Industry

Η Σοφία Κόπολα αποχωρεί από τη «Μικρή Γοργόνα» της Universal

στα 10

Ναυάγησε η συνεργασία της Universal με τη Σοφία Κόπολα για την live action κινηματογραφική μεταφορά της «Μικρής Γοργόνας» του Χανς Κρίστιαν Αντερσεν. Και για αυτό φταίει η κόρη του Ιθαν Χοκ και της Ούμα Θέρμαν.

Η Σοφία Κόπολα αποχωρεί από τη «Μικρή Γοργόνα» της Universal

Οφείλουμε να το ομολογήσουμε: περιμέναμε με ανυπομονησία και σινεφίλ περιέργεια την κινηματογραφική μεταφορά της «Μικρής Γοργόνας» του Χανς Κρίστιαν Αντερσεν, από τη Σοφία Κόπολα. Κι αυτό γιατί φαινόταν μία επιλογή απόλυτα ενταγμένη στο εφηβικό σύμπαν της φιλμογραφίας της. Ολοι γνωρίζουμε ότι η Σοφία Κόπολα εστιάζει το φακό της σε ιστορίες ενηλικίωσης. Συνήθως, οι πρωταγωνίστριές της είναι κορίτσια. Koρίτσια που μεγαλώνουν και ψάχνουν τον εαυτό τους. Κορίτσια που μεγάλωσαν και δεν τον βρήκαν ποτέ.

Δείτε ακόμα: Εχουμε πρώτες εικόνες από τη «Μικρή Γοργόνα» της Σοφία Κόπολα!

Δυστυχώς όμως, σήμερα επιβεβαιώθηκαν τα νεότερα: η κόρη του Φράνσις Φορντ εγκαταλείπει το πρότζεκτ λόγω «καλλιτεχνικών διαφορών» με το στούντιο της Universal. Oι χολιγουντιανές πηγές αναφέρουν ότι τα προβλήματα εστιάζονταν στο κάστινγκ της «Αριελ». Η Κόπολα είχε επιλέξει την κόρη του Ιθαν Χοκ και της Ούμα Θέρμαν, Μάγια Θέρμαν Χοκ. Το στούντιο ήταν ανήσυχο με την επιλογή αυτή και δεν υπέγραφε.

maya thurman hawk 607

Διαβάστε ακόμα: Ομοφοβικά μικρά σκάνδαλα και η «Μικρή Γοργόνα» της Σοφία Κόπολα

Πάντως, η ταινία δεν ναυαγεί. Οι Universal και Working Title θα συνεχίσουν να ψάχνουν, τόσο για σκηνοθέτη όσο και για πρωταγωνίστρια, ενώ η Κάρολαϊν Τόμσον (σεναριογράφος του «Ψαλλιδοχέρη») έγραψε το τρίτο draft του σεναρίου - μετά τα ήδη υπάρχοντα των Κέλι Μαρσέλ («Η Μαγική Ομπρέλα») και Αμπι Μόργκαν («Shame») που έχουν ήδη καταθέσει τα δικά τους. Συνδεδεμένος με το πρότζεκτ ήταν κάποτε κι ο Τζο Ράιτ, ο οποίος όμως αποχώρησε πριν την Κόπολα.

Sofia Coppola Little Mermaid 607

Μας έχει ιντριγκάρει ιδιαίτερα η προσέγγιση του στούντιο: πώς συνδέονται οι πένες των «Shame» και «Μαγικής Ομπρέλας» / «Ψαλλιδοχέρη»; Πώς προσεγγίζεις τον Τζο Ράιτ και μετά τη Σοφία Κόπολα; Τι έχεις στο μυαλό σου ως πιο σκοτεινή, ενήλικη εκδοχή της «Μικρής Γοργόνας»; Η αλήθεια είναι ότι το αυθεντικό παραμύθι δεν έχει καμία σχέση με το παστέλ, χάπι εντ της εκδοχής της Disney. Πρόκεται για ένα από τα σκοτεινότερα, απαισιόδοξα παραμύθια του δημιουργού με σκληρό τέλος.

Εσείς, ποιος θα θέλατε να το αναλάβει; Ποιος θα μπορούσε να το σκηνοθετήσει έτσι ώστε να δώσει ενήλικο νόημα στην παραβολή; Ακούμε τις προτάσεις σας...

Διαβάστε ακόμα: