Λίγος Πέδρο ακόμη
Μπορεί εχθές να έβρεχε για μια ακόμη μέρα στις Κάννες και ο Πέδρο Αλμοδόβαρ και οι ηθοποιοί του να χρειάστηκαν ομπρέλες για το photocall πριν από τη συνέντευξη Τύπου του «Dolor y Gloria» , αλλά μετά την εξαιρετική υποδοχή που συνάντησε η ταινία του από τους κριτικούς και το κοινό ο Πέδρο δήλωσε ότι είναι η πιο όμορφη βροχή που είδε ποτέ. Κατά τα άλλα, η συνέντευξη τύπου κύλησε μέσα στην γλυκύτητα τις τρυφερές εξομολογήσεις και την αγάπη, ανάμεσα στον σκηνοθέτη και τους ηθοποιούς του. Και φυσικά ο Πέδρο μίλησε για το πόσο αυτοβιογραφικά είναι τα όσα βλέπουμε στην οθόνη: «Δεν είναι μια ταινία για την ζωή μου, πολλά από τα πράγματα που περιγράφει το φιλμ δεν τα έχω βιώσει, η οικογένειά μου δεν έζησε ποτέ σε μια σπηλιά, δεν ερωτεύτηκα μικρός έναν εργάτη, δεν έκανα μια τόσο ειλικρινή συζήτηση με τη μητέρα μου αλλά είναι πράγματα που θα μπορούσα να έχω ζήσει και πράγματα που καταλαβαίνω απόλυτα». Κοιτάζοντας πίσω στην καριέρα κατέληξε πως «η μεγαλύτερη επιτυχία μου είναι ότι έκανα πάντα τις ταινίες που ήθελα να κάνω κι επίσης τα λάθη μου με τον δικό μου τρόπο και ήταν λάθη που αποδέχτηκα και ζω μαζί τους». Οσο για το αν το φιλμ με τον τόσο προσωπικό χαρακτήρα του είναι κάτι μοιάζει με ένα τέλος ο Πέδρο εξήγησε: «Φυσικά δεν είναι η τελευταία ταινία μου, δεν είναι μια διαθήκη. Μπορεί να ταξιδεύω πολύ αυτό τον καιρό, αλλά ήδη έχω ξεκινήσει να γράφω κι έχω δύο σχέδια στα σκαριά. Και τα δύο είναι διασκευές από λογοτεχνικά έργα, αλλά είναι πολύ νωρίς για να σας αποκαλύψω τα ονόματα των συγγραφέων και τους τίτλους.» Κι αν ένα από τα θέματα του φιλμ είναι ο εθισμός ο Αλμοδόβαρ απάντησε στην ερώτηση για το ποιος είναι ο δικός του εθισμός «τώρα πια μόνο να κοιμάμαι 8 ώρες κάθε βράδυ».
Τα βάψαμε μαύρα!
Στη μεταμεσονύκτια προβολή του «Lux Aeterna» του Γκασπάρ Νοέ, ο σκηνοθέτης και οι πρωταγωνίστριες Μπεατρίς Νταλ και Σαρλότ Γκενσμπούργκ εμφανίστηκαν με total black look, η Μπεατρίς μάλιστα και με τσιγάρο στο στόμα -κάτι που έχουμε βάσιμες υποψίες ότι είναι φεστιβαλικό faux pas, αν και δεν νομίζουμε ότι θα βρεθεί εύκολα άνθρωπος να πει στην Μπεατρίς Νταλ να σβήσει το τσιγάρο της. Οσο για το ίδιο το φιλμ, ένα 50λεπτο «δοκιμιακό» φιλμ για «τον σεβασμό των διαφορετικών απόψεων, της τέχνης του ηθοποιού και του σινεμά» έμοιαζε με κάτι σαν μια αλλόκοτη τρικυμία εν κρανίω, με την Νταλ να γυρίζει μια ταινία για μάγισσες με πρωταγωνίστρια της Γκενσμπούργκ, τις δύο τους κυρίως να συζητάνε σε split screen και τον Νοέ να εισάγει στο φιλμ κάρτες με ατάκες σκηνοθετών για το σινεμά μεταφρασμένες στα λατινικά. Κέφι!
C’mon Vogue Στην προβολή του «Port Authority» της Ντανιέλ Λέσοβιτς, που αφηγείται τον έρωτα ενός νεαρόυ από την αμερικανικη επαρχία με μια νεαρή υτρανς γυναίκα με φόντο την voguing σκηνή της Νέας Υόρκης, πήραμε μια γεύση για το τι ακριβώς μιλάμε, όταν ένας από τους πρωταγωνιστές του φιλμ, έκανε vogueing στους τίτλους του τέλους. Και το καστ και το crew του φιλμ περπάτησε περήφανα στο κόκκινο χαλι συμπεριλαμβανομένου και των παραγωγών Τέρυ Ντούγκα και Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση (αλλά και της μητέρας του Μαριάννας).
Ενας άντρας και μια γυναίκαΣτο «Les Plus Belles Années d'une Vie» o Κλοντ Λελούς συναντά ξανα την Ανούκ Εμέ και τον Ζαν Λουί Τρεντινιάν 53 χρόνια μετά και χθες στην επίσημη προβολή της ταινίας σχεδόν όποιος ήταν στην πόλη για οποιονδήποτε λόγο, ήταν εκεί για να χειροκροτήσει την συγκινητική τους επανένωση. Το κόκκινο χαλί αν κια βρεγμένο ήταν πιο πολυπληθές από ποτέ.
Κλοντ Λελούς, Ανουκ Εμέ, Ζαν-Λουί Τρεντινιάν, Μαριάν Ντενικούρ, Μόνικα Μπελούτσι
Ζαν Ντιζαρντέν
Πριγιάνκα Τσόπρα, Νικ Τζόνας
Ελεν Μίρεν, Αντι ΜακΝτάουελ
Σε άλλα νέα, ξανά ομπρέλες!
Tags: Κάννες 2019