Η ταινία
Πλούσια, νέα, όμορφη και με άπλετο ελεύθερο χρόνο, η Λορέλ έχει ότι θα μπορούσε κανείς να επιθυμεί. Η έλλειψη νοήματος στη ζωή της όμως, την οδηγεί στο να προετοιμάζει μία τελετή με σκοπό να παραμείνει αξέχαστη.
Ο σκηνοθέτης
Ο Aλέξης Κουκιάς-Παντελής είναι σκηνοθέτης και ηχολήπτης κινηματογράφου. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη σκηνοθεσία κινηματογράφου από το Screen Academy Scotland και πτυχίο στη μουσική τεχνολογία από το Kingston University. Αυτό το καιρό βρίσκεται στο Εδιμβούργο όπου και συμμετέχει στο πρόγραμμα Scottish Shorts του Scottish Film Talent Network ως σκηνοθέτης του πρότζεκτ «Birds in Paradise». Το «Best of Everything, Always» αποτελεί τη πτυχιακή του ταινία.
Φιλμογραφία:
Best of Everything, Always, 12', 2017
Anna is a Slut, 6', 2017
Clever Girl, 4', 2016
Χειμερία Νάρκη, 20', 2016
3,7 Δεύτερα, 13', 2014
5 ερωτήσεις για το «Best of Everything, Always»
Γιατί κάνατε αυτήν την ταινία τώρα; Τι ήταν αυτό που σας έκανε να θελήσετε να αφηγηθείτε αυτήν την ιστορία;
Ο λόγος που επιλέξαμε με τη Λόρα, την παραγωγό της ταινίας, να αναπτύξουμε τη συγκεκριμένη ιστορία είναι κυρίως ότι μας κέρδισε η γραφή της Λίσα καθώς και η παράδοξη προσωπικότητα του χαρακτήρα που είχε δημιουργήσει.
Πώς θα περιγράφατε την ταινία σας σ' έναν υποψήφιο θεατή;
Ως μια χιουμοριστική προσέγγιση μιας τραγικής και αλλόκοτης ιστορίας.
Τι θα θέλατε να σας ρωτήσει ή να συζητήσετε με κάποιον αφού τη δει;
Οτιδήποτε... πραγματικά.
Πώς είναι να κάνεις σινεμά (στην Ελλάδα) σήμερα; Τι σας δίδαξε ή τι κρατάτε από την εμπειρία;
Από τη ταινία μας, η οποία γυρίστηκε στη Σκωτία, κρατάω την εμπειρία του να δημιουργείς συλλογικά κάτι όμορφο, με μια ομάδα ατόμων που εκτιμάς. Οσον αφορά το να κάνεις σινεμά στην Ελλάδα, δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ λιγότερο ρόδινα απ’ ό,τι αφήνει να εννοηθεί η άνθιση του ελληνικού σινεμά τα τελευταία χρόνια. Οι συνθήκες είναι δύσκολες και οι προοπτικές εγχώρια σχεδόν ανύπαρκτες. Αυτό από τη μία πλευρά προσφέρει μια μεγάλη καλλιτεχνική ελευθερία και αναπτύσσει μια εξωστρεφή νοοτροπία στους Ελληνες κινηματογραφιστές, αλλά όσο περνάει ο καιρός και βαθαίνει η οικονομική κρίση, τόσο λιγότερο προσβάσιμη κινδυνεύει να γίνει η κινηματογραφική δημιουργία σε ανθρώπους που δεν θα έχουν την οικονομική δυνατότητα να αφιερωθούν σε αυτήν.
Τι σημαίνει το Φεστιβάλ Δράμας για σας, αλλά και για το σημερινό ελληνικό κινηματογραφικό τοπίο;
Το Φεστιβάλ Δράμας, μετά από τέσσερις δεκαετίες, παραμένει ο βασικός χώρος συνάντησης των νέων Ελλήνων κινηματογραφιστών. Προσφέρει μια ευκαιρία να προβάλλουμε τις δουλειές μας, να γνωριστούμε μεταξύ μας και να ξεφύγουμε από τους ρυθμούς των μεγάλων πόλεων.
info
Ηθοποιοί: Gemma Laurie, Kristen Maguire, Alexander Morrisson, Αουλόνα Λούπα, John McQuiston, David Albury | Παραγωγή: Laura McBride | Σκηνοθεσία: Αλέξης Κουκιάς-Παντελής | Σενάριο: Lisa Clarkson | Διεύθυνση Φωτογραφίας: Davor Marenjak | Ηχοληψία: Παναγιώτης Παπαγιαννόπουλος | Μοντάζ: Νίκη Μαλλιωτάκη |Eνδυματολογία: Linnea From, Dayna Ali, Lisa Clarkson | Σκηνικά: Denise Muzzini |Moυσική: Κωνσταντίνος Μουζακίτης | Color Grading: Dragan Šiša | Sound Design: Ivan Mrkoci | Compositor: Niels Martin Träff | Μακιγιάζ: Anne Muir | Διεύθυνση Παραγωγής: Irenej Vid Bosnjak | Βοηθός Σκηνοθέτη: Neil Prentice | Σκριπτ: Linn Hoglund | 1ος Βοηθός Κάμερας: Nicolo Biarese | 2ος Βοηθός Κάμερας: Iguacel Cuiral | DIT: Raffaele Mosca | Gaffer: Árpád Horváth | Ηλεκτρολόγοι: Chris Snow, Kevin Grosset | Βοηθός Σκηνογράφου: Λήδα-Μαρία Γιαννουκλίδη | 1οι βοηθοί ηχολήπτη: Γιώργος Αλεξανδρόπουλος, Κωνσταντίνος Σκουρτής | Βοηθός Μοντέρ: Βανέσσα Ζέρη | Bοηθός Παραγωγής: Suzy Dupin | Σχεδιασμός αφίσας: Napan - Παναγιώτης Τσαλαβρέτας, Χριστίνα Πάσιου
Το trailer του «Best of Everything, Always»:
Δείτε το trailer της προηγούμενης δουλειάς του Aλέξη Κουκιά-Παντελή, «Χειμερία Νάρκη»