Project πάθους για την Μαντόνα, που μάλλον ταυτίζεται και με τις δύο πρωταγωνίστριες και την καλοβαλμένη trophy wife στο Μανχάταν, αλλά προφανώς περισσότερο με την Γουόλις Σίμπσον, την χωρισμένη Αμερικανίδα για χάρη της οποίας ο Βασιλιάς Εντουαρντ ο 8ος, απαρνήθηκε το θρόνο.
Το «W.E.» που περιγράφεται σαν ένα «πλούσιο κινηματογραφικό πορτρέτο δυο γυναικών αποφασισμένων να βρουν τον έρωτα»ακολουθεί τις δυο ιστορίες παράλληλα και τις επενδύει με πλούσια κοστούμια, όμορφες εικόνες και νοσταλγική μουσική.
Η Ματζ δήλωνε στην Βενετία: «δεν ήθελα να κάνω μια καθαρή βιογραφία. Δεν νομίζω ότι μπορείς να αφηγηθείς την Ιστορία μέσα από ταινίες. Η αλήθεια είναι πάντα υποκειμενική και θέλω να κάνω σαφές πως το το φιλμ είναι απλά η δική μου εκδοχή για τους ήρωες και τις ζωές τους. Κι ακριβώς επειδή ο τρόπος που τους βλέπω ήθελα να είναι παρών στο φιλμ γι αυτό έβαλα την δεύτερη ηρωίδα στο Μανχάταν του σήμερα. Κατά κάποιο τρόπο, αντιπροσωπεύει τη δική μου οπτική πάνω στην ερωτική τους ιστορία».
Οι μέχρι τώρα κριτικές βεβαιώς (και αυτή του flix) δεν είχαν πολλά καλά να πουν για το φιλμ και «την δική της οπτική», αλλά η άποψη του κοινού και δη και των θαυμαστών της Μαντόνα πιθανότατα να διαφέρει. Οι Αδελφοί Γουάινστάιν πάντως που ανέλαβαν την διανομή της ταινίας στην Αμερική, την προωθούν ήδη ως οσκαρικό διεκδικητή.
Μπορεί το όχι ακριβώς hi def (και προφανώς όχι τελικό) τρέιλερ που εμφανίστηκε/διέρρευσε να μην σας επιτρέψει να κρίνετε αν θα είναι υποψήφιο στην κατηγορία κοστουμιών (όπου βλέπουμε να αρχίζει και να τελειώνει η οσκαρική του δόξα), αλλά θα σας δώσει μια καλή ιδέα για το ύφος και τις φιλοδοξίες του φιλμ.
Για περισσότερα κοστούμια και κοσμήματα, δείτε κι αυτά τα δυο κλιπ από το φιλμ.