O Tζούνιορ είναι ένας φιλόδοξος πελαργός στην Εταιρεία Μεταφορών στο Βουνό των Πελαργών στον Αρκτικό Κύκλο. Εκεί καταφθάνουν τα πακέτα και τα γράμματα των courier από όλη τη Γη και οι πελαργοί φροντίζουν να διανέμονται σωστά - και πάντα στην ώρα τους. Το σκληρό αφεντικό του τού τάζει μία μεγάλη προαγωγή: θα τον κάνει προϊστάμενο με μία προϋπόθεση. Πρέπει να διώξει μια για πάντα την Τουλίπα - μία κοπέλα που μεγάλωσε μαζί με τους πελαργούς, από... λάθος. Βλέπετε, παλιότερα, οι πελαργοί έφερναν τα μωρά στους ανθρώπους. Μόνο που εκείνος που έπρεπε να παραδώσει την νεογέννητη Τουλίπα στους δικούς της, έχασε τον προορισμό και η πιτσιρίκα ξέμεινε στα γραφεία τους - το μόνο σπίτι που ξέρει. Ο Τζούνιορ θέλει τη θέση όσο τίποτα άλλο στον κόσμο. Ή έτσι νόμιζε. Γιατί μία αποκαλυπτική περιπέτεια θα τον δέσει με την Τουλίπα και θα τον εμπνεύσει να βγει μπροστά, να γίνει ο ίδιος ηγέτης και να αποκαταστήσει την πραγματική αποστολή των πελαργών στον κόσμο.

Συνήθως όταν τα animation που δε φέρουν την υπογραφή κάποιου στούντιο όπως η Pixar ή η Laika είναι ξεκάθαρα παιδική υπόθεση. Επίθεση έντονων χρωμάτων, βομβαρδισμός ήχων, ποπ τραγουδιών, επιφωνημάτων και γλυκόζης. Οι ενήλικες συνοδοί χαπακώνονται και μετρούν αντίστροφα την ώρα να βγουν από την αίθουσα.

Οι «Πελαργοί» του Nίκολας Στόλερ («Forgetting Sarah Marshall», «Muppets», «Ανυπόφοροι Γείτονες») αποδείχθηκαν μία ευχάριστη ανατροπή. Σπιντάτη action κινηματογράφηση, έξυπνοι χαρακτήρες, καθόλου ξενέρωτο χιούμορ, μηνύματα που αγγίζουν θέματα διαφορετικότητας, κοινωνικής μοναξιάς, την αλλοτρίωση του ανθρώπου στην καθημερινότητα του Καπιταλισμού (μην ανησυχείτε, τίποτα δεν πάει σε τρομαχτικό βάθος ώστε να παρέμβει στο entertainment ή να πικράνει το ποπ κορν στο στόμα, αλλά... και πάλι!) και επιτέλους δυνατότητα να δεις την ταινία με υπότιτλους - όχι μόνο μεταγλωττισμένη. Κι αυτό φέρνει μαζί του τη φωνή του Αντι Σάμπεργκ (ναι του Brookly Nine Nine) κάτι που δίνει στον τόνο της ταινίας την ενήλικη, ανίερη, αναρχική της νότα.

Οχι, οι «Πελαργοί» δεν θα αφήσουν ανεξίτηλο το στίγμα τους στην ιστορία του animation. Δε φέρνουν την επανάσταση. Ομως, κάνουν κάτι εξαιρετικά σημαντικό: δεν μας υποτιμούν. Δεν αποτελούν blockbuster αρπαχτή. Η προσοχή των δημιουργών στις λεπτομέρειες είναι εμφανής. Ειδικά όταν κλείνει το μάτι και υποκλίνεται στη μνήμη του Τεξ Εϊβερι με μία σεκάνς καταδίωξης από αγέλη λύκων που αποδεικνύεται ευφυής και ευφάνταστη και πραγματικά αστεία.

Προβάλλεται σε 2D και 3D, αγγλό­φωνη και μεταγλωττισμένη.