Η σειρά του Sundance Channel είναι μια από εκείνες που μοιάζουν με ένα μικρό (ή μεγαλύτερο) παράδοξο στο τοπίο της σύγχρονης τηλεόρασης. Οπως γράφαμε σε ένα κείμενο πριν από έναν περίπου χρόνο με τον πολύ ταιριαστό τίτλο «Η συνεχιζόμενη, θαυματουργή ύπαρξη του “Rectify”», σειρά «είναι πρώτα και κύρια η ιστορία του Ντάνιελ (Εϊντεν Γιανγκ, ένας πίνακας θλίψης και αποστασιοποίησης σε μορφή ανθρώπου), ενός άντρα καταδικασμένου για το βιασμό και το φόνο μιας κοπέλας πριν 19 χρόνια που σήμερα απελευθερώνεται ύστερα από εξέταση στοιχείων DNA που καταρρίπτει την αρχική υπόθεση της κατηγορούσας αρχής. Και είναι, κατ’επέκταση, η ιστορία του οικογενειακού του κύκλου, των ανθρώπων που ήθελαν να τον δουν ελεύθερο (ή και όχι) και το πώς η επιστροφή του σωσμένου υιού ταρακουνά τα θεμέλια της ζωής όλων».
Δείτε ακόμη: Η συνεχιζόμενη, θαυματουργή ύπαρξη του «Rectify»
Τέσσερις κύκλους μετά και με την ιστορία του ήρωα να έχει διαγράψει μια σπουδαία διαδρομή εσωτερικότητας και βάθους, αυτό που οι πολλοί από τους θεατές του αναζητούν είναι φυσικά κάποιου είδους κλείσιμο. Την απάντηση αν ο Ντάνιελ διέπραξε ή όχι τον φόνο για τον οποίο κατηγορείται.
Ο Ρέι ΜακΚίνον, δημιουργός της σειράς αντιλαμβάνεται πως «υπάρχει αυτό το θέμα». Και υπόσχεται πως μέχρι το τέλος του τέταρτου και τελευταίου κύκλου, κάτι θα αποκαλυφθεί πάνω σε αυτό. «Κάτι που πιθανότατα θα ικανοποιήσει κάποιους από τους θεατές και που ίσως αφήσει ανικανοποίητους κάποιους άλλους.»
Ασχέτως του τι μας περιμένει στο φινάλε όμως, οποιοσδήποτε έχει παρακολουθήσει αυτή την σπάνια σειρά, δεν μπορεί παρά να νιώθει ικανοποιημένος για την ύπαρξη της και το γεγονός ότι διήρκεσε τέσσερις εξαιρετικές σεζόν.
Δείτε ακόμη:
Tags: rectify