Με δυο λόγια: Μιούζικαλ δράμα με δύο τραγουδίστριες κάντρι (μια θρυλική σταρ που δεν περνάει πια η μπογιά της και μια ανερχόμενη στάρλετ που θέλει να της πάρει τη δόξη) που έρχονται σε κόντρα, εν μέσω μιας δυναμιτισμένης κατάστασης στην τοπική μουσική και πολιτική σκηνή.
Ξέρουμε τους: Η Κόνι Μπρίτον (η θεά από το «Friday Night Lights») είναι η διάσημη σταρ Ρέινα και η Χέιντεν Πανετίερ (η μαζορέτα του «Heroes») η ανερχόμενη Τζούλιετ Μπάρνς. O Πάουερς Μπουθ παίζει τον πανίσχυρο τοπικό πολιτικό που κάθε άλλο παρά περήφανος είναι για την μουσική καριέρα της κόρης του, Ρέινα. Το ταλέντο είναι μπόλικο και πίσω από την κάμερα: Η δημιουργός Κάλι Κούρι ξέρει από γυναικεία δυναμική, έχοντας κερδίσει Όσκαρ Σεναρίου για το «Θέλμα και Λουίζ». Ο σκηνοθέτης του πιλότου είναι ο Αρ Τζέι Κάτλερ του φανταστικού ντοκιμαντέρ «The September Issue», ενώ σημαντική (λόγω του έντονου μιούζικαλ χαρακτήρα) είναι η θέση του θεού Τι-Μπόουν Μπερνέτ (Όσκαρ για το «Crazy Heart», επιμέλεια του εξαιρετικού σάουντρακ του «Hunger Games») ως μουσικού επιμελητή.
Tελικά: Άλλο πράγμα από αυτό που περιμέναμε, τελείως. To «Nashville» δεν αφορά καμία ένοχη απόλαυση κόντρας ανάμεσα στις δύο τραγουδίστριες. Ο πιλότος, μάλιστα, τις φέρνει στον ίδιο χώρο μόλις μία φορά, με εντυπωσιακά άβολο αποτέλεσμα ανάμεσα στους χαρακτήρες τους. Αντιθέτως λοιπόν, αυτή η αντιπαράθεση νέου και παλιού χρησιμοποιείται για διοχετευτεί στην οθόνη μια διαρκής πάλη ανάμεσα σε διαδρομές αγνότητας και συμβιβασμού, διλήμματα με τα οποία η διαδρομή της Ρέινα είναι γεμάτα - είτε μιλάμε για την καριέρα της, για την μουσική της, για τον γάμο της.
Ταυτόχρονα, μέσα σε 40 λεπτά οι Κούρι και Κάτλερ έχουν ήδη συνθέσει ένα εντυπωσιακό ψηφιδωτό χαρακτήρων στην οθόνη, πετυχαίνοντας μια απράμιλλη αίσθηση κοινότητας. Ήδη από το άνοιγμα του επεισοδίου, με την κάμερα να ψάχνει με φρενήρη τρόπο τους πρωταγωνιστές της ιστορίας μες στους γεμάτους αγχωτική ζωντάνια διαδρόμους ενός backstage συναυλίας, έχουμε ήδη μια πρώτη αίσθηση για το ποιοι είναι όλοι οι βασικοί ήρωες και ποια η δυναμική τους.
Όσο περνά η ώρα η ματιά της σειράς γίνεται και πιο φιλόδοξη, σκηνικό είναι πλέον ολόκληρο το Νάσβιλ, καθώς όλα έρχονται και δένουν: Η πεινασμένη για δόξα στάρλετ που κι αυτή από κάτι τρέχει να ξεφύγει, η διάσημη σταρ που έρχεται σε κόντρα με όλο της το σύστημα στήριξης, ένας ισχυρός πολιτικάντης που παίζει παιχνίδια επιρροής, κι ένα μεγάλο καστ χαρακτήρων που μοιάζουν κάθε άλλο παρά συμπληρωματικοί.
Μεγάλο ρόλο σε ένα τέτοιο εγχείρημα παίζουν οι ερμηνείες (η Κόνι Μπρίτον είναι αναμενόμενα φανταστική στον κεντρικό ρόλο της σειράς, η Χέιντεν Πανετίερ είναι όμως απροσδόκητα δυναμική δίνοντας τρομερή ορμή στην ανερχόμενη Τζούλιετ) αλλά και, φυσικά, οι μουσικές. Ο Μπερνέτ κάνει τρομερή δουλειά στο να διαχωρίζει τους ήχους ανάλογα από ποιον καλλιτέχνη προέρχονται, τι συμβολίζουν μες στο πλαίσιο της ιστορίας, και το τι οφείλουν να σημαίνουν. Μια σκηνή με τα παιδιά της Ρέινα να τραγουδούν ένα χιτάκι της Τζούλιετ μπορεί έτσι να έχει εξίσου μεγάλη συναισθηματική επίπτωση με ένα από αυτά τα εντελώς γυμνά κάντρι ποιήματα που μια νεαρή κοπέλα έχει γράψει για τη ζωή της.
Το «Nashville» ακροβατεί ανάμεσα σε όλους τους χαρακτήρες, όλες τις ιστορίες και όλες τις απαιτήσεις που το ίδιο δημιουργεί για τον εαυτό του, στήνοντας το πιο ενδιαφέρον σύμπαν χαρακτήρων και ιστοριών στη φετινή τηλεόραση, και κάνοντας ακόμα και ιδέες που αλλού θα έμοιαζαν κλισέ, να έχουν αέρα διαφορετικότητας. Δε βλέπουμε την ώρα για τη συνέχεια.
Περισσότεροι πιλότοι για να είστε προετοιμασμένοι!
- Είδαμε τον πιλότο του «Last Resort»
- Είδαμε τον πιλότο του «Go On»
- Είδαμε τον πιλότο του «Animal Practice»
- Είδαμε τον πιλότο του «Elementary»
- Είδαμε τον πιλότο του «Revolution»
- Είδαμε τον πιλότο του «The New Normal»
- Είδαμε τον πιλότο του «The Mindy Project»
- Είδαμε τον πιλότο του «Ben and Kate»
- Είδαμε τον πιλότο του «Guys with Kids»
- Είδαμε τον πιλότο του «The Neighbors»
- Είδαμε τον πιλότο του «Partners»
- Είδαμε τον πιλότο του «Made in Jersey»
Tags: nashvilleABC