«Νομίζω ότι είναι ένα πανέμορφο, πανέμορφο και σπουδαίο φιλμ το οποίο ωριμάζει μέσα σου όσο περνάει ο καιρός. Υπάρχουν εικόνες μέσα του που δεν φεύγουν από το μυαλό μου.»
Με την παραπάνω δήλωση, ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν, έσπευσε να σώσει την τιμή του σκηνοθετικού ντεμπούτου του Ράιαν Γκόσλινγκ με τίτλο «Lost River» που προβλήθηκε στο «Ενα Κάποιο Βλέμμα» του 67ου Φεστιβάλ Καννών, συγκεντρώνοντας αρνητικές κριτικές - κυρίως λόγω του κενού περιεχομένου πίσω από το εκρηκτικό περιτύλιγμα που αποτελείται από αναφορές σε όλους τους αγαπημένους σκηνοθέτες του Ράιαν Γκόσλινγκ.
«Επειδή είμαστε δίδυμοι, κάνουμε την ίδια ταινία. Χωρισμένοι στη γέννα, συναντάμε συνεχώς ο ένας τον άλλον. Αυτό είναι το χαρακτηριστικό των διδύμων. Μένουμε για πάντα μαζί», συνεχίζει ο Ρεφν σε συνέντευξη του στο New York Magazine, αποφεύγοντας ωστόσο να αναφερθεί πως η επιρροή του στον Γκόσλινγκ είναι περισσότερο επιπέδου... «Μόνο ο Θεός Συγχωρεί» και λιγότερο «Drive».
Διαβάστε ακόμη: