Το Διεθνές Διαγωνιστικό Πρόγραμμα του 12ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, παρουσιάζει σε ελληνική πρεμιέρα 9 πολυβραβευμένες ταινίες μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ αλλά και υβριδικές, σκηνοθετών απ’ όλον τον κόσμο (Γαλλία, Φιλιππίνες, Παραγουάη, Βραζιλία-Πορτογαλία, ΗΠΑ, Βολιβία-Γαλλία-Κατάρ, ΗΠΑ-Σιγκαπούρη, Ινδία και Αυστρία) οι οποίοι εξερευνούν ρηξικέλευθες κινηματογραφικές γλώσσες και πειραματίζονται με νέες μορφές αφήγησης.
Ολες οι ταινίες του Διεθνούς Διαγωνιστικού είναι πανελλαδικές πρεμιέρες, ενώ οι πολλοί από τους δημιουργούς θα παρευρεθούν για να προλογίσουν τις ταινίες τους: παρόντες, εκτός από τον Λαβ Ντίαζ, θα είναι οι Μίτρα Φαραχανί, Κίρο Ρούσο, Ζοάνα Πιμέντα και Λίλιθ Κράξνερ.
Οι προβολές ξεκινούν το Σάββατο 4 Ιουνίου, με την «Ιστορία του Χα» του σπουδαίου δημιουργού από τις Φιλιππίνες Λαβ Ντίαζ, ο οποίος θα βρίσκεται στην Αθήνα για να συνομιλήσει με το κοινό. Οι προβολές του Διεθνούς Διαγωνιστικού Προγράμματος θα ολοκληρωθούν την Τρίτη 14 Ιουνίου.
Την κριτική επιτροπή του Διεθνούς Διαγωνιστικού Προγράμμματος απαρτίζουν οι: Σεσίλια Mπαρριονουέβο (καλλιτεχνική διευθύντρια του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Mar del Plata, ενός από τα σημαντικότερα φεστιβάλ της Λατινικής Αμερικής, και επιμελήτρια προγράμματος για το Neighboring Scenes: New Latin American Cinema στο Film at Lincoln Center της Νέας Υόρκης), Πέτρος Σεβαστίκογλου (σκηνοθέτης) και Δημήτρης Θεοδωρόπουλος (διευθυντής φωτογραφίας και καθηγητής στο τμήμα Κινηματογράφου του ΑΠΘ και στο ΕΑΠ). Ο νικητής θα κερδίσει 10.000 ευρώ σε post production services για την επόμενη ταινία του από την Authorwave. Το βραβείο θα απονεμηθεί την Τετάρτη 15 Ιουνίου στην Ταινιοθήκη κατά τη διάρκεια της τελετής λήξης.
H ιστορία του Χα (Historya ni Ha) του Λαβ Ντίαζ
Το 1957, ο Χερνάντο Αλαμάδα, μεγάλος φιλιππινέζος βοντβίλ καλλιτέχνης και πρώην στέλεχος του σοσιαλιστικού κόμματος, πραγματοποιεί το τελευταίο σκέλος της περιοδείας του σε ένα κρουαζιερόπλοιο. Γνωρίζει ότι οι Φιλιππίνες βιώνουν για άλλη μια φορά μια πικρή μετάβαση - ο πολυαγαπημένος και δημοφιλής πρόεδρος της χώρας πεθαίνει ξαφνικά σε αεροπορικό δυστύχημα. Ο Αλαμάδα χάνεται σε ένα άσκοπο ταξίδι όπου το παράλογο συναντά το μπουρλέσκ, την τρέλα και τη σκληρή πραγματικότητα, πριν τελικά βρει τη λύτρωση.
Ο Λαβ Ντίαζ (1958), πολυβραβευμένος σκηνοθέτης από τις Φιλιππίνες, είναι ένας από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες του σύγχρονου κινηματογράφου («Η Γυναίκα που Εφυγε», Χρυσός Λέοντας στο Φεστιβάλ Βενετίας 2016, «From What is Before», Χρυσή Λεοπάρδαλη στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο 2014). Με ανεξάρτητες μεθόδους παραγωγής, οι ταινίες του Ντίαζ, συνήθως μεγάλης διάρκειας, αντικατοπτρίζουν τις ζωές των Φιλιππινέζων και υπαινίσσονται ότι η σωτηρία είναι δυνατή μέσω των κοινωνικών αγώνων.
Σάββατο 4 Ιουνίου, ώρα προβολής 19:00 (Παρουσία του σκηνοθέτη) | Μυθοπλασία | 2021, Φιλιππίνες | 276' | Ασπρόμαυρη | Επίσημη συμμετοχή BFI London Film Festival 2021, Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βιέννης 2021 (59η Βιενάλε)
Πυρηνική Οικογένεια (Nuclear Family) των Εριν και Τράβις Γουίλκερσον
Μια αμερικανική οικογένεια ξεκινά ένα αποκαλυπτικό ταξίδι στις δυτικές ΗΠΑ. Καλοκαιρινές διακοπές με κάμπινγκ, μίνι γκολφ, κολύμπι και μπέιζμπολ, σε τοπία στιγματισμένα από την εξόντωση, τη γενοκτονία και τον πόλεμο. Ένα δοκιμιακό road-movie στη σκοτεινή πλευρά των ΗΠΑ, που συνυφαίνει home movies με ένα θεαματικό αρχειακό υλικό πυρηνικών δοκιμών αλλά και indie-folk μουσική, εγείροντας επίκαιρα αλλά και διαχρονικά οικολογικά και πολιτικά ερωτήματα.
Το 2009, η Εριν και ο Τράβις Γουίλκερσον ιδρύσαν την πολιτική καλλιτεχνική κολεκτίβα Creative Agitation και έργα τους έχουν προβληθεί στα φεστιβάλ της Βενετίας, στη Μπερλινάλε στο Λοκάρνο και αλλού. Ο Τράβις δημιουργεί τολμηρές πολιτικές ταινίες από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, με πιο χαρακτηριστική το Did You Wonder Who Fired the Gun? (2017) που προβλήθηκε σε δεκάδες διεθνή φεστιβάλ. Η Έριν είναι επίσης αρχισυντάκτρια του περιοδικού NOW Journal, ενώ διεξάγει διδακτορική διατριβή στην καλλιτεχνική πρακτική στο ινστιτούτο TransArt.
«Θεραπεία κινηματογραφικής αντιπαράθεσης: μετά την εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ, ο σκηνοθέτης Τράβις Γουίλκερσον μαστίζεται από εφιάλτες πυρηνικής αποκάλυψης. Για να αντιμετωπίσει τους φόβους του, αποφασίζει να αναβιώσει μια παλιά οικογενειακή παράδοση. Με τη σύζυγο και τα παιδιά του, ξεκινά ένα οδοιπορικό κατά μήκος των πυραυλικών σιλό της "μαύρης καρδιάς" των Ηνωμένων Πολιτειών. Με τη φωτογραφική του μηχανή πάντα μαζί, ανακαλύπτει ένα τοπίο στο οποίο έχει ήδη εγγραφεί μια συχνά πολύ παλαιότερη ιστορία καταστροφής, πολέμου και περιβαλλοντικής καταστροφής. Τα στατικά πλάνα του περιφραγμένου τοπίου, των μοτέλ και της βοτανικής διακόπτονται επανειλημμένα από το σουρεαλιστικό μεγαλείο παλαιών αναλογικών λήψεων πυρηνικών δοκιμών. Αποκαλυπτικά σύννεφα μανιταριών με τα πιο εντυπωσιακά χρώματα υψώνονται στον ουρανό, με την κατάλληλη μουσική όπως το "Nuclear War" των Sun Ra. Ο τρόμος δεν ήταν ποτέ πιο όμορφος. Σε μια εποχή που στις ειδήσεις κυριαρχούν ο κορωνοϊός και η κλιματική καταστροφή, αυτή η ταινία δοκίμιο μας δίνει εκ νέου την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουμε μια παλαιότερη αλλά όχι λιγότερο πραγματική απειλή για τον κόσμο με έναν πολύ προσωπικό τρόπο. (Από τον κατάλογο του 72ου Φεστιβάλ Βερολίνου)
Τρίτη 7 Ιουνίου, ώρα προβολής 21:45 | Ντοκιμαντέρ, 2021, ΗΠΑ, Σιγκαπούρη | 96', Έγχρωμη | Επίσημη συμμετοχή στο τμήμα Forum του 72ο Φεστιβάλ Βερολίνου, 2022 | Ειδική Μνεία της επιτροπής στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Mar del Plata 2021
Τα Λέμε την Παρασκευή, Ροβινσώνα (See you Friday, Robinson) της Μίτρα Φαραχανί
«Θα πρέπει να ξεκινήσουμε με μια αλληλογραφία, αν και ίσως να μην γράφουμε ο ένας στον άλλο. Ο Ιμπραήμ μπορεί να μου στείλει ένα γράμμα αυτή την Παρασκευή και εγώ θα του απαντήσω την επόμενη Παρασκευή. Οπότε, ‘’Tα λέμε την Παρασκευή, Ροβινσώνα!”». Με τον τρόπο αυτό, ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ σκηνοθετεί τον εαυτό του μέσα στον καθημερινό στοχασμό του, απελπισμένος αλλά σοφός, στέλνοντας εικόνες και λέξεις από την Ελβετία στην άλλη πλευρά της Μάγχης. Στην έπαυλή του στο Σάσεξ, ο Ιμπραήμ Γκολεστάν προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει αυτά τα μηνύματα που μοιάζουν να έχουν σταλεί από εξωγήινους και προσπαθεί με επιδεξιότητα να τα επαναφέρει σε έναν λογικό ειρμό. Και ούτω καθεξής, μέχρι τη μέρα που ένα πέπλο επισκιάζει τους δύο αυτούς μικρούς Θεούς που βρίσκονται σε φυγή. Έχει ακόμη νόημα η ύπαρξη των ποιητών σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς; Το ιδιαίτερα ευρηματικό ντοκιμαντέρ της Μίτρα Φαραχανί, στενής συνεργάτιδας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ και παραγωγού της τελευταίας ταινίας του, «Το Βιβλίο της Εικόνας» («Le Livre d'image»), απέσπασε το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στo τμήμα Encounters στο 72ο Φεστιβάλ Βερολίνου.
Γεννημένη το 1975 στην Τεχεράνη, η Μίτρα Φαραχανί εργάζεται μεταξύ Ρώμης και Παρισιού και είναι εικαστικός, σκηνοθέτης και παραγωγός ταινιών. Εξασκεί την τέχνη τόσο της στατικής όσο και της κινούμενης εικόνας. Από το 2001, όλες οι ταινίες της έχουν κάνει πρεμιέρα στo Φεστιβάλ του Βερολίνου. Οι πιο πρόσφατες αποκαλύπτουν τα δημιουργικά ίχνη των τελευταίων έργων των καλλιτεχνών που κινηματογραφεί.
Τετάρτη 8 Ιουνίου, ώρα προβολής 20:00 (Παρουσία της σκηνοθέτη) | Ντοκιμαντέρ, 2022, Γαλλία, Ελβετία, Ιράν, Λίβανος / 97', Έγχρωμη. | Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στo τμήμα Encounters στο 72ο Φεστιβάλ Βερολίνου, 2022
Ο Καθεδρικός (The Cathedral) του Ρίκι Ντ'Αμπρόουζ
Η στοχαστική και ιμπρεσιονιστική αφήγηση της ανόδου και της πτώσης μιας αμερικανικής οικογένειας στη διάρκεια δύο δεκαετιών, όπως τη βιώνει ένα μοναχοπαίδι. Μια μυθοπλαστική ανασύνθεση των παιδικών αναμνήσεων και των βωβών τραυμάτων του σκηνοθέτη, Ρίκι Ντ’Έμπροουζ, που επαινέθηκε από τους κριτικούς στα Φεστιβάλ της Βενετίας, του Σάντανς και του Ρότερνταμ.
Ενας αόρατος αφηγητής ξεδιπλώνει τον αστερισμό των οικογενειακών σχέσεων του Τζέσι Ντάμρος, γεννημένου το 1987, καταγράφοντας τη διάλυση του γάμου των γονιών του και τις διαμάχες, τις οικονομικές ανησυχίες και τους θανάτους που καθορίζουν μια τυπική αμερικανική ύπαρξη της μεσαίας τάξης. Ωστόσο, σε αυτή την ιμπρεσιονιστική εξιστόρηση μιας ζωής, αυτό που διεισδύει περισσότερο δεν είναι τα γεγονότα αλλά τα περιστατικά. Οι όμορφες και συνάμα καθημερινές στιγμές του σακακιού με τα μαξιλαράκια στον ώμο μιας θείας, το συγκεκριμένο αποτύπωμα ενός χαλιού, μια διαφήμιση για φιλμ Kodak ή το φως σε ένα δωμάτιο, ένα μακρινό απόγευμα.Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα College Cinema του Φεστιβάλ της Βενετίας 2021, ο Καθεδρικός είναι ο ημι-αυτοβιογραφικός προβληματισμός και η προσπάθεια του σεναριογράφου και σκηνοθέτη Ρίκι Ντ'Έμπροουζ να αποτυπώσει μια συγκεκριμένη στιγμή της ζωής του. Εν μέρει πορτρέτο του καλλιτέχνη ως νεαρού άνδρα και εν μέρει απολογισμός των αντικειμένων, των ανθρώπων και των γεγονότων που στιγμάτισαν την Αμερική στη διάρκεια 20 περίπου χρόνων, ο Καθεδρικός είναι ένας ποιητικός και βιωματικός διαλογισμός πάνω στη νεολαία και στο πρόσφατο παρελθόν, που ενδιαφέρεται όμως λιγότερο για την ίδια τη μνήμη παρά για το τρόπο που αυτή εντυπώνεται. (Από τον κατάλογο του Φεστιβάλ του Σάντανς 2022)
Τετάρτη 8 Ιουνίου, ώρα προβολής 22:30 | Μυθοπλασία | 2021, ΗΠΑ | 88', Έγχρωμη. | Επίσημη συμμετοχή: Φεστιβάλ του Σάντανς 2022, 51ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Ρότερνταμ 2022, 78ο Φεστιβάλ Βενετίας 2021
Πέδρο (Pedro) του Νατές Χεντζέ
Ο Πέδρο είναι ένας μεσήλικας ηλεκτρολόγος που ζει με τη μητέρα του και την οικογένεια του αδερφού του σε ένα απομακρυσμένο χωριό στα πυκνά δάση της οροσειράς των Δυτικών Γκατ. Μια νύχτα με μουσώνα σκοτώνει κατά λάθος μια αγελάδα που ανήκει στον σπιτονοικοκύρη του. Για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, φεύγει από την πόλη. Κόλαση ξεσπά στο χωριό. Γεμάτος άγχος όμως, δεν μπορεί παρά να επιστρέψει. Τελικά, συνεργάζεται με τον πρώην εργοδότη του, επιδιορθώνοντας καλώδια ηλεκτρικού ρεύματος στο δάσος. Το χωριό, μη μπορώντας να δεχτεί έναν άνθρωπο που διέπραξε την επαίσχυντη πράξη, τον αντιμετωπίζει με ψυχρότητα.
Παρασκευή 10 Ιουνίου, ώρα προβολής 22:15 | Μυθοπλασία | 2021, Ινδία | 109' Έγχρωμη | Βραβείο Καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ των Τριών Ηπείρων της Νάντης 2021, Βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Πινγιάο 2021
Μπέατριξ (Beatrix) των Μιλένα Τσερνόβσκι και Λίλιθ Κράξνερ
Από τη σκιά ενός εξοχικού σπιτιού στον ήλιο του κήπου, μια νεαρή γυναίκα περνάει τις καλοκαιρινές της ημέρες σχεδόν ολομόναχη. Το κινητό της τηλέφωνο της προσφέρει λίγη παρέα, όπως και οι σπάνιοι επισκέπτες που περνούν από εκεί. Γυρισμένη σε φιλμ 16mm, η Μπέατριξ, πρώτη ταινία της Λίλιθ Κράξνερ και της Μιλένα Τσερνόβσκι, συνθέτει ένα βιωματικό και ενδόμυχο πορτρέτο που θυμίζει τον κινηματογράφο της Σαντάλ Άκερμαν και το φεμινιστικό της μανιφέστο Ζαν Ντιλμάν.
Κυριακή 12 Ιουνίου, ώρα προβολής 20:15 (Παρουσία της συν-σκηνοθέτριας Λίλιθ Κράξνερ) | Μυθοπλασία / 2021 Αυστρία / 96', Έγχρωμη | Βραβείο της Επιτροπής στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βιέννης 2021 (59η Βιενάλε), Βραβείο Ερμηνείας για την Eva Sommer στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου FIDMarseille 2021
Ξερή Γη που Φλέγεται (Mato Seco em Chamas) των Αντιρλεϊ Κερός και Ζοάνα Πιμέντ
“Θυμάμαι την εποχή... Που είχα μπλεχτεί σε κάτι τρελές μαλακίες με την αδερφή μου την Τσιτάρα. Η αδερφή μου έγραψε ιστορία στη Σολ Νασέντε. Αυτό έγινε το 2019. Είχα μόλις βγει από τη φυλακή, με είχαν κλείσει για ναρκωτικά. Η αδερφή μου μου ζήτησε να συμμετέχω στο τρελό σχέδιο στο οποίο είχε εμπλακεί. Είχε πέσει στα χέρια της ένας χάρτης των υπόγειων σωλήνων πετρελαίου. Τον πήρε και μετά... αγόρασε ένα οικόπεδο στη Σολ Νασέντε." Μεταξύ ντοκιμαντέρ και μυθοπλασίας, γουέστερν και queer μανιφέστου, η πολυβραβευμένη ταινία των Ζοάνα Πιμέντα και Άντιρλεϊ Κεϊρός αφηγείται την εκρηκτική ιστορία της γυναικείας ομάδας Gasolineiras de Kebradas, όπως αυτή αντηχεί μέσα από τους τοίχους των γυναικείων φυλακών της Μπραζίλια.
«Ενας καταιγιστικός και συναρπαστικός ύμνος στους περιθωριοποιημένους της Βραζιλίας του Μπολσονάρο.» - The Film Stage
Δευτέρα 13 Ιουνίου, ώρα προβολής 20:15, παρουσία της συν-σκηνοθέτριας Joana PimentaΜυθοπλασία / 2022, Βραζίλια, Πορτογαλία / 153', Έγχρωμη | Μεγάλο Βραβείο στο 19o Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου IndieLisbo, 2022, Μεγάλο Βραβείο στο 44ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Cinéma du Réel, 2022, Επίσημη συμμετοχή στο τμήμα Forum του 72ου Φεστιβάλ Βερολίνου, 2022
Η Μακρά Πορεία (El Gran Movimiento) του Κίρο Ρούσο
Bολιβία, σήμερα. Μετά από μια εβδομάδα πεζοπορίας, ο Έλντερ και οι σύντροφοί του μεταλλωρύχοι φτάνουν στη Λα Παζ για να διεκδικήσουν εργασία. Με τη βοήθεια της ηλικιωμένης Μάμα Πάντσα, ο Έλντερ και οι φίλοι του βρίσκουν δουλειά στην αγορά. Ξαφνικά όμως, ο Έλντερ αρχίζει να αισθάνεται άρρωστος... Η Μάμα Πάντσα τον στέλνει στον Μαξ, έναν μάγο-γιατρό, ερημίτη και δημόσιο περίγελο που ίσως μπορέσει να τον επαναφέρει στη ζωή.Γυρισμένη σε φιλμ Super 16mm και τιμημένη με το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στο τμήμα Ορίζοντες του 78ου Φεστιβάλ Βενετίας, η δεύτερη ταινία του Κίρο Ρούσσο είναι μια σύγχρονη συμφωνία πόλης όπου ο μυστικισμός συναντά τον μοντερνισμό σε μια οπτικά καθηλωτική εμπειρία.
«Ο Κίρο Ρούσο καταργεί όλα τα σύνορα με μια κίνηση: μεταξύ των σκηνικών και των χαρακτήρων, του πραγματικού και του φανταστικού, του εσωτερικού και του εξωτερικού, του νοήματος και των αισθήσεων. Και αυτό για να αναδεύσει, από τις άκρες των οπτικών ζουμ, τον ίδιο τον κινηματογράφο» - Cahiers du cinéma
Τρίτη 14 Ιουνίου, ώρα προβολής 20:00 (Παρουσία του σκηνοθέτη) | Μυθοπλασία / 2021, Βολιβία, Γαλλία, Κατάρ, Ελβετία / 85' Έγχρωμη | Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στο τμήμα Ορίζοντες του 78ου Φεστιβάλ Βενετίας, 2021
Εάμι (Eami) της Παζ Ενσίνα
Ενσαρκώνοντας τη θεά-πουλί-γυναίκα, η Εάμι περιφέρεται μέσα στο αγαπημένο της δάσος συλλέγοντας αναμνήσεις, ενώ ετοιμάζεται να το εγκαταλείψει για πάντα. Ένα φιλμικό ποίημα, μια ωδή σε έναν εκτοπισμένο λαό αυτοχθόνων της βόρειας Παραγουάης, μέσα από την εκστατική αφήγηση ενός κοριτσιού.
«Εάμι σημαίνει «δάσος» στη γλώσσα των Ayoreo. Σημαίνει επίσης «κόσμος» . Οι ιθαγενείς Ayoreo-Totobiegosode δεν κάνουν διάκριση: τα δέντρα, τα ζώα και τα φυτά που τους περιβάλλουν εδώ και αιώνες είναι το μόνο που γνωρίζουν. Σήμερα ζουν σε μια περιοχή που βιώνει την ταχύτερη αποψίλωση των δασών στον πλανήτη. Η Παραγουανή σκηνοθέτρια Παζ Ενσίνα ταξίδεψε στο Chaco για την ταινία αυτή. Βυθίστηκε στη μυθολογία των Ayoreo-Totobiegosode και άκουσε σπαρακτικές ιστορίες για το πώς οι άνθρωποι διώχνονται από τη γη τους. Με βάση τις γνώσεις που απέκτησε, έφτιαξε μια ονειρική, μαγικορεαλιστική ταινία για ένα μικρό κορίτσι που ονομάζεται Εάμι. Αφού το χωριό της καταστρέφεται και η κοινότητά της διαλύεται, η Εάμι περιπλανιέται στο τροπικό δάσος. Είναι το πουλί-θεά, όπως εξηγεί η ίδια μέσω της ποιητικής voice-over, αναζητώντας όποιον μπορεί να έχει απομείνει. Η Εάμι θα πρέπει να ζήσει έξω από το τροπικό δάσος, ακριβώς όπως οι coñone (οι λευκοί, κυριολεκτικά: "οι αναίσθητοι"). Η Ενσίνα μετατρέπει την τελευταία περιπλάνησή της σε μια εξαιρετικά αισθητηριακή εμπειρία, με μαγευτικές εικόνες και υπνωτιστική ηχητική επένδυση. Ένα πουλί ουρλιάζει. Ο άνεμος θροΐζει τα φύλλα. Κάτι γρυλίζει στο βάθος. Στη συνέχεια: μηχανές. Πανικός. Το Εάμι είναι μια καταγγελία- αλλά, ίσως ακόμη περισσότερο, μια προσπάθεια να καταγραφεί κάτι που θα χαθεί. «Να θυμάσαι τα πάντα» , λέει η σαύρα/γέρος που συνοδεύει την Εάμι στο ταξίδι της. «Μόλις φύγουμε, δεν θα μπορούμε ποτέ να επιστρέψουμε». (Από τον κατάλογο του 51ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Ρότερνταμ)
Τρίτη 14 Ιουνίου, ώρα προβολής 22:15 | Μυθοπλασία/Ντοκιμαντέρ | 2022, Παραγουάη, Αργεντινή, Μεξικό, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, ΗΠΑ | 85', Έγχρωμη | Tiger Award στο 51ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Ρότερνταμ, 2022
12ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας - Εισιτήρια | Εισιτήρια για τις αίθουσες: 5 ευρώ (γενική είσοδος). Πακέτα: 5 προβολές/20 ευρώ, 10 προβολές/30 ευρώ. Προσφορά: Φοιτητικό - Παιδικό – ΑμεΑ - Ανεργοι - Ατέλειες - Ανω των 65 ετών: 10 προβολές/25 ευρώ. | Εισιτήρια για online προβολές: 3 ευρώ. Πακέτα: 5 ταινίες/5 ευρώ, 10 ταινίες/8 ευρώ. | Η Ταινιοθήκη της Ελλάδας προσφέρει την δυνατότητα online κράτησης εισιτηρίων για τις φυσικές προβολές εδώ.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες για το 12ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας διεξάγεται φέτος από τις 25 Μαΐου μέχρι και τις 15 Ιουνίου σε όλες τις αίθουσες (και στο θερινό Λαΐς) της Ταινιοθήκης της Ελλάδος στο επίσημο site της Ταινιοθήκης και την επίσημη σελίδα της Ταινιοθήκης στο Facebook.