Ο πιο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης της χρονιάς - και όχι πάντα για τους σωστούς λόγους, ο Αμπντελατίφ Κεσίς της «Ζωής της Αντέλ», που μπήκε στο επίκεντρο ενός σκανδάλου που ήρθε να συνοδεύσει την ταινία που κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα στο 66ο Φεστιβάλ Καννών, αφήνει πίσω του το θόρυβο που προκάλεσε η ταραγμένη σχέση του με τις δύο πρωταγωνίστριές του.
Το επόμενο κινηματογραφικό του σχέδιο δεν είναι ούτε η ιστορία του απαγορευμένου έρωτα της Ελοίζ και τους Αμπελάρντ που διαδραματίζεται το 12ο αιώνα, ούτε τα επόμενα κεφάλαια της «Ζωής της Αντέλ», ούτε μια βιογραφία της πορνοστάρ των 70s Μέριλιν Τσέιμπερς, τρία από τα σχέδια που βρίσκονται στο συρτάρι του, έτοιμα ανά πάσα στιγμή να βγουν στην επιφάνεια.
Τον Αύγουστο ξεκινούν τα γυρίσματα της καινούριας του ταινίας με τίτλο «Η Πληγή», βασισμένο στο μυθιστόρημα «La Blessure, la vraie» του Φρανσουά Μπεγκοντό, του συγγραφέα του «Ανάμεσα στους Τοίχους» στο οποίο βασίστηκε η βραβευμένη με Χρυσό Φοίνικα ομότιτλη ταινία του Λοράν Καντέ, στην οποία ο Μπεγκοντό ήταν και ο πρωταγωνιστής.
Το βιβλίο του Μπεγκοντό κυκλοφόρησε το 2011 και είναι μια ιστορία ενηλικίωσης ενός 15χρονου αγοριού, τοποθετημένη σε ένα καλοκαίρι κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '80. Αντίθετα με το βιβλίο που διαδραματίζεται στη Γαλλία, ο Κεσίς θα γυρίσει την κινηματογραφική μεταοφορά του στην Τυνησία, τη χώρα όπου γεννήθηκε και ήδη αναζητά τους ηθοποιούς του.
Αν όλα πάνε καλά στο 68ο Φεστιβάλ των Καννών, ο Κεσίς θα επιστρέψει στο διαγωνιστικό τμήμα με τον αέρα ενός από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους δημιουργούς αυτή τη στιγμή.
Διαβάστε ακόμη: