TV & STREAMING

Arrested Re-Development, Μέρος 4ο: Σεζόν 1, Επεισόδια 17-22

στα 10

Κάθε εβδομάδα μέχρι την πρεμιέρα της 4ης σεζόν θα βλέπουμε κι από λίγα επεισόδια του «Arrested Development». Θα καταγράφουμε σημειώσεις, εικόνες και ατάκες. Και, βασικά, θα γελάμε.

Arrested Re-Development, Μέρος 4ο: Σεζόν 1, Επεισόδια 17-22

Συνεχίζουμε τα mini recaps του «Arrested Development» με τα τελευταία επεισόδια της 1ης σεζόν. Θυμόμαστε ένα προς ένα όλα τα αστεία για τα οποία αγαπήσαμε αυτή τη σπουδαία κωμωδία και διαπιστώνουμε πώς μας φαίνεται μια δεκαετία μετά την πρεμιέρα της.

Ακολουθούν τα mini recaps των επεισοδίων 17-22, ολοκληρώνοντας έτσι την 1η σεζόν της σειράς.

1.17 Altar Egos

elaine

  • Ο Μάικλ... βλέπει ένα one-night stand του με μια τυφλή γυναίκα να μετατρέπεται σε σχέση επειδή ντρέπεται να την αφήσει.
  • Ο Τζομπ... παντρεύεται την Έιμι Πόλερ.
  • Ο Τζορτζ ο Πρεσβύτερος... πιέζει τη Σίντι να του δώσει ό,τι πληροφορίες έχει το κράτος εναντίον του.
  • Ο Τζορτζ Μάικλ... υποχρεώνεται να βοηθήσει τη Μέιμπι με τα μαθήματά της.
  • Ο Μέιμπι... προποιείται πως είναι ένα άρρωστο κορίτσι, η Σέρλι, για να κερδίζει λεφτά και συμπάθεια.

Σημειώσεις

amy

*Δύο σπουδαίες γκεστ ηθοποιοί πρωτοεμφανίζονται σε αυτό το επεισόδιο. Η βραβευμένη με Έμμυ Τζούλια Λουις-Ντρέιφους, η γυναίκα που κατάφερε να σπάσει την κατάρα του «Seinfeld» ή αλλιώς η πρωταγωνίστρια του «Veep», παίζει τη Μάγκι Λάιζερ, την ίσως-τυφλή γυναίκα που ίσως εκμεταλλεύεται τον Μάικλ.

*Η Έιμι Πόλερ, λατρεμένη πρωταγωνίστρια του «Parks and Recreation», που θα έπρεπε να είναι βραβευμένη με Έμμυ, παίζει την από σπόντα σύζυγο του Τζομπ. Η Πόλερ ήταν για χρόνια η πραγματική σύζυγος του Γουίλ Αρνέτ και η καρδιά μας έσπασε όταν χώρισαν.

*«Είναι δικηγόροι! Αυτό είναι η λατινική λέξη για τον ψεύτη.»

*Η χρήση της Μάγκι και οι συνεχείς σεναριακές στροφές γύρω από τον χαρακτήρα της. Όταν πρωτοεμφανίζεται σκουντουφλά πάνω στον Μάικλ και μετά του λέει «δεν ήρθα εδώ για τη θέα», αλλά εκείνος (κι εμείς) τα παίρνουμε ως πέσιμο. Αργότερα μαθαίνουμε πως είναι τυφλή όταν ο Μάικλ ενώνει τις τελείες.

*Η θεατρική παράσταση με τη δίκη του Κάπτεν Χουκ.

crook

*Ο Μάικλ χρησιμοποιεί το όνομα Τσάρεθ Κιουστόρι και λέει πως ασκεί ναυτικό δίκαιο ενώ από πίσω ακούγεται η παιδική του φωνή να τραγουδά «you’re a crook, captain Hook!». Κλάμα.

*Ο χαρακτήρας της Έιμι Πόλερ να αναρωτιέται πού μπορεί να βρει έναν δικηγόρο του ναυτικού δικαίου.

*Η ιδέα του Τζομπ να παντρεύεται την Έιμι μέσα από ένα σερί προκλήσεων. Ξέρουμε εξάλλου πόσο σιχαίνεται κάποιον που είναι κότα. («Κό! Κα. Κό! Κα.»)

*Ο Τζομπ μονολογεί αλλά το σενάριο το στήνει σα να επρόκειτο περί διαλόγου με τον αφηγητή Ρον Χάουαρντ. Από τις αστειότερες χρήσεις της αφήγησης από τη σειρά.

narrator

*Το blooper reel της βιντεοκασέτας του Τζορτζ του Πρεσβύτερου. «Παραλίγο να πω ότι η πίστη είναι γεγονότα!»

*«Μάικλ, πρέπει να κάνεις το σωστό πράγμα! Σύρε πίσω σου αυτό το τυφλό κορίτσι ώστε ο πατέρας μας να μην πληρώσει το χρέος του στην κοινωνία!»

*Surely. Maybe. Τα ρέστα μου.

surely

*Το επεισόδιο τελειώνει με κεραμίδα: Στα κατά 99% ψεύτικα «Στο Επόμενο Επεισόδιο» αποκαλύπτεται σα να μη συμβαίνει τίποτα πως η Μάγκι δεν είναι τυφλή. Η σειρά αδιαφορεί πλήρως για την ιδέα της σεναριακής ανατροπής και το αποδεικνύει στήνοντας ένα πειστικό σενάριο ανατροπής και ξεπετώντας την με πιο περιπαικτικό τρόπο σα να λέει «α, και πριν φύγετε κάτι ακόμα».

next

1.18 Justice is Blind

justice

  • O Μάικλ... συνεχίζει τη σχέση του με την Μάγκι ακόμα κι αφότου μαθαίνουν κι οι δύο την αλήθεια (;) για τον άλλον.
  • Ο Τζομπ... επιμένει πως πρέπει να καταστραφούν τα στοιχεία.
  • Ο Τομπάιας... εισβάλλει στο σπίτι της Μάγκι για να τα βρει και να τα αποσπάσει.
  • Η Λίντσεϊ... κάνει αγώνα να φύγει η πλάκα με τις Δέκα Εντολές μπροστά από την αίθουσα του δικαστηρίου.
  • Η Μέιμπι-ως-Σέρλι... ανακοινώνει πως ο Τζορτζ Μάικλ ήταν η έμπνευσή της.

Σημειώσεις

bs

*«Νο more B.S.!»

*Σταθερά άβολος Τομπάιας: «Le clumsy adolescence.»

le

*Σταθερά άβολος Τομπάιας ΙΙ: «Κατέληγα πάντα στα τέσσερα. ...σαν γάτα.»

*Πολλή αστεία σωματική κωμωδία σε αυτό το επεισόδιο: Ο Μάικλ να ρίχνει τη βίβλο στα μούτρα της Μάγκι, ο τυφλός σκύλος να βουτάει κατευθείαν μέσα στον κάδο των σκουπιδιών, ο Τομπάιας-αίλουρος στο σπίτι της Μάγκι.

*Φανταστικό διαρκές αστείο διαμέσου του επεισοδίου, η ανικανότητα οποιουδήποτε Μπλουθ να πει σωστά κάποια απο τις Δέκα Εντολές, βρίσκοντας συνεχώς δικές τους. «Ου δημιουργήσεις ψεύτικο όνομα επι ματαίω.»

*Οι παράλληλες ιστορίες της Μέιμπι-Σέρλι και της τυφλής-μη τυφλής Μάγκι δεν καταλήγουν ακριβώς στο κρεσέντο που θα περίμενε κάποιος από τη σειρά αλλά η παράλληλ ύπαρξή τους είναι διασκεδαστική όπως και νά’χει.

1.19 Best Man for the Gob

bluths_sleeping

  • Ο Τομπάιας... θέλει να επανενώσει τη χίπικη μπάντα που είχε με την οικογένειά του στα μέσα των ‘90s.
  • Η Λίντσεϊ κι η Μέιμπι... όχι.
  • Ο Τζομπ... προσπαθεί να χωρίσει.
  • Ο Τζορτζ ο Πρεσβύτερος... αναθέτει στον Τζομπ να παγιδεύσει τον εταιρικό λογιστή για τα χαμένα λεφτά.
  • Ο Μπάστερ... το παρακάνει με τη ζάχαρη.
  • Ο Μάικλ... προσπαθεί να αποδείξει στον γιο του ότι είναι φαν τυπάκι.
  • Ο Τζορτζ Μάικλ... δεν το διασκεδάζει καθόλου.

Σημειώσεις

band

*Άλλη μια φανταστική συμμετοχή του όλο και πιο τσαχπίνη αφηγητή: Ο Τομπάιας λέει πως θέλει να επανενώσει τη μπάντα, η Λίντσεϊ απαντά «Ωχ όχι!» κι ο αφηγητής πετάγεται «Το ‘ωχ όχι’ ήταν σωστό.»

*H μπάντα.

*Οι ακραίες θερμοκρασίες στα γραφεία της εταιρείας με αποτέλεσμα ας πούμε αυτό:

tobias

*Ή αυτό: (Ο Τομπάιας νιώθει πως η Λίντσεϊ δεν τον παίρνει σοβαρά.)

nude tobias

*Πότε άρχισαν τα προβλήματα στο γάμο του με τη Λίντσεϊ; «Δε θέλω να τα ρίξω όλα στην 11η Σεπτεμβρίου...»

*Το παρακάτω διάγραμμα που εξηγεί επιστημονικά τη μεταβολή ελεύθερου χρόνου της Μέιμπι ανάλογα με το αν οι γονείς της τα πάνε καλά ή όχι:

maybe1

maybe2

*Ο Μάικλ ανακοινώνει στον Τζορτζ Μάικλ πως θα πάνε οι δυο τους για ψάρεμα: «ΓΙΑΤΙ, ΤΙ ΕΚΑΝΑ!» Ο αγνός πανικός του Μάικλ Σέρα από τις πιο υστερικά αστείες στιγμές της σειράς. Στη συνέχεια πατέρας και γιος θα μοιραστούν μια στιγμή διαλόγου για το ψάρεμα όπου είναι εμφανές πως κι οι δύο το τρέμουν αλλά κανείς δε το παραδέχεται.

*Μιλώντας για βλέμματα. Το βλέμμα της Λουσίλ μετά από ένα ακόμα «Ανιόνγκ» είναι ανεκτίμητο. Το ότι αυτό το αστείο απλά αρνείται να πεθάνει, το κάνει εκθετικά αστειότερο κάθε φορά που εμφανίζεται.

annyong

*Ανιόνγκ.

*Η σειρά ξεπετάει απίστευτα κωμικά concepts δίχως την παραμικρή έγνοια. Και σα να μη φτάνει που υπάρχει μια ναρκοληπτική στρίπερ που κοιμάται όποτε την αφήνουν μέσα σε τούρτα (!), όταν ξυπνά και βλέπει τον Μπάστερ να μην έχει τις αισθήσεις του και νομίζει πως τον σκότωσε, μουρμουράει ένα «όχι πάλι» και φεύγει.

*Ο Μπάστερ με τη γλυκόζη.

1.20 Whistler’s Mother

gobias

  • O Μάικλ... πληρώνει $10,000 στον δίδυμο αδερφό του πατέρα του για ένα άχρηστο κομμάτι γης.
  • Ο Λουσίλ... σώζει την κατάσταση εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι ο Όσκαρ είναι ερωτευμένος μαζί της.
  • Ο Τζομπ και ο Τομπάιας... ιδρύουν την κοινή τους εταιρεία, Gobias.
  • Η Λίντσεϊ... κάνει pole dancing σε ένα κλουβί. Ως διαμαρτυρία. Ή κάτι τέτοιο.

Σημειώσεις

hug

*Ο Μάικλ, είτε μικρός είτε μεγάλος, δεν καταλαβαίνει τι συμβαίνει όταν τον αγκαλιάζει η μητέρα του. «Τι συμβαίνει, γιατί πιέζεις το σώμα μου.»

*Σταθερά άβολος Τομπάιας: «Θα όρμαγα στο κρεβάτι με τον Ρέντφορντ χωρίς σκέψη! Και αυτή τη φορά δε θα καθόμουν απλώς ακίνητος εκεί αν αυτό σκεφτόσουν», με πονηρό χαμόγελο. Μάικλ: «Βασικά αυτή τη φορά όντως αυτό σκεφτόμουν.»

*Gobias. Μόνο αγάπη.

*Όταν ο Μάικλ πετυχαίνει τους Gobias στο καφέ και τους στριμώχνει άθελά του με επαγγελματική πρόταση. Η αντίδρασή τους, εντελώς σιωπηλά, κοιτώντας τον σταθερά, απλά βγαίνουν από το κατάστημα. Είναι κι αυτή μια αντίδραση.

*Τα μέλη του συμβουλίου της εταιρείας παίζουν με τις σφυρίχτρες.

whistles

*«Δεν έχω άσχημα όνειρα στο δικό σου κρεβάτι!»

*Πρώτη εμφάνιση για τον Όσκαρ, τον δίδυμο αδερφό του Τζορτζ του Πρεσβύτερου. Η ύπαρξή του έχει αναφερθεί προηγουμένως στη σειρά αλλά ακόμα και καθώς εδώ εμφανιζόταν κανονικά, δεν ξέρουμε κατά πόσο ο Χέρβιτς και οι συγγραφείς του είχαν ιδέα πόσο θα τον χρησιμοποιούσαν παρακάτω.

oscar

*Αξιοσημείωτη παρουσία αυτή του αγαπημένου Ντέιβ «Γκρούμπερ» Άλεν σε καμέο ως συνδιαμαρτυρόμενος της Λίντσεϊ. Ο Άλεν ήταν φυσικά ο σχολικός σύμβουλος των ονείρων μας, ο άνθρωπος που έδωσε κάποτε σε μια άλλη Λίντσεϊ, εκείνη του «Freaks and Geeks», να ακούσει το «American Beauty» των Grateful Dead.

1.21 Not Without My Daughter

dr funke

  • Ο Τζομπ... διαπιστώνει πως το μεγάλο του μαγικό ‘κόλπο’ λείπει από τη νέα έκδοση των Girls with Low Self-Esteem.
  • Ο Μάικλ... διαπιστώνει πως η Κίτι είναι όμως εκεί.
  • Η Λουσίλ... ζητά από τον Όσκαρ να έρθει ως σύζυγός της στον ποδοσφαιρικό αγώνα του Ανιόνγκ.
  • Ανιόνγκ.
  • O Τζορτζ Μάικλ, ο Τζομπ και ο Τομπάιας... πάνε για ψώνια στο mall.
  • Η Λίντσεϊ... πιάνει δουλειά στο mall. Στα κρυφά.
  • Η Μέιμπι... ακολουθεί τον Μάικλ στη δουλειά και του λύνει όλα τα προβλήματα.

Σημειώσεις

no touching

*Η ιδέα της μέρας «Φέρτε την Κόρη Σας στη Δουλειά» χρησιμοποιείται με απίστευτα αστείο τρόπο σε κάθε σημείο του επεισοδίου, από την κεντρική πλοκή που εμπλέκει τη Μέιμπι με την αναζήτηση της Κίτι, μέχρι τυχαία γκαγκς με πλανόδιο πωλητή να κάθεται στο κάθισμα του συνοδηγού ενώ οδηγά η κόρη του. Καλύτερο όλων φυσικά το «No touching!» στις φυλακές με τη ζοχαδιασμένη πιτσιρίκα του δεσμοφύλακα να έχει τρελά κέφια στη δουλειά (του πατέρα) της.

*Ο Μάικλ απελπισμένος που δε μπορεί να σκοτώσει αυτό το αστείο με τον γιο του να ποζάρει ως κόρη του κάθε χρόνο αυτή τη μέρα.

*Στο φλασμπακ ο Τζορτζ βλέπει τον εγγονό του να προσποιείται πως είναι κορίτσι. «Περίεργο πιτσιρίκι.»

*«Νομίζεις πως αυτή η τσάντα ταιριάζει με αυτό το συνολάκι;»

daughter

*Εκπληκτικό το ότι η Λίντσεϊ θεωρεί πιο ντροπιαστικό το ότι έχει πιάσει δουλειά από το ψέμα που τελικά λέει, ότι δηλαδή κλέβει ρούχα.

*Η Μέιμπι ΠΗΔΑΕΙ ΑΠΟ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ και μόνο στο άκουσμα της δουλειάς.

*ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ.

*Από τον φάκελο των αξιοσημείωτων γκεστ σταρς: Ο αστυνόμος Φέλοους που ανακρίνει τον Μάικλ είναι ο Τζόναθαν Πένερ, τον οποίον οι φαν του «Survivor» θα αναγνωρίσουν ως, εχμ, Τζόναθαν Πένερ, δηλαδή τον άνθρωπο που έχει παίξει σε τρεις σεζόν του παιχνιδιού και παραμένει ένας από τους πιο αγαπημένους παίχτες μέχρι σήμερα.

penner

«Ήσουν ο τελευταίος που την είδε ζωντανή... *απειλητική μουσική... ή τελοσπάντων εκεί τριγύρω στην πόλη ξερωγώ».

1.22 Let ‘Em Eat Cake

model_home

  • Οι Μπλουθ... αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα επειδή μια νέα δίαιτα που είναι της μόδας ρίχνει τις πωλήσεις παγωμένης μπανάνας.
  • Ο Μπάστερ... στοιχηματίζει με τον Ανιόνγκ για το ποιος θα βρει πρώτος κοπέλα.
  • Ανιόνγκ.
  • Ο Τζορτζ Μάικλ... προσπαθεί να εντυπωσιάσει μια κοπέλα.
  • Η Μέιμπι... ζηλεύει και φιλάει τον Ανιόνγκ.
  • Ανιόνγκ.
  • Ο Τομπάιας... γνωρίζει μεγάλη επιτυχία όταν ένα παλιό του βιβλίο κάνει τεράστιες πωλήσεις στο γκέι κοινό.
  • Ο Μάικλ... ανακαλύπτει πως η εταιρεία έκανε στο παρελθόν δουλειές με το καθεστώς του Σαντάμ.
  • Ο Τζορτζ ο Πρεσβύτερος... προσποιείται έμφραγμα και διακομίζεται στο νοσοκομείο από όπου αποδρά.

Σημειώσεις

fox

*Η εμπλοκή με τον Σαντάμ πρωτοεμφανίζεται μέσα από την τρομερά αστεία σκηνή όπου διαπιστώνουμε μέσω τηλεοπτικού ρεπορτάζ πως τα παλάτια του καθεστώτος είναι βασικά ρέπλικες του σπιτιού των Μπλουθ.

*«Ελαφρά προδοσία.»

*«Ο Σαντάμ μας χρώσταγε λεφτά.» - «Και δεν διαπίστωσες ότι δε θα τα έδινε;» - «Η μητέρα σου είχε καλό προαίσθημα γι’αυτόν.»

*Η συνεχής χρήση της «δε βρέθηκε υλικό» λευκής οθόνης.

footage

*«Είναι πολλά τα ψέμματα σε αυτή την οικογένια.» - «Και η αγάπη.» - «Πιο πολλά ψέμματα.»

*Ο Τζομπ έξαλλος πλέον με το πώς τον έχουν πάντα στο περιθώριο, σηκώνεται για να αναλάβει την ευθύνη και να βοηθήσει την οικογένεια. Μέχρι να κάνει δυο βήματα είχε καταφέρει να πανικοβάλει και, τελικά, μεταπείσει τον εαυτό του.

huge_mistake

*Όταν ο Μάικλ λέει στον γιο του πως θα παρατήσουν την οικογένεια και θα φύγουν να πάνε αλλού: «Και ποιος θα τους φροντίσει;» - «Δεν ξέρω, το κράτος, η αστυνομία... Ίσως η Ένωση Μάγων να βοηθήσει κι αυτή λίγο...;»

*Το βιβλίο του Τομπάιας που κάνει σουξέ στην γκέι κοινότητα είναι ένα καλό αστείο, όμως το αληθινό highlight αυτού του στόρι είναι η σελίδα του τύπου-amazon online βιβλιοπωλείου για το βιβλίο. Ιδίως τα σχετικά.

man_inside

*Όταν η Λουσίλ επιμένει πως ο Μάικλ δεν παραδέχτηκε ποτέ πως έπρεπε να είναι εκεί για την οικογένειά του, η σειρά δεν επαναλαμβάνει απλώς την προ λίγων δευτερολέπτων σκηνή, αλλά μας τη δείχνει μέσα από το σύστημα ασφαλείας του νοσοκομείου. Εφευρετικοί ακόμα και στην ελάχιστη λεπτομέρεια.

*Το «Στο Επόμενο» γίνεται εδώ «Στην Επόμενη Σεζόν». Το αστείο είναι βέβαια πως όταν γυρίστηκε το φινάλε, κανείς δεν γνώριζε αν θα υπάρξει επόμενη σεζόν.

*Ένα τελευταίο σπουδαίο, κλασικό αστείο της σειράς: Ο γιατρός που λέει, αναφερόμενος στον Τζορτζ, «τον χάσαμε». Και το εννοεί κυριολεκτικά.

we<em>lost</em>him

shock

Προηγουμένως: