Ο Στιβ ΜακΚουίν επιστρέφει στον ερωτισμό του «Shame» για να γυρίσει ένα διαφημιστικό για λογαριασμό της εταιρείας Burberry (και το άρωμα «Mr. Burberry»). Ο οσκαρικός σκηνοθέτης που είδε την σειρά του «Codes Of Conduct» να κόβεται φέτος από το ΗΒΟ και το βίντεο που έκανε για τον Kanye West («All Day/I Feel That») να μην γνωρίζει την viral επιτυχία που κανείς θα περίμενε, περνάει μία περίεργη χρονιά.
Μετά τον οσκαρικό θρίαμβο του «12 Χρόνια Σκλάβος» και το τιμητικό της βραβείο που του απένειμε η Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το 2015 μάλλον έφυγε αθόρυβα. Η επιστροφή του με ένα διαφημιστικό, το πρώτο στην καριέρα του, θα ήταν αποκαρδιωτική (κι οπισθοδρομική) για τους φαν του, αν ο ΜακΚουίν δεν το γύριζε ακριβώς όπως ήθελε: σκοτεινό και σέξι, μεγαλόπρεπο κι επικό - σε 70άρι φιλμ.
Δείτε ακόμη: Διαφημίσεις που οι σταρ του Χόλιγουντ θα ήθελαν να ξεχάσουν!
Μία ερωτική, ρομαντική 3λεπτη μικρού μήκους στην οποία πρωταγωνιστούν ο Βρετανός ηθοποιός και μουσικός Τζος Γουάιτχαουζ και το μοντέλο-ηθοποιός Αμπερ Αντερσον.
«Ηταν κάτι διαφορετικό. Γιατί γυρίσαμε σε 70mm. Αγάπησα πολύ την ιδέα: από την μία κάτι το ιδιωτικό, ερωτικό, διαπροσωπικό (και για αυτό αθώο) κι από την άλλη το γύρισμα του φακού και η επική κινηματογράφηση. Ηταν σπουδαία εμπειρία» δήλωσε ο ΜακΚουίν στο Pret-A-Reporter.
Απολαύστε το:
Διαβάστε και δείτε περισσότερα:
Tags: Στιβ ΜακΚουίν