Industry

Both shaken and stirred: πουλιέται η MGM στην Amazon;

of 10

H κινηματογραφική αγορά βουΐζει: το θρυλικό στούντιο έχει δεχθεί προσφορές και από το Netflix και την Apple.

Both shaken and stirred: πουλιέται η MGM στην Amazon;

Ζούμε μία πολύ παράξενη, μεταβατική εποχή. Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα κινηματογραφικά στούντιο έχει δώσει τη θέση του στον πόλεμο επικράτησης των streaming πλατφόρμων.

Το θρυλικό στούντιο της MGM έχει βγει προς πώληση - από το Δεκέμβριο του 2020. Τον Ιανουάριο συνομιλούσε με Netflix και Αpple, αλλά δεν τα βρήκαν στις τελικές τιμές.

Διαβάστε κι αυτό: Δικαίωση για τον Ντενί Βιλνέβ: Το «Dune» θα κάνει πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας και μετά στις αίθουσες

amazon MGM 607

Σήμερα, ακούγεται ότι η Amazon έκανε μία προσφορά της τάξεως των 9 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να αγοράσει την MGM και το κλείσιμο της συμφωνίας είναι πολύ κοντά.

Αν η συμφωνία επιτευχθεί, η Amazon θα εκτοξευθεί στην κορυφή του ανταγωνισμού καθώς η MGM διαθέτει μία ταινιοθήκη με 4000 κινηματογραφικές παραγωγές και 17.000 ώρες τηλεοπτικού προγράμματος.

Και παρόλο που το στούντιο έφερε πίσω 1.5 δισεκατομμύρια σε εισπράξεις και 33 εκατομμύρια σε καθαρά κέρδη πέρσι, δεν μπορεί να συνέλθει από την καταστροφή που σημειώθηκε προ δεκαετίεας. Ακόμα κι αν επένδυσε στα franchise του «Creed» και συνέχισε τον μύθο του Τζέιμς Μποντ. Μετά από 4 αναβολές, το «No Time to Die» αναμένεται στις αίθουσες στις 8 Οκτωβρίου και υπολογισμοί της αγοράς θέλουν να επιτυγχάνει άμεσα ένα box office της τάξεως του 1 δισεκατομμυρίου σε κέρδη, παγκοσμίως.

Οι πλατφόρμες πάντως βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη και ανταγωνισμό. Η Amazon πέρσι επένδυσε 11 δισεκκατομμύρια για αγορά περιεχομένου και δικαιωμάτων. Η εταιρία επικοινωνιών AT&T (κάτοχος των δικαιωμάτων της Warner Bros, της HBO και του CNN) συζητά μια νέα εξαγορά που θα την απογειώσει σε απόλυτο κυρίαρχο τηλεοπτικού περιεχομένου.

Η Disney (που εδώ και 3 χρόνια έχει εξαγοράσει και την Fox) ανοίγοντας το Disney+, και με πορεία μόλις 18 μηνών, φαίνεται να πιέζει αρκετά το Netflix, το οποίο όμως αποκάλυψε ότι η πανδημία έφερε 200 εκατομμύρια νέους συνδρομητές στην πλατφόρμα του.

Διαβάστε περισσότερα: