Η φωτογραφία της Σοφία Λόρεν να κοιτάζει το στήθος της Τζέιν Μάνσφιλντ σε ένα πάρτι στο Μπέβερλι Χιλς το 1957 συγκαταλέγεται εδώ και εξήντα χρόνια στα πιο διάσημα χολιγουντιανά ενσταντανέ, μια μικρή σημειολογία του χολιγουντιανού παρασκηνίου, ένα στιγμιότυπο ικανό να συμπυκνώσει μέσα του όλο τον ανταγωνισμό και το glam μιας μυθικής εποχής που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Με αφορμή την αυτοβιογραφία της που κυκλοφόρησε πρόσφατα, η Σοφία Λόρεν έδωσε μια συνέντευξη στο Entertainment Weekly και αναφέρθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία πίσω από τη διάσημη φωτογραφία.
Διαβάστε ακόμη: H φωτογραφία που καταδίκασε για πάντα τον Ρόμαν Πολάνσκι
«Η Paramount είχε οργανώσει ένα πάρτι προς τιμή μου. Ηταν όλοι εκεί. Και ήταν μαγικά. Και ξαφνικά σκάει η Τζέιν Μάνσφιλντ, από τους τελευταίους καλεσμένους. Για μένα τότε ήταν που το πράγμα άρχισε να γίνεται ενδιαφέρον... Ηρθε στο τραπέζι που καθόμουν. Ηξερε πως όλοι την κοίταζαν. Κάθισε. Και ήταν σχεδόν... Ακούστε. Δείτε τη φωτογραφία. Που είναι το βλέμμα μου; Κοιτάζω τις ρώγες της γιατί φοβάμαι πως θα σκάσουν πάνω στο πιάτο μου. Στο πρόσωπό μου μπορείτε να δείτε τον τρόμο. Φοβάμαι πως όλα μέσα στο φόρεμά της θα εκραγούν - μπουμ! - και θα χυθούν πάνω στο τραπέζι.»
Η Λόρεν εξηγεί πως μέσα στη βραδιά μίλησε και διασκέδασε με την Μάνσφιλντ, αλλά πως αυτή η φωτογραφία - υπήρξαν κι άλλες - περιγράφει ακριβώς αυτό που ένιωθε. Μέσα στα χρόνια, η φωτογραφία της προσφέρθηκε πολλές φορές προκειμένου να την υπογράψει αλλά δεν το έκανε ποτέ.
«Πολλές φορές μου έδωσαν τη φωτογραφία για να την υπογράψω. Και δεν το έκανα ποτέ. Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με αυτό το γεγονός. Δεν θέλω ούτε να τη βλέπω, γιατί ήταν ένα γεγονός που με αναστάτωσε. Η Τζέιν Μάνσφιλντ που δεν ήξερα ποια ήταν τότε, ήρθε ντυμένη έτσι και με αναστάτωσε. Επίσης δεν θέλω να υπογράφω τη φωτογραφία από σεβασμό στη Τζέιν Μάνσφιλντ που δεν βρίσκεται πια αναμεσά μας.»
Διαβάστε ακόμη:
Tags: Σοφία Λόρεν, Τζέιν Μάνσφιλντ