Πρόκειται για ένα διαφημιστικό σποτ του οίκου Burberry, που όμως δεν έχει τίποτα να ζηλέψει σε φιλοδοξία και μπάτζετ από μια κανονική ταινία. Και το οποίο χωρά στα τέσσερα λεπτά του, μόδα, περιπέτεια, νεωτερισμούς, εξερευνήσεις, από μια εξερευνητική αποστολή στην Ανταρκτική μέχρι τον σχεδιασμό της περίφημης καπαρντίνας του οίκου το 1914.
Με το σενάριο γραμμένο από τον υποψήφιο για Οσκαρ σεναριογράφο του «Η Γέφυρα των Κατασκόπων» Ματ Τσάρμαν, σκηνοθετημένο από τον βραβευμένο με Οσκαρ Ασίφ Καπάντια και με ένα καστ που θα μπορούσε να αποτελέσει το όχημα για την χρηματοδότησή μιας κανονικής ταινίας κι όχι απλώς ενός τρέιλερ, μην εκπλαγείτε, αν αυτό το διαφημιστικό σποτ, πάρει σύντομα το πράσινο φως για να μεταφερθεί στο σινεμά.
Δείτε ακόμη: Ο Ντέιβιντ Ο. Ράσελ εμπνέεται από τον Χίτσκοκ και σκηνοθετεί ένα μικρού μήκους για την Prada
Δείτε το πιο κάτω.
Δείτε ακόμη: