να βγάζει τον καλό του εαυτό. Από το «Dreamgirls» στα «Twilight» κι από τον «Kinsey» στην απογοήτευση του «The Fifth Estate», ο Κόντον έχει, ωστόσο, στο βιογραφικό του και μια αληθινά αριστουργηματική ταινία, βραβευμένη με Οσκαρ σεναρίου το 1998, το «Gods and Monsters», με τον Ιαν ΜακΚέλεν.
Και τώρα άλλη μια, το «Mr. Holmes», με τον Ιαν ΜακΚέλεν ξανά. Η ταινία συναντά τον Κύριο Χολμς στα 93 του χρόνια, όταν έχει πια από καιρό αποτραβηχτεί από τη δουλειά του ως ντετέκτιβ κι από τη δημόσια εικόνα του. Ο Χολμς πάσχει από τα πρώτα στάδια της άνιας. Ενα μικρό αγόρι θα τον βοηθήσει να θυμηθεί την τελευταία του υπόθεση, αλλά και να συνειδητοποιήσει ποιο σημαντικό «στοιχείο» της υπόθεσης... ζωή είχε ξεχάσει.
Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Mr. Holmes»
Ο Κόντον με το καστ του, τον Ιαν ΜακΚέλεν, τη Λόρα Λίνεϊ και τον 10χρονο Μάιλο Πάρκερ, μίλησαν στον Τύπο αμέσως μετά την πρώτη προβολή. Κι ενώ όλος ο κόσμος περίμενε να δει τι εύγλωττο, έξυπνο και χιουμοριστικό θα πει ο ΜακΚέλεν, το πρώτο γέλιο έπεσε μόλις μίλησε ο μικρός Μάιλο: «ήξερα τον Ιαν από καιρό - είναι ο Γκάνταλφ!»
Κι ο ίδιος ο ΜακΚέλεν αναφέρθηκε στον πιο δημοφιλή ήρωά του των τελευταίων πολλών χρόνων, αλλά με διαφορετικό περιεχόμενο: «Οπως οι περισσότεροι άνθρωποι μέσα σ’ αυτό το δωμάτιο, έχω μια εικόνα του πώς μοιάζει ο Σέρλοκ Χολμς. Είναι ένας από τους σπουδαίους Εγγλέζους. Και δεν έζησε ποτέ. Είναι απίστευτο αυτό. Φυσικά, έχω υποδυθεί κι άλλους σπουδαίους Εγγλέζους, σαν τον Ριχάρδο τον 3ο, για τον οποίο δεν είμαστε τόσο περήφανοι. Εγγλέζο θεωρώ άλλωστε εγώ και τον Γκάνταλφ. Πιστεύω πως στην πραγματικότητα είναι ένας καθηγητής της Οξφόρδης.»
Διαβάστε ακόμη: Οταν ο Σέρλοκ άρχισε να ξεχνάει… Πρώτο κλιπ από το «Mr. Holmes» με τον Ιαν ΜακΚέλεν
Περισσότερο, ωστόσο, ο Ιαν ΜακΚέλεν μίλησε για το πώς αντιμετωπίζει το πέρασμα του χρόνου, μυστήριο με το οποίο καταπιάνεται και ο Σέρλοκ Χολμς στην ταινία: «Το "Mr. Holmes" ενδιαφέρεται τόσο με το έγκλημα, όσο και με τα γηρατειά. Μπορώ να ταυτιστώ με την άνεση με την οποία ο Σέρλοκ μιλά για το θάνατο. Αυτή η άνεση είναι κάτι που αποκτήσαμε πια κι εγώ και πολλοί φίλοι μου. Ο θάνατος ξαφνικά είναι πανταχού παρών, παρότι όταν είμαστε νέοι αδιαφορούμε γι' αυτόν. Για τον Σέρλοκ, σ' αυτήν εδώ την ιστορία, η ζωή είνα μια κούρσα ενάντια στο χρόνο, εγώ δεν μπορώ να πω πως νιώθω έτσι. Δε σκοπεύω να αποσυρθώ. Θα συνεχίσω να δουλεύω, άλλοτε περισσότερο, άλλοτε λιγότερο. Συνεχίζω τη ζωή μου με χαρά.»
Διαβάστε ακόμη:
- Berlinale 2015 - Μέρα 3η, όταν η Λεά Σεντού προτίμησε τον Τζέιμς Μποντ από το Βερολίνο (αντίρρηση;)
- Berlinale 2015 / «Love & Mercy»: God Only Knows πόσο πιο ωραία ταινία θα μπορούσε να ήταν...
- Berlinale 2015: Το «Life» του Αντον Κόρμπιν, το «κλικ» της ζωής του Τζέιμς Ντιν
- Berlinale 2015: «Victoria» - φτάνει ένα μονοπλάνο 144 λεπτών για μια καλή ταινία;
- Berlinale 2015: Το «Ηφαίστειο» του Zάιρο Μπουσταμάντε, πρώτη σοβαρή υποψηφιότητα για μεγάλο βραβείο στο Φεστιβάλ
- Berlinale 2015: Η Λέα Σεντού ξαναγράφει με μαρξιστική ηδυπάθεια το «Ημερολόγιο Μιας Καμαριέρας»
- Berlinale 2015 / «45 Χρόνια»: δώστε όλα τα βραβεία ερμηνείας στη Σάρλοτ Ράμπλινγκ
- Berlinale 2015 - Μέρα 2η: Ο Βέρνερ Χέρτσογκ και η Queen Νικόλ Κίντμαν!
- Berlinale 2015 - Μέρα 1η: Πρεμιέρα με Ζιλιέτ Μπινός
- Berlinale 2015: Ιζαμπέλ Κοϊσέτ / «Nαι είμαι γυναίκα σκηνοθέτης - έχω αιδοίο και το παίρνω μαζί μου στο γύρισμα»
- Berlinale 2015: O Βαρουφάκης έρχεται, η κινηματογραφική αγορά αναστατώνεται!