Buzz

Πώς λέμε κινηματογραφικά την... αποπλάνηση;

στα 10

Ενα supercut ενώνει την κυρία Ρόμπινσον του «Πρωτάρη», με το κόκκινο μαγιό της Φίμπι Κέιτς του «Fast Times at Richmond High» και το φίδι της Σάλμα Χάγιεκ από το «From Dusk till Dawn». Δείτε το με ψυχραιμία...

Πώς λέμε κινηματογραφικά την... αποπλάνηση;

Μοιραίες γυναίκες, αρσενικά που δεν έχουν καμία ελπίδα αντίστασης κι ο κινηματογραφικός φακός: ένα τρίο που όλοι έχουμε πάρει μάτι. Η γυναικεία αποπλάνηση στο σινεμά έχει γράψει ολόκληρα κεφάλαια κινηματογραφικής ιστορίας - είτε την έχουμε μελετήσει σοβαρά (από τις femme fatales των ασπρόμαυρων νουάρ που σκιαγραφούσαν την εικόνα της γυναίκας σε μεταπολεμικά χρόνια, μέχρι τα φετίχ νεότερων σκηνοθετών όπως ο Ταραντίνο, που και πάλι συμβολίζουν αθάνατα αρχέτυπα), είτε επειδή έχει μαρκάρει την μεγάλη οθόνη με μερικές αυτόματα κλασικές κι αξέχαστε cult σεκάνς.

Θυμηθείτε κι αυτό: Τι συμβαίνει όταν παίξεις την πρώτη και την τελευταία σκηνή μίας ταινίας, δίπλα-δίπλα;

«Κυρία Ρόμπινσον, προσπαθείτε να με αποπλανήσετε;» - μια ατάκα που έχει γράψει ιστορία και φέρνει στο νου το καδράρισμα του αμούστακου Ντάστιν Χόφμαν μέσα από τη γάμπα της Αν Μπάνκροφτ. Από το απλό άγγιγμα του χεριού και το όλο υπόσχεση βλέμμα της Σίμπιλ Σέπαρντ στο «The Last Picture Show», μέχρι το «You Can Leave Your Hat On» στριπτίζ της Κιμ Μπέισινγκερ στις «9 1/2 Εβδομάδες», ή το lap dance στο «Death Proof», όταν ένας σκηνοθέτης θέλει να στήσει μία σεκάνς γυναικείας αποπλάνησης μοιάζει να τη φωτίζει με ευλάβεια - παίρνοντας ρεύμα από τα υγρά του όνειρα (άλλωστε το τραγούδι πάνω στο οποίο ο Ρόμπερτ Τζόουνς μοντάρει το βίντεο ονομάζεται... "Wetter" και είναι των Singularity).

Απολαύστε λοιπόν ένα μοντάζ από κλασικές τέτοιες σκηνές, κι επιτρέψτε να ανέβουν, για λίγο ακόμα, οι θερμοκρασίες...

.

Δείτε ακόμα περισσότερα βίντεο: