H Μπέα, αιώνια φοιτήτρια νομικής, και ο Μπεν, 30άρης χρηματιστής, γνωρίζονται σε ένα νεοϋορκέζικο καφέ. Εκείνη θέλει απεγνωσμένα να πάει τουαλέτα αλλά δεν είναι πελάτης, εκείνος, αναμένων στη μεγάλη ουρά, σπεύδει να παραστήσει τον σύζυγό της για να την εξυπηρετήσει. Περνούν μια όμορφη πλατωνική βραδιά στο στούντιό του, με ποτό και κουβέντα, μέχρι που εκείνη φεύγει βιαστικά το πρωί ενώ εκείνος κοιμάται, και τον κρυφακούει αργότερα να λέει σε έναν φίλο του πόσο ασήμαντη ήταν αυτή η γνωριμία.
Δύο χρόνια μετά, η Μπέα και ο Μπεν ξανασυναντώνται αναγκαστικά σε ένα κλαμπ, με αφορμή τα σχέδια για τον επικείμενο γάμο της αδελφής της πρώτης με την κολλητή φίλη του δεύτερου. Στην Αυστραλία θα τελεστεί το μυστήριο, συνεπώς θα πάνε όλοι, άρα και οι Μπέα και Μπεν, που θα πρέπει να βάλουν στην άκρη τις διαφορές τους για να μη χαλάσουν το χαρμόσυνο κλίμα, έως και να υποδυθούν το ζευγάρι στους συγγενείς.
Δύο παραλίγο εραστές στα μαχαίρια, γύρω τους περιχαρή συμπεθέρια, γλεντζέδες φίλοι και απειλητικοί/κές πρώην, προορισμός γαμήλια τελετή σε εξωτικό τερέν. Οπου φυσικά θα συμβούν διάφορα, παρεξηγήσεις και γκάφες και απρόοπτα, μέχρι να κατευναστεί η μάχη των (όποιων) φύλων και αντιληφθούν όλοι και όλες πως είναι φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον - τέλος.
Να υπάρχει άραγε κάποια έκπληξη σε ύφος ή περιεχόμενο που να ξεχωρίζει την ρομαντική κομεντί του Γουίλ Γκλακ («Οχι Μόνο Φίλοι», «Πίτερ Ράμπιτ») απ’ ό,τι έχει προηγηθεί στο είδος; Ούτε μισή. Τα σεναριακά μοτίβα είναι τουλάχιστον παράλογα, κάθε κωμικό set piece προϋποθέτει μια βεβιασμένη παρανόηση, το σλάπστικ ανακατεύεται άγαρμπα με το σεξοχιούμορ, ο τουρισμός κολλάει παντού με εκτυφλωτική φωτογένεια, και το μόνο που σου μένει για να καταπολεμήσεις το χασμουρητό είναι η καταμέτρηση των κοιλιακών του Γκλεν - «Top Gun: Maverick» - Πάουελ, των ντεκολτέ της Σίντνεϊ - «Euphoria» - Σουίνι, των μορφασμών των καρτουνίστικων περιφερειακών χαρακτήρων ή τα «κοχύλια» στη στέγη της Οπερας, της μόνιμα πρωταγωνιστικής στα απανωτά γενικά πλονζέ του Σίδνεϊ.